Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Piątek 14 maja 2004 
    

Screenshoty z Unreal Engine 3


Autor: DYD | źródło: e-mail | 13:06
(8)
Od Czytelnika Paulusa otrzymaliśmy ciekawy adres, pod którym zostały zamieszczone screeny z pokazu nowego silnika "Unreal Engine 3". Na "shotach" widać miedzy innymi zaawansowany polybumping. Oznacz to, iż model postaci składający się z 2 milionów polygonów uproszczony do 5,287 z "wypukłymi" teksturami i zastosowanym displacement mappingiem wygląda równie dobrze jak przed uproszczeniem. Jak pisze Paulus, martwi tylko to, ze na tak wyglądające gry zaczekamy jeszcze ze dwa lata... Dodam, że na wielkiej imprezie elektronicznej rozgrywki E3 w Los Angeles, NVIDIA prezentuje też wstępne technologiczne demo Unreal Engine 3 na układach z rodziny "6" (np. GeForce 6800 Ultra) z wykorzystanie funkcji Shader Model 3.0. Nie zapomnijcie rzucić okiem na screenshoty!


(kliknij, aby powiększyć)



(kliknij, aby powiększyć)



(kliknij, aby powiększyć)

 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. bla... (autor: XTC | data: 14/05/04 | godz.: 13:28)
    screeny z 2-ki też powalały - sama gra - niesmak...

  2. Antyaliasing (autor: MicJes | data: 14/05/04 | godz.: 13:52)
    to oni mogli juz wlaczyc

  3. :-)) (autor: Jozepchine | data: 14/05/04 | godz.: 17:34)
    calkiem fajne, ze az se jedno zapisalem na HDD. Gra na pewno bedzie godna uwagi, a tych ktorzy maja wypasiony sprzet napewno wynagrodzi podziwianymi smaczkami grafiki

  4. ale (autor: Robak | data: 14/05/04 | godz.: 18:12)
    narazie nikt nie mówi o żadnej grze, i prezentująsam silnik

  5. poli bumping :)) (autor: RusH | data: 14/05/04 | godz.: 18:58)
    cos mi sie przypomina szal na cos podobnego przy pierwszysz szaderach, byly wtedy screeny z UT pokazujace jak bron zaczyna bajerancko wygladac po potraktowaniu engine paczem, cos wlasnie z uwypuklaniem poligonow ...

    a screeny fajne nawet


  6. nice (autor: Marucins | data: 16/05/04 | godz.: 10:26)
    - tato daj 5000 bo musze kupic troszke nowego sprzetu do komputera
    - co nowa gra wyszla
    - noooo
    : ]


  7. Anonymous (autor: pachura | data: 16/05/04 | godz.: 11:50)
    Przecież to nie displacement mapping tylko normal map, przykumajcie różnicę...

  8. O TRUFORMie wszyscy juz zapomnieli?.. (autor: GregorP-Redakcja | data: 16/05/04 | godz.: 14:41)
    Przydałby się tu, mimo wszystko - widać, że
    końcowy model jest kanciaty..


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.