TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Środa 10 marca 2004 |
|
|
|
Helpdesk z Republiki Południowej Arfyki Autor: DYD | źródło: 4press / The Register | 11:35 |
(1) | Firma Fujitsu Services zdecydowała się przenieść wewnętrzny dział pomocy technicznej z Wielkiej Brytanii do Republiki Południowej Afryki, celem zwiększenia mocy przerobowych dla usług świadczonych przez firmę.
Wewnętrzny dział pomocy zostanie przeniesiony do firmy ICL, która w całości jest kontrolowana przez japoński koncern. Fujitsu utrzymuje, że przeniesienie działu pomocy nie jest działaniem zgodnym z aktualnie widocznym trendem wysyłania pracowników działów IT za granicę i wyjaśnia, że nie było zdolne znaleźć w Wielkiej Brytanii pracowników o odpowiednim doświadczeniu.
Co ciekawe, pracownicy zatrudnieni dotychczas w Wielkiej Brytanii nie zostaną zwolnieni, a po restrukturyzacji będą zajmować się obsługa klientów zewnętrznych. |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- meehehehehe (autor: RusH | data: 10/03/04 | godz.: 19:58)
byl pakistan, byly Indie, teraz RPA :DD
maahahaha
"moja pan nie rozumiec, moja mowic ze trzeba zresetowac ta router" :)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|