TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Poniedziałek 1 września 2003 |
|
|
|
Pixel Shader 3.0 od nVidii Autor: R4v | źródło: Inquirer | 21:40 |
(4) | Jak twierdzi Inquirer, nVidia wyprzedziła nieco ATi, przynajmniej jeśli chodzi o wprowadzanie nowych technologii. Jak plotka głosi, układ NV35, czyli GeForce FX 5900 Ultra, posiada wbudowany Pixel Shader 3.0. W tej chwili raczej trudno spotkać grę, która wykorzystywała by wersję 2.0, w którą wyposażono m.in. Radeona 9700 PRO. Wyjątki stanowią Half-Life 2 a także najnowszy Tomb Raider. Pixel Shader 3.0 w NV35 nie jest w tej chwili wykorzystywany przez żadne dostępne sterowniki. Problemem jest także prawdopodobny błąd w układzie, który uniemożliwia działanie jednostki PS. Wszystko wskazuje na to, że nVidia testuje nowe rozwiązania przed włączeniem ich do układu NV40 i być może NV38. |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- Taaa, (autor: Arder | data: 1/09/03 | godz.: 23:16)
ciekawe jak ten PS 3.0 bedzie dzialac, skoro juz na wersji 2.0 GF FX ledwo zipie w porownaniu z Radkami.
- Czy pixel shader 3.0 (autor: alkatraz | data: 1/09/03 | godz.: 23:35)
Pozmywa za mnie naczynia?
- Nie, (autor: Arder | data: 1/09/03 | godz.: 23:51)
co najwyzej zamiecie podloge :D
- Dobre Arder ... (autor: artih | data: 2/09/03 | godz.: 18:05)
... popatrz jak ledwo zipie FX 5900 Ultra czy zwykly FX 5900 he he :)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|