Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Piątek 19 listopada 2004 
    

A4Tech z zasilaniem w mousepadzie


Autor: Anitka | źródło: e-mail | 11:49
(22)
W ofercie Megabajt pojawiła się bezprzewodowo-optyczna mysz marki A4Tech, z padem wyposażonym w funkcję zasilania. Elementem składowym modelu A4Tech NB-30 jest specjalna zasilająca podkładka, dzięki której mysz komunikuje się z komputerem. Metalizowany pad wykorzystuje technologię RFId, generując prąd poprzez indukcję elektromagnetyczną. Dzięki temu nie są już do pracy potrzebne baterie czy akumulatory.

Sensor optyczny A4Tech NB-30 A4 pracuje z rozdzielczością 620 CPI na złączu USB. Mysz jest wyposażona w trzy przyciski i jedną szeroką rolkę w systemie Comfort. Producent zapewnia gwarancję na wodoodporność srebrnej podkładki. Cena myszki wyniesie około 70 PLN brutto.

 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Jak Boga kocham, (autor: spieq-Redakcja | data: 19/11/04 | godz.: 15:11)
    większej bzdury nie widziałem.

    Grunt to dobry marketing, ludzie się nabiorą (w końcu niespotykana gdzie indziej n o w o ś ć ...)


  2. hmmm .... no właśnie (autor: Auror | data: 19/11/04 | godz.: 16:54)
    spieq możesz kontynuować? nie rozumiem gdzie jest haczyk? z tego co przeczytałem to fantastyczny pomysł, ale coś mi tu nie pasuje taka "rewelacja" za 70 zł ???? Where's the catch?

  3. jak gdzie (autor: kreciak | data: 19/11/04 | godz.: 18:38)
    mysz działa TYLKO na TEJ podkladce ot i masz haczyk - grasz mycha spada z podkladki i zonk ;)

  4. Auror, to jest największa przewodowa mysz, (autor: GregorP-Redakcja | data: 19/11/04 | godz.: 19:01)
    jaką kiedykolwiek widziałem..

  5. To jest myszka przewodowa, (autor: spieq-Redakcja | data: 19/11/04 | godz.: 19:02)
    ale dzieci się nie połapią (?)

    W sam raz pod choinkę, ech.


  6. Ale pomysl... lol (autor: Martin_TP | data: 19/11/04 | godz.: 23:36)
    Tez mi wynalazek, odczepili kabel od myszy i przyczepili do podkladki... a i tak wszystko nadal kablem uwiazane, i to sie nazywa bezprzewodowosc.

  7. aha ..... no dobra rozumiem, ale ale (autor: Auror | data: 20/11/04 | godz.: 00:01)
    to nie zmienia faktu że IMHO to jest ciągle całkiem fajna sprawa!

    Tzn. gdzie indziej używacie mychy niż na podkładce? bo ja szczerze mówiąc nigdzie indziej! i naprawdę rzadko mycha zjedzie mi z podkładki niechcący (mam optyka Logiego) - a i wtedy też tracę orientacje na ekranie i muszę spowrotem położyć mychę na mousepada.


  8. Ta mysz NIE DZIAŁA, gdy nie dotyka (autor: GregorP-Redakcja | data: 20/11/04 | godz.: 00:09)
    tej podkładki na sznurku....

    Zresztą... jeśli kiedyś będą testy, to się okaże..


  9. Oj, nie chcę być w skórze (autor: spieq-Redakcja | data: 20/11/04 | godz.: 00:20)
    polskiego dystrybutora, jak myszka trafi do Świętochłowic...

    _
    Gronie. Jednak.


  10. Auror (autor: DJopek | data: 20/11/04 | godz.: 00:25)
    Przecież właśnie idea myszki bezprzewodowej jest taka aby nie była związana z niczym (a tym bardziej podkładką)... Ja swojego MX700 używam zarówno na biurku (w różnych miejscach, a nie tylko jednym wyznaczonym), w łóżku (świetnie i bezproblemowo obsługuje się na prześcieradle ;), czasami na podłodze, dosyć często w drugim pokoju gdzie mam duży TV etc.

  11. o co chodzi ? (autor: RusH | data: 20/11/04 | godz.: 03:06)
    o co chodzi z tymi prasowkami ? Czy wszystko bedziecie zamieszzac po 3 razy ? O tej myszy jest juz drugi raz ten sam tekst, o Pentagramie ADSL bylo 3 razy to samo ...

  12. RusH (autor: Anitka-Redakcja | data: 20/11/04 | godz.: 08:53)
    o co ci chodzi? Czepiasz sie zeby sie czepiac? Snieg na zewnatrz a tobie sie nudzi? Balwana lepic!

