TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Piątek 17 października 2003 |
|
|
|
Demo wersje: Halo i UFO: Aftermatch Autor: DYD | 11:43 |
(12) | Ukazały się demo wersje dwóch ciekawych tytułów niedawno wydanych na PC. Po pierwsze demo gry akcji Halo, dostępne na serwerze microsoft.com (131 MB). W Halo ludzkość toczy beznadziejną walkę z potężnym sojuszem obcych ras, zwanym Przymierzem. Ty i kilku ocalałych obrońców zdewastowanej planety kolonialnej desperacko próbujecie odciągnąć flotę obcych od Ziemi. Po zestrzeleniu trafiasz na pradawną planetę pierścieni Halo i rozpoczynasz partyzancką walkę przeciwko Przymierzu. Atak można prowadzić pieszo lub z pojazdów wojennych, wybranych z szerokiego zestawu maszyn wynalezionych przez Ludzi i Obcych.
Drugie demo to trzecia część megahitu z przed ładnych paru lat - UFO dostępna jest zarówno wersją angielska UFO: Aftermatch (170 MB) oraz polska UFO: Kolejne Starcie (168 MB). "Trzecie" UFO to strategia, w której gracz zarządza drużyną komandosów i troszczy się o ograniczone zasoby broni i amunicji. To wszystko wplecione w fabularny wątek konieczności ratowania Ziemi przed najeźdźcami z kosmosu. Fani "Unknow Enemy" i "Terror from the Deep" mają szanse zobaczyć jaki klimat oddaje "Aftermatch". |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- UFO (autor: RusH | data: 18/10/03 | godz.: 20:46)
polska lokalizacja smierdzi, moja byla pracuje jako betatester i polskie dialogi sa SZENUJACE, co gorsza nie da sie ich wylaczyc, gra przez to szybko zaczyna wnerwiac .. po prostu ja skasowalem (pelna wersje)
- Halo (autor: Drakor | data: 18/10/03 | godz.: 23:12)
Nie wiem, jak u Was, ale na Radeon'ie 9100 128MB od Sapphire'a (ze sterownikami Catalyst 3.8 - na wcześniejszych jest to samo) normalnie nie da rady grać w to demo Halo :( Nie dość, że wydajność jest tragiczna w 800x600 z minimalnymi detalami, to jeszcze nie widać np. na wodzie efektów Pixel Shader'a (nawet po wymuszeniu innych wersji niż 2.0), nadwozie pojazdu nie ma charakterystycznego połysku znanego z XBox'a, itd., a po uderzeniu pocisku w podłoże lub w mur (czy też wybuchu granatu) wokół "miejsca trafienia" pojawia się biały kwadrat. Najwyraźniej gra nie jest w stanie poprawnie "odczytać" możliwości drugiej generacji Radeon'a lub sterowniki są totalnie skopane :(
- Drakor (autor: red | data: 19/10/03 | godz.: 00:33)
no to pech jak sanki :) u mnie na karcie konkurencji gra sie wysmienicie w 1024x768, full details (gf3 ti500). a gra jest super, silniczek tym bardziej, szkoda tylko, ze juz przeszedlem...
- HALO Demo ? to co ja do cholery z tydzien temu (autor: NimnuL-Redakcja | data: 19/10/03 | godz.: 09:27)
przeszlem ? przeciez w full graalem ;>
Drakor - ja nie mialem problemow ... na R8500 wydajnosc OK na 800x600 max det . .. i grafika bez zarzutow choc czasem bledy spore byly .
- radeony (autor: mmb | data: 19/10/03 | godz.: 12:46)
CZyli spirala nakręcania na radeony prrzez kamikaze Ati, się chyba kończy - w końcu wygrywa kompatybilność z oprogramowaniem;)
- HALO jest cacy przez sieć. (autor: Remek | data: 19/10/03 | godz.: 14:03)
A demo było dawno temu. Teraz full wersja rulez
- co do klimatu UFO.. (autor: pachus | data: 19/10/03 | godz.: 17:21)
nie uwazacie ze jest troche dziwny w porownaniiu poprzednich czesci ? Ufoludki dla mnie to dno, bronie to dno noi dlaczego bazy nie moge budowac ?
- pachus (autor: Wedrowiec | data: 19/10/03 | godz.: 23:25)
gram w te "ufo" (pozal sie boze) od tygodnia i.... ech srednie jest :(
- na moim 9700 pro Halo (autor: JohnyBravo | data: 20/10/03 | godz.: 07:50)
chodzi bez super na 1024x768 w full detalach gram na gamepadzie Logitech cordless wingaman. Fajne efekty przestrzenne na Audigy 2.
- Apropo UFO-a (autor: LorD_ZuL | data: 20/10/03 | godz.: 09:30)
Nie kcem nic mowic ale to ufo to juz 4 częśść a nie trzecia 8-) autor artykułu zapomniał wspomnieć o "UFO Apocalipse" chiba ze nie uznaje to za jednom część UFO hehehe... Zresztom ja sie nie znam 8-) obaczymy czy ta 4 część jest dobra czy tez tak zrypana jak Apocalypse... heheh. Pozdrawiam
- to nie UFO (autor: hillel | data: 20/10/03 | godz.: 09:42)
to popluczyny po UFO
ktos chcial zarobic kase na sukcesie sprzed lat. i nic wiecej. i nawet mu sie za bardzo robc nie chcialo.
- Apropo czesci LorDzie Zul (autor: Holyboy | data: 20/10/03 | godz.: 18:42)
to nie 4 ale 5 czesc - po drodze byl jeszcze jakis tam symulatro czy cus takiego... miale demo - cale 10 min :)
mmb - co do kompatybilnosci - stukij sie w glowe i pomysl lepiej zanim cos palniesz - bo HALO to gra stara, byla robiona w czasach kiety te smieszne male ufoki z tymi pistolecikami strzelajacymi ta zielona plazma nie krzyczaly "More enemy" czy tam "bad guys commin" tylko "This game is optimized for NVIDIA, becuse we will relase XBOX version first", a jakiej firmy chip graficzny jest w Xboxie to chyba przypominac nie trzeba, tak samo przypominac nie trzeba ze sam Xbox to praktycznie PeCet wiec bajki o jakiejs tam super optymalizacji dla innych kart to mozna sobie powiesic na gwozdziu w kibelku
po za tym narzekanie na r9100 to jak kopanie lezacego, jest latwe, fiknij takiemu r9800pro
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|