Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Piątek 20 sierpnia 2004 
    

Reklama On-line - będzie lepiej?


Autor: Redakcja | 09:53
"Internet też medium" - pod takim hasłem wystartowała ogromna kampania edukacyjna na rzecz internetu w Polsce. Promotorem akcji jest Interactive Advertising Bureau Polska (IAB), a głównym jej celem jest wskazanie zalet Internetu i budowanie wiedzy na temat możliwości efektywnego wykorzystania tego medium w działaniach reklamowych.

Trzon całej akcji stanowi interentowy serwis www.tezmedium.pl, w którym można znaleźć wszelkie informacje o "nośniku" informacji, jakim jest World Wide Web. W serwisie został udostępniony poradnik, w którym zawarte zostały wskazówki co do planowania całych kampanii reklamowych (sekcje: zasięg i profil użytkownika), jak również oceny ich skuteczności i efektywności kosztowej (sekcje: koszt dotarcia, mierzalność i efektywność). A także można się dowiedzieć, jak zdobyć dobrą powierzchnię reklamową oraz jaki rodzaj reklamy będzie najodpowiedniejszy.

IAB zaplanował kilka etapów kampanii, w których stopniowo będzie rozszerzał zasoby serwisu i jednocześnie bardziej dogłębnie argumentował taką samą pozycję Internetu w reklamie, jaką posiadają gazety, radio czy telewizja. Oprócz tego w ramach kampanii "Internet też medium" IAB planuje cały cykl szkoleń dla kadry zarządzającej i marketerów.

Trzeba dodać, iż na kampanie zostały przeznaczone ogromne pieniądze - wartość rate card tylko pierwszego etapu działań reklamowych, zaplanowanych na jeden miesiąc, wyniesie ponad milion złotych! (autor: Bartek)

 
    
K O M E N T A R Z E
    

Jeszcze nikt nie napisał komentarza.

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.