    Pokaz mi gdzie poprzednie 2 razy umieścilismy to info... czy to o pentagramie.


  13. Mimo wszystko to ciekawy pomysl (autor: bwana | data: 20/11/04 | godz.: 09:12)
    Poruszajac myszka nie czuje sie tu oporu (a czasem i uporu) kabelka - mnie na przyklad przewodowosc myszy irytuje wlasnie z tego powodu.

  14. News o myszce... (autor: DYD-Admin | data: 20/11/04 | godz.: 09:44)
    ...byl dwa razy, wczesniej o zapowiedzi wprowadzenia tej mychy na rynek a teraz juz po ukazaniu sie produktu... chyba Rush przezyjesz ten "natłok" informacji... a jak nie to moze i lepiej ;-)

  15. za tanie by było dobre (autor: ixxos | data: 20/11/04 | godz.: 10:18)
    jednak nie wiem skąd te wasze ździwienie - tablety graficzne działają na podobnej (na tej samej) zasadzie

  16. idea mi się nawet podoba (autor: Yosarian | data: 20/11/04 | godz.: 21:09)
    i zgadzam się z tym co napisał bwana, njawiększy poblem to kabelek przy myszce i to co z myszka może zrobić
    Nie wydaje mi się aby to conapisal GregorP było prawdę, jęzli dzial ato na zasadzie indukcji to zasilanie myszki nie padnie jęzli straci fizyczny kontakt z podkładką, IMO tak dobrali natężenie pola magnetycznego i czułość generatorka/przetwornika w myszce że będzie pracować np. w odległości 5 mm czy więcej...


  17. Yosarian, Auror, Bwana (autor: beef | data: 21/11/04 | godz.: 12:30)
    zgadzam się z wami w całej rozciągłości. Pomysł jest ekstra. W przewodówkach przeszkadza właśnie kabel przy samej myszcze, bo plącze się i zacina. W bezprzewodówkach mi strasznie przeszkadza z kolei masa i konieczność zmieniania baterii. To rozwiązanie jest dla mnie idealne, bo też używam myszki w jednym miejscu. Oczywiście nie jest to dla osób, które lubią "wędrować" z myszką, ale po prostu nie jest to dla nich. Panowie, trochę wyobraźni, jak coś Wam nie pasuje to nie znaczy, że jest od razu badziewiem, ruszcie czasem łepetyną. Dla mnie bomba - pod warunkiem, że nie działa tylko "przylepione" na stałe do pada, bo wtedy to pada..ka :)

  18. no cóż (autor: Świstak | data: 21/11/04 | godz.: 14:06)
    to własnie jest padaka, bo bierze zasilanie indukcyjnie z tej podkładki i tylko na niej działa. Dla mnie pomysł dość głupi, bo różnie to w zyciu bywa. Czasem napełniajac np. kardridż do drukarki uda się zalać pół stołu łącznie z podkładką. I co wtedy? Wypada wywalić podkładkę razem z myszą.

  19. Świstak, nie jest tak źle ... (autor: Yosarian | data: 21/11/04 | godz.: 14:19)
    "Producent zapewnia gwarancję na wodoodporność srebrnej podkładki"

    a tak przy okazji to Ty niesamowity talent jesteś...
    "Czasem napełniajac np. kardridż do drukarki uda się zalać pół stołu łącznie z podkładką"
    ;-)))


  20. Świstak (autor: beef | data: 21/11/04 | godz.: 22:39)
    Nie jest padaka, o ile, pomimo, że wymaga podkładki pod sobą, działa też uniesiona 5 mm nad nią. GregorP zdaje się sugerować, że tak nie jest. Tylko o to mi chodzi. A to, jak czerpie zasilanie zrozumiałem z newsa, bez obaw, nawet wiem, co to jest RFID ;)

  21. czy ja mówię że tak zrobiłem? (autor: Świstak | data: 21/11/04 | godz.: 22:46)
    ja tylko mówię, ze się zdarza. Miałem takiego kumpla w pokoju w akademiku co napełniając kardridż urąbał cały stół monitor ściany do wysokości 1,5 i ubrania w zasięgu 2m. Bywa czasem, a ze ta mysz jest przywiązana do tej podkładki to co potem? Taki tusz tak łatwo się nie daje zmyć.

  22. równie dobrze można powiedzieć (autor: beef | data: 22/11/04 | godz.: 16:11)
    że każda mysz jest do dupy, bo jak się po niej przejedzie walcem to się nie nadaje do użytku. A oblany tuszem pad, jeśli sprawiałby problemy, można by przykryć białą kartką i już. Pomijając kwestię zasilania to przecież zwykły optyk.

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.