TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Czwartek 24 czerwca 2004 |
|
|
|
Laur dla Combolota @ MSI-NVidia Autor: DYD | 14:16 |
(54) | W sobotę 19-go czerwca w Masłowie koło Kielc odbyła się IV runda Pucharu Polski PZM. W tych coraz bardziej popularnych w Polsce, wyścigach równoległych na 1 mili załoga Opla COMBO MSI-NVIDIA wywalczyła III miejsce w swojej klasie (TURBO) i wróciła z pucharem! Pogoda spłatała figla i dokładnie na moment przed rywalizacją w tej silnej klasie, spadł deszcz. Mimo tych przeciwności losu Combo, mające już ponad 303 KM (!), sponsorowane przez firmy MSI oraz NVIDIA, startując nawet na lekko śliskiej nawierzchni, uzyskało czas 15.001 sek. i stanęło na podium zwycięzców! Ale to nie jest jego ostatnie słowo, gdyż praca przy modyfikacjach auta wciąż wre.
Przy każdym starcie publiczność kręciła głowami z niedowierzaniem, że taki samochód w ogóle startuje (auto z założenia dostawcze!). Miło więc było po raz kolejny zaskoczyć wszystkich obecnych. To jednak ciągle rozgrzewka przed III Rundą Mistrzostw Polski, których następna rywalizacja odbędzie się 3-go lipca na torze w Poznaniu.
W maju na inauguracji sezonu Mistrzostw Polski organizowanych przez Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego oraz PZM w Modlinie k/ Warszawy przybyło ponad 20.000 widzów. Przez problemy techniczne auta nie udało się załodze Combo wywalczyć miejsca na podium, ale na pocieszenie zdobyła coś równie ważnego.
W ogólnopolskim miesięczniku tuningowym GT w relacji z Inauguracji Mistrzostw Polski w Modlinie m.in. napisano o COMBO: "(...) nagroda ulubieńca publiczności bezspornie przypadła jednak jemu."
OPEL COMBO 2.0 TURBO to jedyny tuningowany i ścigający się samochód dostawczy o mocy 303 KM. Bierze udział w Mistrzostwach Polski w Wyścigach Równoległych organizowanych przez SSS i Polski Związek Motorowy. Dzięki sponsorom Micro-Star International (MSI) oraz firmie NVIDIA, Combo zwanie pieszczotliwie "Combolotem" ciągle rozwija skrzydła, zyskuje uznanie startujących i zaskakuje publiczność. |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- Jestem happy (autor: Iza WGK | data: 24/06/04 | godz.: 14:48)
nie samymi kompami zyje czlowiek, mam nadzieje, ze ktos rozpoznaje tego potwora. Szkoda ze nie ma jeszcze oklejenia, ale tu szykuje sie cos specjalnego....mam nadzieje juz na Poznań!
- Ehhh... (autor: Kilroy | data: 24/06/04 | godz.: 15:30)
powiem krotko - fajnie, ze MSI i nSzmira ale wyscigi na 1/4 mili to nedza w sam raz dla Amerykanow, AMD to sponsorowalo s.p. J.Kuliga - i to byl sport a nie 300 KM do furgonetki ... bzdura
- Kilroy, ale Kulig był jeden (autor: Iza WGK | data: 24/06/04 | godz.: 15:49)
i czy pamięteasz jeszcze jakąś nalepkę na jego samochodzie? Naprawdę to ze względów prestiżowych każdy chciałby czołówkę rajdów sponsorować. Ta furgonetka jest jedyna w swoim rodzaju i takie komentarze jak Twoje padaja czesto, fajnie sie ludzie dziwia, gdy patrza jak to jezdzi.
A co do sportu, coz, niektorzy twierdza ze tenis stolowy to głupi sport i co? Nie ma prawa miec sponsora bo nie jest to pilka nozna?
ps. na inauguracji sezonu w Modlinie bylo 20.000 osob, pewnie dla nich to tez głupi amerykanski sport....
- pamietam... (autor: Kilroy | data: 24/06/04 | godz.: 16:06)
1)bo mam narzucona teksture jego miska w CMR4 :P,
2) co do MSI i nVidia to jakos chyba im pieniedzy nie brakuje,a to ze daja na takie przedsiewziecia - no coz ... nie moja sprawa
3)Modlin tak,ale jako odcinek rajdowy - nie wiem czy wroci do lask
4)im wiecej glupkow tym wiecej glupich imprez - Ci ludzie chetniej by chyba zobaczyli tak jak kiedys, Makkinena na pokazie Mitsubishi na torze rallycrosowym - nikt w Polsce nie potrafil pokazac czegos takiego samochodem jak on!
