Autor: Wedelek | źródło: TUM_APISAK | 18:24 |
(12) |
TUM_APISAK, autor wielu sprawdzonych przecieków opublikował w sieci częściową specyfikację desktopowego akceleratora Intel DG2 z 448 jednostkami EU. Jest to przycięta wersja modelu z 512EU, w której do dyspozycji użytkownika oddano 3584 procesory strumieniowe. Z nieoficjalnych informacji wiadomo, że wersja desktopowa będzie pracować z zegarem TURBO do 1,8GHz i pod względem wydajności ma być około 5% słabsza od GeForce RTX 3070. Na ten moment nie wiadomo czy Intel oprócz ilości jednostek SP przytnie również ilość pamięci RAM czy pozostawi jej tyle samo co w DG-512, czyli 16GB typu GDDR6. » czytaj dalej
|
Autor: Wedelek | źródło: Tech Power Up | 18:18 |
(13) |
W ostatnich latach Chiny bardzo mocno inwestują w swój rodzimy przemysł układów scalonych, a problemy z amerykańskimi sankcjami jedynie przyspieszyły ten proces. Z najnowszych danych opublikowanych przez południowochiński Morning Post wynika, że od początku roku do końca maja producenci z Państwa Środka wytworzyli już ponad 139,9 miliarda różnych chipów. Ilość ta już sama w sobie jest bardzo wysoka, ale prawdziwego znaczenia nabiera w momencie gdy uświadomimy sobie, że w porównaniu do identycznego okresu w roku ubiegłym jest to wzrost aż o 48,3%. To się nazywa postęp! » czytaj dalej
|
Autor: Wedelek | 18:01 |
|
Pandemia COVID-19 zmusiła tysiące pracowników do zmiany trybu pracy na zdalny. |
Autor: Wedelek | 05:29 |
|
Chiński konglomerat BBK Electronics będący właścicielem takich marek jak OnePlus, Oppo, Realme i Vivo zdecydowała się na połączenie dwóch z nich i większą integrację ich portfolio. Chodzi o OnePlus oraz OPPO, które mają zostać scalone w jedną, co ponoć ułatwi projektowanie jeszcze lepszych i tańszych smartfonów. Widać włodarze BBK stwierdzili, że utrzymywanie tak wielu różniących się od siebie marek, które walczą bądź co bądź na tym samym rynku nie ma dłużej sensu. Jak przekonują pracownicy chińskiego giganta poczyniona zmiana ma charakter czysto marketingowy i nie wpłynie w żaden sposób na sytuację obecnych klientów OnePlusa. |
Autor: Wedelek | źródło: Hexus | 05:15 |
|
Facebook zapowiedział, że do gier i programów dla gogli VR z rodziny Oculus niebawem trafią reklamy produktów i usług firm trzecich. Nim nowe rozwiązanie trafi do szerokiej grupy odbiorców Facebook najpierw przeprowadzi beta testy w grze Blaston od Resolution Games. Na profilu firmy można zobaczyć jak dokładnie będą wyglądać takie reklamy dla Occulusa (możecie je zobaczyć poniżej). Gigant obiecuje, że nie będą one intruzywne i nie będą przeszkadzać w odbiorze gry/programu. Podobnie jak w przypadku reklam na stronach internetowych konkretne reklamy będzie też można raportować i następnie ukrywać. » czytaj dalej
|
Autor: Wedelek | źródło: Ubergizmo | 05:01 |
|
Grupa kongresmenów zasiadających w Izbie Reprezentantów opublikowała nowy akt prawny, który miałby umożliwić skuteczniejszą walkę z monopolistycznymi zapędami firm z branży IT. Dokument zatytułowany Ending Platform Monopolies Act najmocniej może dotknąć Apple, które może zostać na pewnym etapie zmuszone do odsprzedaży swojego App Store innemu, nie powiązanemu z firmą Tima Cooka podmiotowi. Oczywiście na razie jest to tylko „mokry sen” największych przeciwników Apple, ale kto wie jak sprawa rozwinie się w przyszłości. Całe to zamieszanie jest pokłosiem postępowania sądowego jakie toczy się aktualnie pomiędzy Epiciem i Apple w sprawie regulaminu AppStore. » czytaj dalej
|
| |
Czwartek 17 czerwca 2021 |
|
Autor: Wedelek | źródło: VideoCardZ | 21:48 |
(3) |
