Panasonic, sponsor światowej wystawy EXPO 2005, trwającej właśnie w japońskim mieście Aichii, zainstalował w centralnym miejscu terenów targowych Expo Vision - gigantyczny ekran wysokiej rozdzielczości o przekątnej 840 cali.
Na wysokim na 8 i szerokim na 20 metrów panelu wyświetlane będą m.in. filmy przygotowane przez dzieci z całego świata w ramach edukacyjnego programu Kid Witness News. Wśród nich znajdzie się również film z Polski - laureat pierwszej polskiej edycji programu KWN, nakręcony przez dzieci z gdańskiego gimnazjum.
Głównym przesłaniem tegorocznej wystawy Expo jest "Mądrość natury". Hasło, które zakłada kształtowanie społeczeństwa, w którym człowiek i przyroda współistnieją w zgodzie i harmonii, prześwieca również polityce środowiskowej koncernu Matsushita Elecric Industrial. Zamontowany na wolnym powietrzu, wśród zieleni, dobrze widoczny ekran Expo Vision poprzez wyświetlane na nim obrazy ma łączyć ludzi z całego świata, przyczyniając się do pogłębiania relacji międzyludzkich i zwiększenia wzajemnego zrozumienia.
Woow :) (autor: |no name|no fame| | data: 23/05/05 | godz.: 22:09) Ciekawe, jaką ma wielkość plamki... :-)
eee tam - w Korei mają większe (autor: Auror | data: 24/05/05 | godz.: 18:07) Kim Dzong Il ma normalnie monitory, w których plamka jest wielkości człowieka .... a raczej jest człowiekiem :)
i tak wyćwiczył te swoje "plamki" że czas reakcji jest mniejszy niż w najnowszych LCDkach! ;-))
D O D A J K O M E N T A R Z
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.