Pozdrawiam
- brr (autor: 0r8 | data: 24/06/04 | godz.: 16:19)
Iza! Combolot rulzzzz :)
czekam na 13'stke :)
Kilroy: do takich jak ty powinno sie strzelac.
- tak?? (autor: Kilroy | data: 24/06/04 | godz.: 16:32)
brrr... a nawzajem; kup sobie furgonetke-wsadz sobie 7 litrowe V8 i scigaj sie na 400m; ubaw po pachy-jak kupisz to przyjde popatrzec a wtedy mnie zastrzelisz :P
- Kilroy ... (autor: artih | data: 24/06/04 | godz.: 16:50)
... "nSzmira" ... ty chyba jakiś kolejny rozgoryczony Ati-pierdoła jesteś :)
Opelek extra ... na światłach co niektóre Beemki się pewno marszczą he he :)
- heheh (autor: Mackie Messer | data: 24/06/04 | godz.: 17:02)
moge sie pochwalic - jechalem nim :) na pace :)
- nSzmira (autor: Kilroy | data: 24/06/04 | godz.: 17:09)
a pewnie ze szmira - nawet do niedawna najwiekszy "przyjaciel - Abit im uciekl bo widzi co sie u nich dzieje - a u mnie w kompie siedzi akurat nVidia ... i co ty na to ?? :P (chetnie przejde na ATI ... daje slowo)
- MM, hihi, ale wtedy nie mial 300KM (autor: Iza WGK | data: 24/06/04 | godz.: 17:11)
Dzieki za ciepłe słowa, a do pana Kilroya...Czy ja krytykuje kogos kto lubi gruszki za to ze nie lubi jabłek? Czy ty, który lubisz rajdy i rzucasz nam najbardziej zanymi sportowcami dopuszczasz do siebie, ze sa jakies innemlode (1/4 mili ma w PL 2 lata) sporty? Ze na 1/4 mili ludzie przyjezdzaja tez poogladac jak ze zwyklego samochodu mozna zrobic potwora? Widziałes 1000 konna suprę?
Mowiac Twoimi slowami, co za problem wziaz samochod rajdowy, sztab mechanikow, wsadzic w to kupe kasy i sobie jezdzic? Sam mozesz to zrobic przeciez..,.
- lol (autor: RusH | data: 24/06/04 | godz.: 17:31)
niezle niezle :))
moj znajomy sie sgigaj na 1/4 ale zwatpil
, potem pamietam jak jezdzilismy na fireroad ogladac nieofcjalne 1/4 .. pamietam jak nas wyganiali z lotniska ... dresow w golfach z Turbina objeszczanych przez czinkleczento ... ech to byly czasy :)
- lubie babki (autor: martinezz | data: 24/06/04 | godz.: 17:35)
które fascynuje motoryzacja <respect>
- Racing Vs. Rally (autor: Kilroy | data: 24/06/04 | godz.: 17:35)
a to juz w Polsce krytyki uprawiac nie wolno?? a jak kogos podnieca 1000 KM w takiej Toyocie to ja juz nie mam nic do powiedzenia - dla mnie racing to kicha i tyle - w kazdym wydaniu (z wyjatkiem F1 jak ktos chce podciagnac do tej kategorii) a co do pieniedzy, to mozna polemizowac co kosztuje wiecej - rajdowka czy sprzet do racingu. Potwor to byl (swojego czasu) Peugeot 205 T16 - ok. 550 KM i ogladanie TEGO to mogloby mi sprawic radosc, poza tym w Polsce jezdzi 700 KM Focus Ludwiczaka (rallycros) i to mnie bardziej rusza
P.S. z gruszek to tylko te na wierzbie, a jablek po Ewce nie ruszam ...
- Nice car.... (autor: NimnuL-Redakcja | data: 24/06/04 | godz.: 17:42)
nie to co mój Poldolot, ale jest OK.