Technologia AMD FidelityFX Super Resolution (FSR) to otwartoźródłowa odpowiedź AMD na konkurencyjne DLSS od Nvidii. W przeciwieństwie do rozwiązania zielonych technologia Supersamplingu od producenta Radeonów nie korzysta z wymagającej wcześniejszego uczenia sieci neuronowej. Dzięki temu cały proces jest dużo szybszy i prostszy w implementacji, ale najprawdopodobniej będzie to okupione niższą jakością obrazu. Czy faktycznie tak jest dowiemy się już niebawem, wraz z premierą pierwszych gier z obsługą FSR. » czytaj dalej
|
Autor: materiały partnera | 19:43 |
(1) |
Dobry monitor komputerowy zapewni Ci komfort pracy i rozrywki na bardzo wysokim poziomie. Przed zakupem należy jednak zwrócić uwagę na specyfikację techniczną oraz dodatkowe funkcje, jakie sprzęty oferują. Podpowiadamy, jak kupić urządzenie, które idealnie sprawdzi się na biurku. Poznaj kilka praktycznych wskazówek. » czytaj dalej
|
Autor: Wedelek | źródło: VideoCardZ | 05:29 |
(7) |
AMD wprowadziło oficjalnie do oferty nową wersję Radeona RX 6900XT o pod nazwie Liquid Cooled (LC). Jak sama nazwa wskazuje jest to model wyposażony w fabryczny system chłodzenia cieczą typu AiO. W tym konkretnym przypadku mamy do czynienia z blokiem wodnym połączonym z radiatorem i 120mm chłodnicą wspieraną przez dodatkowy wentylator. Sama karta bazuje na dokładnie tym samym układzie co zwykły TX 6900XT, to jest na Navi 21 XTX z 80 blokami CU, 80RT, 128 ROPami, 5120 procesorami strumieniowymi i 128MB pamięci Infinity Chache. Z uwagi na lepsze chłodzenie GPU może tu pracować z zegarem 2250MHz-2435MHz, a limit energetyczny został podniesiony z 300W do 330W. » czytaj dalej
|
Autor: Wedelek | źródło: VideoCardZ | 05:15 |
(38) |
PJ z Unikos Hardware opublikował w sieci nieoficjalny harmonogram premier nowych procesorów od AMD i Intela, który został później okraszony grafikami prezentującymi spód procesorów Raphael i Alder Lake-S. Jego zdaniem pod koniec roku do klientów trafią pierwsze płyty główne z chipsetami Z690, a na początku 2022 roku dołączą do nich tańsze wersje w postaci B660 i B610. W rok później, a konkretnie w trzecim kwartale 2022 roku na scenę wkroczą układy z serii Raptor Lake i dedykowane dla nich płyty z serii Z790. Zarówno seria 600 jak i 700 ma być łączona z tym samym gniazdem w postaci LGA1700. » czytaj dalej
|
Autor: Wedelek | źródło: Tech Power Up | 05:01 |
|
Do premiery pierwszych procesorów z architekturą Zen 4 zostało jeszcze dużo czasu, ale partnerzy AMD już teraz mogą zapoznać się z kluczowymi zmianami i przygotować się na nową generację CPU. Dotyczy to między innymi producentów aplikacji, którzy dostali dostęp do nowego firmware, na podstawie którego mogą przygotować swój soft do nowych warunków. Z tej opcji skorzystali między innymi twórcy aplikacji HWiNFO, którzy opublikowali właśnie wersję 7.05 swojego popularnego oprogramowania monitorującego, które zawiera wstępną obsługę procesorów z rdzeniami x86 Zen 4. » czytaj dalej
|
Autor: Redakcja | 04:58 |
(1) |
Wtyczka Flash miała olbrzymi wpływ na kształt obecnego Internetu oraz stron www. Dzięki niemu powstały interaktywne gry online, atrakcyjne dla wielu użytkowników. Bez wątpienia, Flash wniósł bardzo dużo do przestrzeni internetowej, jednak jego czas minął. Po 24 latach Adobe postanowił go wycofać. W poniższym tekście prezentujemy, jak usunięcie Flasha wpłynęło na rynek darmowych gier online oraz jakich nowych usprawnień możemy się spodziewać. » czytaj dalej
|
| |
Środa 16 czerwca 2021 |
|
Autor: Wedelek | źródło: CDP | 17:56 |
(1) |
