TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Poniedziałek 17 maja 2004 |
|
|
|
Reklamodawcy wracają do Internetu Autor: DYD | źródło: 4Press / Inquirer | 11:32 |
| Amerykański rynek reklamy internetowej notuje znaczne ożywienie. Według ekspertów, firmy z USA mogą w tym roku wydać na reklamę w Sieci więcej, niż w rekordowym roku 2000. Dużą rolę w poprawie sytuacji na rynku odegrał zastrzyk finansowy związany z nasileniem internetowych kampanii koncernów motoryzacyjnych i wytwórni filmowych. eMarketer szacuje, że wartość sprzedaży reklam internetowych w Stanach Zjednoczonych może w tym roku osiągnąć poziom 8,4 mld USD - o 15% wyższy, niż w ubiegłym roku i o 300 mln USD lepszy od wyniku uzyskanego w rekordowym roku 2000.
Najdynamiczniej rozwija się segment związany z reklamami pojawiającymi się w wyszukiwarkach. Ten rynek, na którym prym wiodą Google i Yahoo, podwoił swoją wartość do poziomu 2,3 mld USD. Co ciekawe, Internet odbiera coraz większą część rynku reklamy innym mediom - przede wszystkim telewizji. |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|