- Kilroy, zakonczmy na tym debate, bo (autor: Iza WGK | data: 24/06/04 | godz.: 17:43)
mowimy o roznych rzeczach i nadajemy na innych falach. Uwierz, znam zdanie fanów rally/kjs/f1 itd o 1/4 mili - naprawde nie zaskoczysz mnie. Ale sport jest nowy, ma swoich fanow, ma swoja nisze, swoje Mistrzostwa Polski . ty nie chcesz, jezdzisz na Kormorana i juz, no o czym wogole jest temat. Ale tylko prosze bys pisal, ze zrobienie 300KM furgonetki jest łatwe, bo jest to pierwszy w Polsce swap 2.0l silnika do opla corsy. I nie rzucaj w twarz "a bo Kulig to czy tamto"
Dzieki i pozdrawiam
ps. mysle, ze jesli ktos sie interesuje 400m, to to autko kojarzy
- Mój kumpel też startuje na 1/4 mili (autor: Tony Soprano | data: 24/06/04 | godz.: 18:05)
Żóltkiem VIGA Cinquecento, 1100 cm^3, turbina i 180 KM :D Jak to jeździ to chyba nie da się opisać, masakra :D Auto nie wiem czy waży 600kg, w środku nie ma nic oprócz baku paliwa, kierownicy i kubełka. Nawet klamek nie ma, zamiast tylnej szyby jest plexa, nawiercane podwozie i takie tam inne przeróbki.
Przez godzinę "jazdy" od zera do 400m (nie wiem czy 10 prób) wyjeżdża benzynę za 100 zł....
Do 400m ma 14,125 s :))) Ostatnio (miesiac ??) temu zajął 3 miesjce właśnie w turbo, przegrywająć z Civiciem o 0,2 s, spóźniając na starcie :/
A Combos też roxxx ;]
- -->Iza WGK (autor: prezesmaks | data: 24/06/04 | godz.: 18:49)
A Czy ono czasem nie było buałe kiedyś tam??? Jeszcze pamiętam te opisy jak "ktoś" przed samym startem wyjmował siedzenia i inne "rzeczy" aby lekko z wagi spuścić :)). Fajna zabawa-->dla zamożnych lub sponsorowanych...
- Wszystko fajnie (autor: havranek | data: 24/06/04 | godz.: 19:26)
tylko czemu wybrano taki samochód do przeróbek? Nie było czegoś lepszego? Toć już nawet zwykła Corsa lepiej wygląda od tego wynalazku
- hm, no to zbiorczo (autor: Iza WGK | data: 24/06/04 | godz.: 19:37)
prezesmaks > tak, to combo było białe. Było już sfatygowane i trzeba było polakierować od nowa. A wyciąganie gratów? Wszyscy tak odejmują masę. Oczywiście w ramach regulaminu, bo na zdjęcie deski rozdzielczej i obu reflektorów nikt się nie zgadza.
A i jeszcze jedno. 1/4mili to wlasnie jeden z nielicznych sportow, gdzie mozesz przyjechac, zapisac sie i wystartowac. Mozesz zdobyc puchar nawet bez licencji (np bo miejsca juz nie). Wiele osob tak robi - przyjezdza ot tak i jedzie.
Tony Soprano> Hihi. twoj kolega to z mini+, takie male niepozorne i LEKKIE autka właśnie dopiero pokazują co mogą
No nie jestem pewna, bo mi tu mówią, że nie wolno nawiercać podwozia, ze to niezgodne z regulaminem w Modlinie, wiec moze lepiej nie czytalam o tym;)
Havranek> co za sztuka stuningowac Prosiaka albo Subaru Impreze:] Te autka az sie prosza do scigania. Wyzwamniem jest zrobienie eutka jedynego w swoim rodzaju, co zostawia w tyle Audi czy BMW czy Hondy. Tuningowanych Cors(teraz jest 2.0 corsa B, Corsa A Geko, przeciez to to leciutkie i mocne, zajmuje czołowe miejsca) jest już trochę a w PL Combo jedno. No i ta duża powierzchnia reklamowa ;)
- pokazac sie ?? (autor: Kilroy | data: 24/06/04 | godz.: 21:39)
zapraszam na pierwszy kjs; tam pokazesz co potrafi twoj samochod i Ty w nim - i nie chodzi tylko o to zeby dobrze wystartowac i przejechac 400m - do tego dochodzi DOSC wazny gosc po prawej stronie na goracym fotelu :)
- nastepny shit... (autor: snail | data: 24/06/04 | godz.: 21:48)
widac ze co po niektorym zajebiscie sie nudzi..