CDProjekt ogłosił, że 21 czerwca ich najnowsza gra, to jest Cyberpunk 2077 wraca do PSStore. Produkcja REDów wyleciała z niego pod koniec ubiegłego roku (18 grudnia) z uwagi na kiepską optymalizację na konsolach poprzedniej generacji. Decyzja Sony była odpowiedzią na zgłoszenia ze strony graczy, którzy głośno wyrażali swój sprzeciw przeciwko stanowi gry, która w chwili premiery była w zasadzie niegrywalna na PS4 i Xbox One. Problem był tym większy, że każda gra, która trafia do sklepu musi przejść weryfikację ze strony Sony, a przynajmniej teoretycznie. Jak widać są w tym przypadku równi i równiejsi. » czytaj dalej
|
Autor: materiały partnera | 17:55 |
|
Mówi się, że sport to zdrowie, jednak czynne uprawianie wielu dyscyplin wymaga odpowiedniego miejsca, co – zwłaszcza w większych miastach – jest dość trudne. Na szczęście powstają kluby sportowe, zrzeszające pasjonatów tenisa czy squasha i udostepniające im pomieszczenia oraz sprzęt, umożliwiający realizację swoich pasji. Jednym z takich miejsc jest warszawski klub DeSki, zrzeszający wielbicieli narciarstwa, tenisa czy windsurfingu. Działa on aktywnie od połowy lat osiemdziesiątych, w tym roku obchodzono 35 urodziny klubu w Warszawie. Co oferuje miłośnikom aktywnego wypoczynku? » czytaj dalej
|
Autor: Wedelek | źródło: The Verge | 17:53 |
(7) |
Do sieci wyciekły zrzuty ekranu i ISO wstępnej wersji Windowsa 11 Pro (build 21996.1). GUI systemu mocno przypomina to co znamy z dziesiątki, ale wszystkie rogi zostały zaokrąglone. W oczy rzuca się też pasek zadań z domyślnie wycentrowanymi ikonami i nowy system widgetów. Zabrakło natomiast długo zapowiadanego odświeżenia sklepu z aplikacjami oraz nowego eksploratora zadań. Trzeba jednak mieć na uwadze, że jest to bardzo wczesna wersja jedenastki i do momentu debiutu jeszcze wiele się może w aspekcie wizualiów zmienić. Inna sprawa, że podobno najwięcej zmian będzie pod tzw. maską, czyli w kodzie systemu. » czytaj dalej
|
Autor: Wedelek | źródło: Oversecured | 05:45 |
(3) |
Na samym początku programy i usługi od Google dodawane do Androida były tak ubogie, że producenci smartfonów postanowili sami stworzyć własne aplikacje zwiększające możliwości sprzedawanych przez nich urządzeń. Zapoczątkowany wtedy trend jest żywy po dziś dzień, co niestety nie zawsze wychodzi z pożytkiem dla użytkowników. Niedawno dowiódł tego autor wpisu na blogu Oversecured, który opisał w nim siedem poważnych luk bezpieczeństwa wykrytych w aplikacjach preinstalowanych na telefonach przez południowokoreańskiego Samsunga. » czytaj dalej
|
Autor: Wedelek | źródło: Toms Hardware | 05:30 |
(8) |
Firma analityczna MicroNews twierdzi, że do 2023 roku pamięci RAM typu DDR5 będą najczęściej kupowanymi modułami dla komputerów klasy PC, wyprzedzając przy tym bardzo popularne obecnie pamięci typu DDR4. Trzy lata później, czyli w 2026 roku udział DDR5 ma już wyraźnie przekroczyć 90% zostawiając około 1% staremu DDR3 i około 5% dla DDR4. Analitycy przewidują również wzrost wartości rynku pamięci DRAM do $120 miliardów oraz NAND Flash do $68 miliardów w najbliższych latach i przekroczenie poziomu $200 miliardów w 2026 roku (sumarycznie dla obu rynków). » czytaj dalej
|
Autor: Wedelek | źródło: Hexus | 05:15 |
(5) |
Intel zaprezentował pierwszy układ z serii IPU (Infrastructure Processing Unit) dla komputerów klasy serwer. Jego zadaniem jest odciążenie procesorów ogólnego zastosowania (CPU) z zadań związanych z zarządzaniem siecią, komunikacją, bezpieczeństwem oraz wirtualizacją. A że jest o co walczyć najlepiej pokazują statystyki opublikowane przez Facebooka i Google, z których wynika, że procesory ogólnego zastosowania zużywają od 22% do 80% zasobów na wykonywanie zadań, za które odpowiada IPU. Jednostki tego typu łączą w sobie chipy typu FPGA produkowane przez niebieskich z ich autorską technologią SmartNIC i są już testowane przez wybranych partnerów Chipzilli. » czytaj dalej
