TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Czwartek 14 października 2004 |
|
|
|
Sun i NVidia Quadro Autor: DYD | 09:58 |
| Firmy Sun Microsystems i NVidiaogłosiły w dniu dzisiejszym współpracę w zakresie stosowania wiodących rozwiązań graficznych NVidia Quadro w stacjach graficznych Sun Java z systemem operacyjnym Solaris, Windows lub Linux. W ramach tego sojuszu firma Sun włączyła technologię firmy NVidia do niedawno zapowiedzianych stacji roboczych Sun Java W1100z i W2100z z procesorami AMD Opteron z architekturą Direct Connect Architecture. Firma Sun jest zobowiązana do stosowania technologii firmy NVidia w swoich kolejnych produktach, a obie firmy wspólnie pracują nad dostosowaniem i optymalizacją implementacji standardu OpenGL dla systemu Solaris obsługującego procesory x86 i zamierzają oferować otwarte, oparte na standardach środowisko programistyczno-projektowe.
Przy użyciu pojedynczej architektury stacje robocze Sun Java obsługują jednocześnie obliczenia 32- i 64-bitowe bez spadku wydajności, dzięki czemu użytkownicy mogą nadal korzystać z posiadanej infrastruktury x86, a jednocześnie mają możliwość płynnej migracji do następnej generacji 64-bitowych systemów operacyjnych i aplikacji, gdy będą tego potrzebować.
Pakiet rozwiązań firmy NVIDIA dla stacji roboczych Sun Java to nastepujące produkty:
- NVIDIA Quadro FX 4000 - Extreme-systemy dla profesjonalych grafików 3D, o najwyższej wydajności
- NVIDIA Quadro FX 3000 - High End - systemy dedykowane zaawansowanej grafice 3D
- NVIDIA Quadro FX 1100 - Mid Range - systemy o doskonałej wydajności i współczynniku cena/jakość
- NVIDIA Quadro FX 500 - Entry Level-ekonomiczne systemy o bardzo dobrej wydajności 3D
- NVIDIA Quadro NVS 280 -2D - systemy do profesjonalnych zastosowań 2D
Stacje robocze Sun Java z technologią graficzną NVidia Quadro oferują klientom wysoko wydajne, umożliwiające zaawansowane wizualizacje rozwiązania graficzna, które mogą pracować pod kontrolą różnych systemów operacyjnych. Stosując technologię NVIDIA Quadro, firma Sun może dostarczać wszechstronne udoskonalenia powodujące wzrost wydajności przetwarzania grafiki 2D i 3D, takie jak wyższa przepustowość magistrali, zwiększona przepustowość pamięci, wyższa szybkość renderowania i możliwość pracy z użyciem dużych zbiorów danych. |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|