- To tym (autor: Michał R. | data: 24/06/04 | godz.: 22:12)
rozwozicie towar ze sklepu? :D
- Kilroy (autor: RusH | data: 24/06/04 | godz.: 22:35)
Kilroy .. szzzzz SLAP !
och SZAT DE FAK AP
- .:. (autor: Shneider | data: 24/06/04 | godz.: 23:00)
Iza - Co ile maja zamiar zmieniac ten silnik?
Tosz ta rzedowa 4ka umrze smiercia naturalnie tragiczna.
Podziwiam chlopakow za wklad pracy. Ja osobiscie niemial bym zamiaru przerabiac az tak maly silnik.
Chociaz jak ludzie potrafia z jedna turbina zrobic z 1.3l rzedowej czworki Hayabusy 499HP to o czym tu mowic :-)
Fakt iz miejsce na reklame jest spore. Ale niech nie zniszczy uroku autka :)
- Moje zdanie (autor: colinmcrae | data: 24/06/04 | godz.: 23:53)
Wg mnie sciganie sie na 1/4 to sport dla frajerow, bo co jest najwazniejsze? KM i Nm. Nie wiem czym sie tu podniecac, dla mnie to jest po prostu nudne.
- Nic specjalnego. (autor: PKort | data: 25/06/04 | godz.: 00:13)
Po co komu 300KM w samochodzie osobowym (nawet dostawczaku)? Jak ktoś lubi takie bajery to OK. Ale po co? I tak po naszych drogach nie wykorzysta się nawet 10% możliwości takiego pojazdu.
- a mi się podoba... (autor: Chrisu | data: 25/06/04 | godz.: 00:19)
sam bym nieraz przejechał się ot tak, na przygotowanej drodze szutrowej bez drzew wokół, bez licencji - taki rajd dla lamerów. No ale nie przejadę się bo u nas nie ma czegoś takiego... Są czasem rajdy po parkingach, na dokładnosć i to wszytsko :(. Dlatego takie legalne 1/4 mili jest świetną sprawą. Adrenalinka jest, a że trzeba "tylko wystartować"?? No cóż - nie tylko. Przy takich 300 KM przy takiej puszeczce wystartować z max mocą na kołach, bez zerwania przyczepności i spalenia sprzęgła też sztuka...
- re: Rush (autor: Kilroy | data: 25/06/04 | godz.: 00:26)
no comment .. i co ty na ostatnie wypowiedzi!! jak dla mnie to sie kolega nie pokazal ze strony wlasnej elokwencji - wstyd!! Jedyne co moge docenic, to nicka - VooDoo (mam nadzieje ze masz cos "mocniejszego" w kompie) :P
- Re: Iza WGK (autor: Kilroy | data: 25/06/04 | godz.: 00:56)
mam dosc niepotrzebnego zapelniania serwerow idiotycznymi klotniami,
wiec zacytuje i konczymy:
"Ale tylko prosze bys pisal, ze zrobienie 300KM furgonetki jest łatwe,
bo jest to pierwszy w Polsce swap 2.0l silnika do opla corsy. I nie rzucaj
w twarz "a bo Kulig to czy tamto" "
1. zrobienie 300 KM w furgonetce nie jest proste, ale tylko w Polsce -
prosze sobie kupic furgonetke w USA i nie gadac takich bredni
2. Nie mam pojecia po co wyciskac 7 poty z silnika z opla corsa - on
sie do tego fizycznie nie nadaje, bo to klasyczna plastelina - zatrze
sie i po zawodach, szkoda zachodu i pieniedzy ( trzeba argumentow -
zapraszam - podam kilka przykladow)
3. co do s.p. J. Kuliga to dajmy sobie spokoj - facet byl
bezkonkurencyjnym rzemieslnikiem, jakich malo - jak powiem ze wygral
Mistrzostwo Polski z napedem na jedna os (Renault Megane Kit Car) z
samochodami z napedem na 4 kola, to powinno ukrocic wszelkie dyskusje.
Pozdrawiam i polecam sie przerzucic na sport jakim sa
rajdy - czy to swiata, czy tez Europy a nawet Polski, naprawde wciaga!!