|
Autor: Wedelek | źródło: Epic Store | 05:01 |
(3) |
Do jutra do godziny 17:00 każdy z Was może przypisać do swojego konta w sklepie Epic Games Store kopię gry Control. Ta stworzona przez Remedy produkcja to trzecioosobowa strzelanka z gatunku Sci-Fi w której gracz wciela się w rolę Jesse Faden, nowego dyrektora Federalnego Biura Kontroli nad zjawiskami paranormalnymi. Naszym zadaniem jest pokonanie tajemniczej siły, która opanowała główną siedzibę biura nazwaną Najstarszą Siedzibą. Sam budynek jest niezwykle tajemniczy, podlega ciągłym zmianom i pozwala przenosić się do różnych wymiarów, czego kilkukrotnie doświadczamy. » czytaj dalej
|
Autor: Redakcja | 03:57 |
(1) |
Zarówno sprzęt jak i pisane na niego oprogramowanie zanim trafią do klienta muszą zostać poddane gruntownym testom przeprowadzanym na wielu etapach. Co zrozumiałe, duża część z nich odbywa się podczas prototypowania i rozwoju. Wtedy też rola testerów jest największa, bo raz przegapiona niedoróbka może później kosztować producenta krocie. W przypadku fizycznych produktów w grę mogą wchodzić naprawy gwarancyjne czy wręcz konieczność wycofania towaru z obiegu, a w przypadku oprogramowania klient może być narażony na utratę ważnych danych i plików, a także ataki ze strony hakerów. Zwłaszcza jeśli dana wada wpływa negatywnie na bezpieczeństwo całej infrastruktury. » czytaj dalej
|
| |
Wtorek 15 czerwca 2021 |
|
Autor: Wedelek | źródło: Igors Lab | 18:29 |
(1) |
Ponte Vecchio to nazwa kodowa modułowego układu Intela dla centrów baz danych zbudowanego w oparciu o architekturę Xe (Gen 12). Wersja prezentowana przez Raję Koduriego składała się z aż 47 „magicznych” modułów, z których każdy ma kilka bloków z jednostkami EU. Oprócz elementów odpowiadających za obliczenia do układu trafią też moduły odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną i obsługę zewnętrznych interfejsów oraz pamięć podręczna Rambo Cache, a całość jest zbudowana tak, by poszczególne elementy dało się wyprodukować w różnych procesach technologicznych. Podwójny Ponte Vecchio ma być gotowy do produkcji w litografii 7nm i 10nm Enhanced SuperFin od Intela i 7nm oraz 5nm od TSMC. » czytaj dalej
|
Autor: Wedelek | źródło: VideoCardZ | 18:17 |
(2) |
Mimo, że w sklepach nie można jeszcze kupić laptopa z nowym Radeonem RX 6600M, to testy takich urządzeń są już dostępne w sieci. Bazujący na GPU Navi 23 (R21-E65-90) akcelerator oddaje w ręce użytkownika 1792 procesory strumieniowe (28 CU), 64ROPy, 112TMU, 32MB pamięci Infinity Cache i 8GB pamięci GDDR6 z interfejsem 128-bit. Karta występuje w dwóch wariantach z TGP 60W i 100W (+20W w Boost), z czego ta druga wersja jest o około 39% wydajniejsza od słabszego modelu. To oznacza, że architektura RDNA 2 skaluje się lepiej niż konkurencyjna Ampere od Nvidii. Bezpośrednim konkurentem dla Radeona RX 6600M jest GeForce RTX 3060 bazujący na układzie GA106, którego TGP wynosi 115W (+15W z Dynamic Boost). » czytaj dalej
|
Autor: Wedelek | źródło: Microsoft | 05:44 |
(11) |
Podczas Build 2021 Microsoft zdradził nam, że w niedalekiej przyszłości Windowsa czekają duże zmiany. Nikt nam jednak nie powiedział jakie, bo tę wiedzę posiądziemy dopiero za kilka dni na specjalnie zorganizowanej w tym celu konferencji. Szybko pojawiły się informacje, że Microsoft będzie chciał wprowadzić do oferty nową wersję okienek bazującą na skasowanym Windowsie 10X, a więc pozbawioną problematycznych naleciałości jaki zebrały się przez te wszystkie lata. Nowy Windows miałby być szybszy, stabilniejszy, zajmować mniej miejsca na dysku i potrzebować mniej zasobów. » czytaj dalej
