"Internet też medium" - pod takim hasłem wystartowała ogromna kampania edukacyjna na rzecz internetu w Polsce. Promotorem akcji jest Interactive Advertising Bureau Polska (IAB), a głównym jej celem jest wskazanie zalet Internetu i budowanie wiedzy na temat możliwości efektywnego wykorzystania tego medium w działaniach reklamowych.
Trzon całej akcji stanowi interentowy serwis www.tezmedium.pl, w którym można znaleźć wszelkie informacje o "nośniku" informacji, jakim jest World Wide Web. W serwisie został udostępniony poradnik, w którym zawarte zostały wskazówki co do planowania całych kampanii reklamowych (sekcje: zasięg i profil użytkownika), jak również oceny ich skuteczności i efektywności kosztowej (sekcje: koszt dotarcia, mierzalność i efektywność). A także można się dowiedzieć, jak zdobyć dobrą powierzchnię reklamową oraz jaki rodzaj reklamy będzie najodpowiedniejszy.
IAB zaplanował kilka etapów kampanii, w których stopniowo będzie rozszerzał zasoby serwisu i jednocześnie bardziej dogłębnie argumentował taką samą pozycję Internetu w reklamie, jaką posiadają gazety, radio czy telewizja. Oprócz tego w ramach kampanii "Internet też medium" IAB planuje cały cykl szkoleń dla kadry zarządzającej i marketerów.
Trzeba dodać, iż na kampanie zostały przeznaczone ogromne pieniądze - wartość rate card tylko pierwszego etapu działań reklamowych, zaplanowanych na jeden miesiąc, wyniesie ponad milion złotych! (autor: Bartek)
K O M E N T A R Z E
Jeszcze nikt nie napisał komentarza.
D O D A J K O M E N T A R Z
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.