P.S. jesli chodzi o scislosc, to nie nienawidze czy tez czuje bardziej
czy mniej obrazliwych uczuc do 1/4 mili - to dla mnie jest po prostu
bez sensu (przykro mi)
- odp marcin (autor: Iza WGK | data: 25/06/04 | godz.: 01:50)
"zapraszam na pierwszy kjs; tam pokazesz co potrafi twoj samochod i Ty w nim"
cały czas mówisz o tych KJS'ach ... może pokażesz jakieś tabele z wynikami i poszukamy Twojego nazwiska ... bo narazie to jesteś mocny ... w gębie, tak się składa, że mnie akurat nudzi jeżdzenie po parkingu wokoło słupków
Combo nie jest samochodem przygotowanym do KJSow i tam sie scigac nie bedzie
"rozwozicie towar ze sklepu? :D"
tak :D
"Tosz ta rzedowa 4ka umrze smiercia naturalnie tragiczna."
bez przesady, ten silnik ma w serii 204KM i teraz jest tylko lekko zmodyfikowany, mial bym obawy gdyby mial 500-600KM a tak nie ma sie czym przejmowac
"Po co komu 300KM w samochodzie osobowym "
do wyscigow na 1/4 mili, nikt przeciez nie mowi ze to sztuka dla sztuki
"mam dosc niepotrzebnego zapelniania serwerow idiotycznymi klotniami,
wiec zacytuje i konczymy:"
Ad.1 nie jestesmy w USA
Ad.2 widac, ze nie masz pojecia o czym piszesz, silnik jest z Calibry i jest to jeden z lepszych oplowskich silnikow z powodzeniem uzywany w wielu wyscigach i rajdach takze czekam na Twoje argumenty ... o plastelinie i zacieraniu sie ...
Ad.3 juz przestan sie tak bredzlowac tym Kuligiem
PS. dlaczego Combo? bo ten samochod poprzez swoja odmiennosc wzbudza zainteresowanie ... niewazne jak sie mowi, wazne zeby sie mowilo
- Ja lece sobie ciupnac w Collina 04 (autor: JohnyBravo | data: 25/06/04 | godz.: 07:04)
a Kulig to byl gosc. By tu w stanach na rajdzie w Tennessee. Mam z nim zdjecie. Czlowiek z klasa i kulura. Czesc Jego Pamieci.
- O_o (autor: snail | data: 25/06/04 | godz.: 08:00)
quote Iza WGK:
Ad.3 juz przestan sie tak bredzlowac tym Kuligiem
/quote
bravo, bravo... co za ubaw, poczucie taktu, etc
juz przestan sie brandzlowac (w) tym combolocie, Iza WGK bo to sie robi niesmaczne...
- ODCZEPCIE SIE OD KULIGA !! (autor: sew123 | data: 25/06/04 | godz.: 08:04)
DO CHOLERY !!!!
- Hmm (autor: bartekczyz | data: 25/06/04 | godz.: 08:11)
Subaru Impreza WRX STi PENTAGRAM, to jest bryczka. :) (w tle na zdjęciu, a przy okazji zwycięzca :)). Podoba mi się zwłaszcza lakier. ;)
- hmm (autor: bartekczyz | data: 25/06/04 | godz.: 08:13)
... i osoba kierująca... :)
- RE: Kilroy, ale Kulig był jeden (autor: JasioWP | data: 25/06/04 | godz.: 08:28)
Co do tenisa stołowego, sądze że jest debilny ;)
Ale co do furgonetki to git...
- odp marcin (autor: Iza WGK | data: 25/06/04 | godz.: 09:18)
poznalem Janusza osobiscie w trakcie jednej z imprez organizowanej przez Action, normalny, skromny facet, ale Wy to traktujecie jakbyscie pana boga za nogi zlapali, odpuscie sobie bo na nikim to nie robi wrazenia
"Subaru Impreza WRX STi PENTAGRAM, to jest bryczka. :) (w tle na zdjęciu, a przy okazji zwycięzca :)). Podoba mi się zwłaszcza lakier. ;)"
zwyciezca ale nie w klasie Turbo tylko Turbo+ po za tym to nie lakier tylko oklejenie, samochod jest normalnie niebieski
"... i osoba kierująca... :)"
chcesz moge Ci dac kontakt do Luziy, moze Cie przewiezie ...