|
Autor: Wedelek | źródło: WCCFTech | 05:29 |
(3) |
Na forum Chiphell pojawiły się przecieki sugerujące, że kolejna generacja procesorów dla stacji roboczych z rodziny Ryzen Threadripper i serwerowych EPYC będzie oferować aż do 128-rdzeni x86. Według plotek ma to dotyczyć przyszłorocznych układów z rodziny Genoa i ich cywilnych odpowiedników z rdzeniami x86 Zen 4. Biorąc pod uwagę fakt, że pod względem ogólnej budowy Zen 4 ma być dość podobny do Zen 3 i nadal ma mieć CCD składający się z 8 rdzeni to tych modułów musiałoby być znacznie więcej. Konkretnie szesnaście. To z kolei wymusiłoby znaczące powiększenie płytki PCB, która już w wersji 96-rdzeniowej do małych nie będzie należeć. » czytaj dalej
|
Autor: Wedelek | źródło: VideoCardZ | 05:15 |
(1) |
Jeden z użytkowników forum Board Channel twierdzi, że Nvidia wysłała do swoich partnerów AIC informację o zmianach w łańcuchu dostaw. W ich następstwie producent zmniejszy ilość produkowanych kart graficznych GeForce RTX 2060, a pozyskane moce przerobowe wykorzysta do zwiększenia poziomu produkcji akceleratorów z rodziny RTX 30x0. Zmiany te zaczną obowiązywać jeszcze w tym miesiącu, co oczywiście szybko przełoży się na słabszą dostępność kart z GPU TU106. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że zmiany w łańcuchu dostaw dotyczą przede wszystkim komponentów takich jak pamięci RAM czy układy wykorzystywane do budowy sekcji zasilania. » czytaj dalej
|
Autor: Wedelek | źródło: VideoCardZ | 05:01 |
(2) |
Użytkownik o pseudonimie YuuKi_AnS dotarł do próbki inżynieryjnej TOPowego Xeona z serii Sapphire Rapids i poddał ją tzw. dealidingowi – proces zdjęcia IHSa z procesora. Dzięki temu mogliśmy zobaczyć jak dokładnie wygląda rdzeń krzemowych Xeonów Scalable czwartej generacji. Wykorzystana próbka nosiła symbol QVV5 (ES0) i pracowała z zegarem 1,3GHz, a do jej wytworzenia Intel użył procesu litograficznego 10nm Enhanced SuperFin. Po zdjęciu IHSu okazało się, że procesor składa się czterech modułów po 15 rdzeni x86 Golden Cove, 64GB pamięci HBM2e, oraz kontrolerów PCI-Express 5.0 i 8-kanałowego DDR5. » czytaj dalej
|
| |
Poniedziałek 14 czerwca 2021 |
|
Autor: Wedelek | źródło: Toms Hardware | 17:34 |
(2) |
Firma AMD opublikowała patent dotyczący zarządzania zadaniami przez procesor heterogenicznych wyposażony w różne rodzaje rdzeni. Problem wbrew pozorom jest dość złożony, bo przenoszenie zadań pomiędzy różnymi typami rdzeni musi się odbywać nie tylko w odpowiednim momencie ale i z odpowiednią prędkością. W tym przypadku producent założył sobie, że przełączanie się pomiędzy rdzeniami o różnym poziomie wydajności ma się odbywać w oparciu o różne mierniki, takie jak zajętość pamięci RAM czy czas w jakim słabsze rdzenie działają z maksymalną prędkością. » czytaj dalej
|
Autor: Wedelek | źródło: VideoCardZ | 05:59 |
(2) |
Wygląda na to, że w przeciągu najbliższego roku Intel, Nvidia i AMD wprowadzą do swojej oferty pierwsze akceleratory zbudowane z GPU typu MCM. Pod tą nazwą kryje się technologia wytwarzania modułowych chipów zbudowanych z tzw. chipletów ułożonych na wspólnej płytce krzemowej i połączonych ze sobą szybkimi interfejsami komunikacyjnymi. Idealnym przykładem takiego rozwiązania są chociażby procesory z rodziny Ryzen. Wspomniane rozwiązanie ma mnóstwo zalet i pozwala na budowanie skomplikowanych układów dużo niższym kosztem niż gdyby producent zdecydował się na chip monolityczny. » czytaj dalej
|
Autor: Wedelek | źródło: AMD | 05:45 |
(5) |
