TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Poniedziałek 30 sierpnia 2004 |
|
|
|
Jednostki geometryczne w GeForce 6800 Autor: R4v | źródło: x-bit labs | 18:22 |
| W weekend pojawiły się informacje na temat mniejszej liczby jednostek geometrycznych w tańszych odmianach GeForce 6800. "Odkrycia" dokonał autor programu RivaTuner. Jak twierdzą przedstawiciele nVidii, nie jest to żaden sekret. Od początku było wiadomo, że nie tylko potoki renderujące zostały "przycięte", ale zmniejszono także liczbę potoków geometrycznych. Wersje Ultra i GT posiadają po 6 jednostek geometrycznych, model 6800 posiada jeden potok vertex mniej, natomiast LE ma być ograniczona o kolejny potok. Wygląda więc na to, że początkowe założenia były jedynie nadinterpretacją informacji nVidii. Pozostaje jednak pytanie, dlaczego referencyjne karty GeForce 6800 spisywały się identycznie w testach vertex shader jak model Ultra? |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|