- iza z tym kuligiem (autor: Franz | data: 25/06/04 | godz.: 09:29)
to troche przegielas....
apropo silnikow z calibry to wersja 2.0 miala 204 konie??
chyba wersja 2.5 v6 miala ich 170 ... troche mnie zaciekawil ten temat w tym momencie :)
- Kilroy ... weź się potnij ! (autor: Muchomor | data: 25/06/04 | godz.: 10:13)
jedynym rozwiązaniem twoich poważnych problemów egzystencjalnych może być samobójstwo. W ogóle nie rozumiesz tego co facet Izy robi ze swoim autkiem - ok. Ale, że nawet nie próbujesz zrozumieć i wciskasz wszystkim swe lepikie i zupełnie nie na temat memy to już nic nie poradzę ...
- .:. (autor: Shneider | data: 25/06/04 | godz.: 10:25)
Oj IZA troche przeginasz...
Ja rowniez zapytam sie odnosnie tego silnika.
Skad wzieliscie 4reczke 200KM? Fabryczna.
2.0 Turbo z signuma ma ich 175.
3.2 V6 ma ich 211.
Wiec jak to jest? Chyba ze jezdzicie na wzbogacanym paliwie. To rozumiem.
Ale i tak z czegos tak malego wiecej potow niema co wyciskac gdyz skonczy sie tragicznie dla niego.
Rozumiem ze rozrzad byl smieniany, przyspieszany zaplon. Ale blok silnika pozostal ten sam, z tego samego materialu.
500-600KM bylo by jednorazowym uruchomieniem.
Nie kazde V8 radzi sobie fabrycznie z takimi mocami. wiec bujanie w oblokach nie jest dobre gdyz mozna szybko spasc.
Ale mimo wszystko zycze sukcesow i przyjemnego urzytkowania.
Pozdroweczka :)
- snail!!!! (autor: Iza WGK | data: 25/06/04 | godz.: 10:31)
Przeczytaj KTO TO pisze:/
To marcin, z mojego konta, nie przelogował się. Ja takich słów nie uzwywam.
- eh:)) Własnie w takich momentach brakuje (autor: Iza WGK | data: 25/06/04 | godz.: 10:32)
mi edycji postów. To nie ja piasłam ale marcin! Spójrzcie uważnie, please
- Re: Iza (autor: bartekczyz | data: 25/06/04 | godz.: 11:00)
"chcesz moge Ci dac kontakt do Luziy, moze Cie przewiezie ..."
Do kogo? Do Luizy Hornung? :) Nie musisz.... :D
Nie gustuję w blondynkach, a poza tym przecież, "Strach spotkać taką kobietę na światłach." ;)
- w sprawie silnika (autor: Iza WGK | data: 25/06/04 | godz.: 11:51)
"apropo silnikow z calibry to wersja 2.0 miala 204 konie??
chyba wersja 2.5 v6 miala ich 170 ... troche mnie zaciekawil ten temat w tym momencie :)"
rozmawiamy o silniku C20LET, to jest silnik 2.0 TURBO o seryjnej mocy 204KM
"Skad wzieliscie 4reczke 200KM? Fabryczna.
2.0 Turbo z signuma ma ich 175.
3.2 V6 ma ich 211."
j.w. poszukaj sobie w googlu silnika C20LET
"Rozumiem ze rozrzad byl smieniany, przyspieszany zaplon. Ale blok silnika pozostal ten sam, z tego samego materialu.
500-600KM bylo by jednorazowym uruchomieniem."
naprawde nie wiesz o czym piszesz :D predzej pekna korby i wygnie sie wal niz cos sie stanie z blokiem, wiesz ze cos dzwoni ale nie wiesz w ktorym kosciele ... moge prowadzic rzeczowa dyskusje ale z kims kto ma o tym pojecie ...
"Nie kazde V8 radzi sobie fabrycznie z takimi mocami. wiec bujanie w oblokach nie jest dobre gdyz mozna szybko spasc."
odpowiednio wzmocniony 2.0 poradzi sobie lepiej niz V8, silnik z combo nie jest robiony przez mietka w szopie tylko przez profesjonalnych mechanikow takze o jego wytrzymalosc nie musicie sie obawiac
- .:. (autor: Shneider | data: 25/06/04 | godz.: 12:11)
Dobra co sie bede klucic. Nie jestem mechanikiem.
Widze ze dyskusja zamienia sie w monolog.