AMD przygotowało ciekawy materiał promocyjno-edukacyjny, który ma wyjaśnić mniej technicznym osobom czym dokładnie jest wprowadzony w Zen 3+ 3D V-Cache. Przy tej okazji producent zdradził nam kilka dodatkowych szczegółów dotyczących nowej technologii. Po pierwsze dowiedzieliśmy się, że 8-rdzeniowy chiplet na którym ułożono dodatkową warstwę pamięci podręcznej ma zaledwie 20 mikrometrów, dzięki czemu grubość takiego elementu jest niewiele większa niż standardowego rdzenia Zen 3. Przy tym dzięki połączeniach typu TSV o dużej gęstości upakowania udało się zmniejszyć długość niektórych ścieżek nawet 1000x. » czytaj dalej
|
Autor: Wedelek | 05:30 |
|
Nie jest żadną tajemnicą, że dla Microsoftu najważniejsze są nie konsole, a abonament Xbox Game Pass. To z myślą o tej usłudze gigant założył lub kupił wszystkie posiadane aktualnie studia i zbudował od podstaw technologię streamingu gier. Założenie jest takie, że komputer, telefon czy konsola mają być tylko odtwarzaczami treści cyfrowych dostępnych w ramach subskrypcji. Aby urzeczywistnić swój plan gigant z Redmond zapowiedział kilka poważnych zmian jakie czekają Game Passa. Po pierwsze zwiększona zostanie ilość urządzeń na których można będzie odpalić usługę. W sprzedaży mają się pojawić telewizory z preinstalowaną aplikacją od Microsoftu, niedrogie dongle HDMI do streamingu oraz dedykowana aplikacja do strumieniowania dla komputerów PC. » czytaj dalej
|
Autor: Wedelek | źródło: PSBlog | 05:15 |
|
Po zakupie spółki Zenimax Microsoft ma wyraźnie więcej studiów deweloperskich niż konkurencyjne Sony, co w niedalekiej przyszłości może stanowić poważny problem dla Japończyków. Zwłaszcza, że gigant z Redmond już jakiś czas temu zapowiedział, że ma zamiar nadal rozwijać swój potencjał, co w praktyce może oznaczać powołanie do życia kolejnych studiów lub przejęcie już istniejących zespołów. Mające dużo mniejsze zasoby finansowe Sony zdecydowało się przeciwdziałać posunięciom rywala poprzez nawiązanie bliskiej współpracy z zewnętrznymi studiami deweloperskimi. Najnowszym owocem tej strategii jest podpisanie umowy z Deviation Games, które stworzy na potrzeby PlayStation zupełnie nowe IP. » czytaj dalej
|
Autor: Wedelek | źródło: Nvidia | 05:01 |
(7) |
Nvidia ogłosiła, że wraz z końcem letnich wakacji przestanie wspierać starsze akceleratory bazujące na architekturze Kepler. To oznacza, że po 31 sierpnia nie pojawią się już żadne nowe sterowniki dla kart z rodziny GeForce GTX 600 i GTX 700. Porzucone zostaną także karty GTX TITAN Z, GTX TITAN Black oraz GTX TITAN. Niejako przy okazji zieloni kończą też z obsługą systemów Windows 7/8/8.1, a kolejne sterowniki będą pisane już tylko z myślą o Windowsie 10. Oficjalnie chodzi o to, że starsze karty i OSy nie są w stanie obsłużyć najnowszych technologii, co jest po części prawdą, a nieoficjalnie chodzi oczywiście o koszty – starych kart nie opłaca się już po prostu obejmować wsparciem technicznym. » czytaj dalej
|
| |
Niedziela 13 czerwca 2021 |
|
Autor: Wedelek | źródło: Microsoft | 20:37 |
|
Dziś wieczorem Microsoft i Bethesda zorganizowali wypełniony po brzegi zawartością pokaz nowości, jakie w tym i przyszłym roku trafią na konsole Xbox i PCty. Większość z pokazanych tytułów trafi od razu do abonamentu Xbox Game Pass, co jest świetną nowiną dla wszystkich subskrybentów. Oprócz gier Microsoft zapowiedział też wprowadzenie do sprzedaży minilodówki w kształcie Xboxa Series X, co jest oczywiście odpowiedzią giganta na serię memów jakie pojawiły się tuż po ujawnieniu wyglądu nowego sprzętu. Zakładam jednak, że AGD za bardzo Was nie interesuje, więc przejdźmy od razu do rzeczy. » czytaj dalej
|
|