Technologia AMD FidelityFX Super Resolution (FSR) to otwartoźródłowa odpowiedź AMD na konkurencyjne DLSS od Nvidii. W przeciwieństwie do rozwiązania zielonych technologia Supersamplingu od producenta Radeonów nie korzysta z wymagającej wcześniejszego uczenia sieci neuronowej. Dzięki temu cały proces jest dużo szybszy i prostszy w implementacji, ale najprawdopodobniej będzie to okupione niższą jakością obrazu. Czy faktycznie tak jest dowiemy się już niebawem, wraz z premierą pierwszych gier z obsługą FSR.
Pierwszego dnia premiery tej technologii (22 czerwca) odpowiednią implementację dostaną 22 Racing, Anno 1800, Evil Genius 2, Godfall, KingShunt, Terminator Resistance i The Riftbraker, a kilka tygodni później odpowiednia łatka ma się pojawić dla kolejnych 12-tu tytułów. W sumie nad implementacją rozwiązania AMD pracuje aktualnie 44 deweloperów. Ich listę znajdziecie poniżej:
K O M E N T A R Z E
Po prostu 7 samurajów... (autor: Kenjiro | data: 17/06/21 | godz.: 23:09) AMD mogło sobie darować takich 'deal-breakerów'...
Rockstara nie ma (autor: Kosiarz | data: 18/06/21 | godz.: 12:10) Gta z dopalem nie bedzie
Nie ma tez blizzarda (ale w ich tytulach raczej nie potrzebne)
jak będzie pogrzeb FSR i DLSS (autor: 5eba | data: 20/06/21 | godz.: 20:33) to chetnie zrzuce sie na wieniec
D O D A J K O M E N T A R Z
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.