Bawcie sie dobrze...
- ehh (autor: 0r8 | data: 25/06/04 | godz.: 12:23)
Ren, Iza, zaproscie tych wszystkich madralinskich na sr.pl bo tu Was zjedza zywcem - maja przewage liczebna ;]
myslalem ze ja wiem malo o motoryzacji, ale czytajac co poniektorych to padam na twarz ;D
COMBO ROXXX
- ... (autor: COMBO | data: 25/06/04 | godz.: 13:00)
"Dobra co sie bede klucic. Nie jestem mechanikiem."
ten wniosek trzeba bylo wyciagnac przed napisaniem pierwszego posta ...
- Iza nie wiem czy świadomie czy nie ale weszłaś tym Panom na ambicję. (autor: Kit | data: 25/06/04 | godz.: 15:27)
Miałaś czelność wypowiadać się i to ze znajomością tematu w sprawach, które z racji przynależności do płci są w ich mniemaniu ich rewirem. Co gorsza jesteś kobietą, więc zostało to dodatkowo zdopingowane samczą chęcią zaimponowania Ci. I co? Wyszło na to, że nie każdy jest mechanikiem :) Ale każdy wie lepiej! OD czasów Stańczyka niewiele się zmieniło. Wtedy wszyscy byli lekarzami. Teraz Wszyscy znają się na wszystkim :)
- Gratki ! (autor: Pyzia | data: 25/06/04 | godz.: 16:24)
Combolot jest debeściakiem - jedyny w swoim rodzaju i to mi się podoba :D
Chciałoby się powiedzieć: oby więcej takich wynalazków, ale nie będę zachęcać konkurencji ;)
Gratulacje za nietypowe podejście do sprawy i za pucharek w turbo!
"Do kogo? Do Luizy Hornung? :) Nie musisz.... :D Nie gustuję w blondynkach, a poza tym przecież, "Strach spotkać taką kobietę na światłach." ;)" - HE HE, toż se zrobiłam przyciemniane szyby, coby przypadkowych kierowców nie wystraszyć LOL
PS. Widzę, że niektórym gul skacze jak ktoś (REN) zrobi coś nietypowego i odnosi z tym sukces...
- Pyzia = kierowniczka SUBARU IMPREZA PENTAGRAM! (autor: Iza WGK | data: 25/06/04 | godz.: 17:22)
To jest dopiero furka! Szkoda pisać (a podobo to my baby jesteśmy gaduły;) Przyjedźcie sami do Poznania, 3 lipca to zobaczycie co branża IT robi po godzinach (a czasem w trakcie), bo to nie są jedyne autka z tej dziedziny.
Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za zainteresowanie
- hehe... (autor: Pyzia | data: 25/06/04 | godz.: 17:48)
...ale ja jestem niekulturalna, sama to się nawet nie przedstawiłam ;). Iza - danke schön :D
A w Poznaniu niewątpliwie będzie ostra walka, więc warto się pojawić ! :)
- Heh! (autor: beef | data: 25/06/04 | godz.: 22:41)
Fajna sprawa :) Nawet nie wiedziałem, że coś takiego istnieje, tzn widziałem w telewizji, ale że w Polsce, to nie. Super, że ludziom się chce coś robić i oprócz zarabiania kasy potrafią ją jeszcze wydawać na takie szalone akcje :)
A do Kilroya: wiesz co, to jakbym np ja napisał, że gram na perkusji, a Ty byś wyskoczył z tekstem, że to instrument dla debili, bo bałałajka to dopiero wyrafinowanie i frajda. Stary, o co Ci chodzi? Życie Cię nie rozpieszcza i musisz się dowartościować, czy jak?
- masz racje z tym silnikiem nie wiedzialem ze takowy byl:) (autor: Franz | data: 26/06/04 | godz.: 10:06)
a silniki byly bank takie
2.8 8v 115
2.0 16v 150
2.5 24v v6 eco 170
2.5 24v v6 (nie eco tec) 170
2.0 16v 4x4 turbo 204
oraz dtm-y v6 400 i 570
:)
- A czy daloby sie... (autor: PiK@TwojePC | data: 27/06/04 | godz.: 03:09)
...zorganizowac przejazd na pace dla ludzi z TPC? ;-))))
No i jeszcze numer do wlascicielki subaru :-PPPP
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|