Firmy Adobe Systems i IBM poinformowały o podpisaniu umowy w sprawie wspólnego opracowywania rozwiązań umożliwiających tworzenie inteligentnych procesów przetwarzania dokumentów cyfrowych. Rozwiązania te pozwolą użytkownikom usprawnić przechwytywanie danych i generowanie dokumentów oraz ich dystrybucję w przedsiębiorstwie. Umowa rozszerza dotychczasowy zakres współpracy obu firm, przewidując wspólną sprzedaż i marketing usług przetwarzania dokumentów.
Rozszerzone partnerstwo, obejmujące sprzedaż, marketing i prace rozwojowe, umożliwi udostępnienie użytkownikom na całym świecie szerokiego wachlarza usług przetwarzania dokumentów z oferty Adobe wraz z wielofunkcyjnym, skalowalnym oprogramowaniem IBM. Połączenie tych technologii w jedną, heterogeniczną infrastrukturę pozwoli instytucjom zintegrować procesy intensywnie wykorzystujące dokumenty w środowisko informatyczne nowej generacji. Zgodnie z rozszerzoną umową obie firmy dokonają jeszcze głębszej integracji swoich technologii w ramach całej oferty oprogramowania IBM, zaczynając od rozwiązań DB2 Content Manager i DB2 CommonStore dla SAP i zmierzając w kierunku integracji z liniami produktów WebSphere i Tivoli.
Umowa zawarta między IBM i Adobe przewiduje, że w pierwszym etapie nastąpi integracja oprogramowania IBM DB2 Content Manager z programami Adobe® Form Server, Form Designer i Reader®, co umożliwi tworzenie i przetwarzanie formularzy oraz zarządzanie nimi w środowisku DB2 Content Manager. Wspólne rozwiązanie będzie obsługiwać inteligentne formularze internetowe, umożliwiając firmom i instytucjom automatyzację procesów opartych dotychczas na obiegu dokumentów drukowanych. Dzięki rozszerzeniu współpracy obu partnerów wzrośnie liczba użytkowników produktów i zwiększą się możliwości systemu zarządzania danymi przedsiębiorstwa firmy IBM.
K O M E N T A R Z E
Jeszcze nikt nie napisał komentarza.
D O D A J K O M E N T A R Z
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.