TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Środa 21 lipca 2004 |
|
|
|
Wymagania sprzętowe dla DOOM3 Autor: DYD | źródło: BluesNews | 09:35 |
(16) | Jako że magiczna data 2 sierpnia się już zbliża, warto poznać oficjalne, minimalne wymaga sprzętowe na jakich będzie można "zagrać" w DOOM3. Ważna persona z id - Pan Todd Hollenshead w tym artykule - obwieścił, jaki minimalny hardware sprosta ich najnowszemu dziecku. A więc ma być to taka specyfikacja:- Procesor: zegar 1.5 GHz - Intel Pentium 4 lub AMD Athlon 1500
- Pamięć: 384 megabajty
- Dwa gigabajty miejsca na twardym dysku
- Karta graficzna z układem nVidia GeForce 3 lub ATI Radeon 8500
Tyle wymagań. Patrząc na pojemność jaka jest wymagań dla dysku twardego, można sugerować że gra zostanie wydana na 2 lub 3 płytach CD. |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- kto (autor: Okota | data: 21/07/04 | godz.: 09:41)
jest wydawca w polsce?
- Bodajże (autor: m@K | data: 21/07/04 | godz.: 09:44)
Lemon Interactive... :(
- panowie od farcry'a (autor: wukillah | data: 21/07/04 | godz.: 09:48)
moga sie uczyc jak pisac KOD.
ciekawe jak wypadnie stalker - moze
zejda o .5GHz nizej?
- wydawca... (autor: DYD-Admin | data: 21/07/04 | godz.: 09:51)
...w PL, jak wszystkich gier Activison od lat, jest LEM...
http://www.lem.com.pl/news00.php?news=474
- no to spoko (autor: JasioWP | data: 21/07/04 | godz.: 09:51)
czekamy na gre... JUSH 2-giego sierpnia ? Muszę się uzbroić w cierpliwość i forsę!
- ... będzie można "zagrać" w DOOM3... :-) (autor: Vetch | data: 21/07/04 | godz.: 09:54)
To mnie rozbawiło :-)
Faktycznie, na tej konfiguracji będzie można chyba tylko "zagrać" :-)
Chyba czas zmienić wysłużonego GF3Ti200 na jakiegoś lepszego radka...
- polska premiera.. (autor: DYD-Admin | data: 21/07/04 | godz.: 10:10)
...info od wydawcy:
Premiera gry w krajach Europejskich (poza Wielką Brytanią) planowana jest na piątek 13 sierpnia bieżącego roku. Dołożymy wszelkich starań, żeby gra w angielskiej wersji językowej ukazała się tego dnia w Polskich sklepach. Cena gry w wersji angielskiej wyniesie 199 złotych.
Jednocześnie trwają pracę na polską wersją gry, która ukaże się kilka tygodni później. Polska wersja będzie kosztować 129 złotych. Od tej chwili o postępach w pracach lokalizacyjnych będziemy informować na bieżąco.
- heh to moim sprzecie (autor: mass | data: 21/07/04 | godz.: 10:15)
to bedzie chodzic :) ale czy przyjemnosc z grania bede mial watpie :)
- ehh (autor: D@rko | data: 21/07/04 | godz.: 10:43)
nie spelniam minimalnych tylko co do procka, ale i tak bez problemu odpalę giwerkę i myślę że nie bedzie tak źle. Carmack to Carmack, mistrz kodu i optymalizacji.
- ha! (autor: Soulburner | data: 21/07/04 | godz.: 12:24)
Gry idsoftware są na tyle dobrze zoptymalizowane, że na tej minimalnej konfiguracji można będzie bez problemów grać w średnich detalach i rozdzielczości 800x600. Chcę też zwrócić uwagę, że pradawna "alpha" domyślnie uruchamiała się w 640x480 i mimo to każdemu opadała szczęka z wrażenia - niewiele jest gier, które wyglądają dobrze w tej rozdziałce!
Poza tym, w recenzji w PCGamer napisane jest, iż gra wygląda prawie tak samo na kartach GeForce4MX jak na np. R9800 - chodzi tylko zauważalnie wolniej - nie napisano jak dużo wolniej, ale gra mimo to była grywalna!
Czekam z niecierpliwością na jakiś benchmark, któryś z serwisów sprzętowych powinien przeprowadzić coś takiego jeszcze przed premierą... zresztą chyba nVidia coś mówiła jakiś czas temu o wydaniu specjalnego benchmark'a na silniku D3?
- Soulburner (autor: pitero | data: 21/07/04 | godz.: 14:31)
widze ze wreszcie ktos rozsądny...;) Dokladnie tak bedzie, z tym ze raczej na gf4mz gierka bedzie wygladac jednak sporo gorzej... o ile bedzie chodzic w ogole? dopiero miedzy gf3/8500 a wyzszymi nie bedzie az takich kolosalnych roznic...
- Oby (autor: muerte | data: 21/07/04 | godz.: 17:59)
nie było takiej wtopy jak w przypadku Unreala II..
- Soulburner, to coś (autor: flako | data: 21/07/04 | godz.: 19:43)
mi tu nie gra. Po co więc te szejdry, kolejne wersje DX i OpenGL skoro nie widać różnicy. a od dawna trąbiono, że D3 to gra światła i cieni - dramatyzm sytuacji budowany jest ponoć właśnie przez te efekty. Byc może podobne efekty budowane są na tych MX na drodze obliczeń geometrychnych, ale wówczas gra działać będzie o wieeele wolniej.
- swoją drogą (autor: flako | data: 21/07/04 | godz.: 19:46)
to dobrze, że pojawiają się gry potrafiące wykorzystać potencjał najsilniejszych CPU i GPU, a z drugiej strony pójdą też na słabszym sprzęcie.
- flako (autor: Soulburner | data: 22/07/04 | godz.: 16:36)
z tego co wiem, to pixel i vertex shader'y to takie rozszeżone T&L - to, co można osiągnąć przy pomocy shader'ów można też zrobić na zwykłym T&L, tylko że nie będzie to już takie proste i - owszem, nie osiągnie się takich efektów ani takiej szybkości jak na shader'ach, ale zwróć uwagę na to, że pierwotne wymagania Doom'a 3 to karta GeForce256.
Poza tym, zastanawia mnie pewien fakt - w Quake 3 po raz pierwszy użyto shader'ów na teksturach, a mimo to gra chodziła całkiem nieźle na Rivie TNT, czy nawet Voodoo3, które nie miało nawet jednostki T&L :|
- nastrój budowany przez światło i cień... (autor: alkatraz | data: 23/07/04 | godz.: 10:26)
No to ja na R8500 nie będe miał gry światła i cienia i będzie sieczka jak w starym Doom 1 i 2. I o to w koncu chodzi, nie? Ma być "ZAGŁADA 3" a nie "Proszę popatrzeć jak ten zombie jest ładnie oświetlony". Aloha.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|