TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Piątek 20 sierpnia 2004 |
|
|
|
Reklama On-line - będzie lepiej? Autor: Redakcja | 09:53 |
| "Internet też medium" - pod takim hasłem wystartowała ogromna kampania edukacyjna na rzecz internetu w Polsce. Promotorem akcji jest Interactive Advertising Bureau Polska (IAB), a głównym jej celem jest wskazanie zalet Internetu i budowanie wiedzy na temat możliwości efektywnego wykorzystania tego medium w działaniach reklamowych.
Trzon całej akcji stanowi interentowy serwis www.tezmedium.pl, w którym można znaleźć wszelkie informacje o "nośniku" informacji, jakim jest World Wide Web. W serwisie został udostępniony poradnik, w którym zawarte zostały wskazówki co do planowania całych kampanii reklamowych (sekcje: zasięg i profil użytkownika), jak również oceny ich skuteczności i efektywności kosztowej (sekcje: koszt dotarcia, mierzalność i efektywność). A także można się dowiedzieć, jak zdobyć dobrą powierzchnię reklamową oraz jaki rodzaj reklamy będzie najodpowiedniejszy.
IAB zaplanował kilka etapów kampanii, w których stopniowo będzie rozszerzał zasoby serwisu i jednocześnie bardziej dogłębnie argumentował taką samą pozycję Internetu w reklamie, jaką posiadają gazety, radio czy telewizja. Oprócz tego w ramach kampanii "Internet też medium" IAB planuje cały cykl szkoleń dla kadry zarządzającej i marketerów.
Trzeba dodać, iż na kampanie zostały przeznaczone ogromne pieniądze - wartość rate card tylko pierwszego etapu działań reklamowych, zaplanowanych na jeden miesiąc, wyniesie ponad milion złotych! (autor: Bartek) |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|