Jak przewidują specjaliści, Dell zmieni swoją strategię sprzedaży notebooków dla klientów korporacyjnych i odejdzie od modeli z ekranem 14,1-calowym ku urządzeniom z 15-calowym wyświetlaczem. Firma prawdopodobnie zdecyduje się także na wypuszczanie modeli z ekranami w obu wielkościach przekątnych. Nowe notebooki, które mają zastąpić dotychczasowe modele z 14,1-calowymi ekranami, będą miały swoją premierę w pierwszym kwartale przyszłego roku. Obecnie w ofercie Dell’a nie ma odpowiedników tych urządzeń z 15-calowym monitorem.
Zapowiedzi Della są szeroko odbierane jako test modeli 15-calowych, skierowanych na rynek klientów korporacyjnych, obecnie głównie zdominowany przez modele z 14,1-calowymi ekranami. Jak twierdzą specjaliści, sukces nowej strategii Della może zaowocować znacznym wzrostem dynamiki sprzedaży w segmencie paneli ciekłokrystalicznych. Jak twierdzą azjatyccy producenci notebooków, proporcje pomiędzy modelami komputerów z 14,1- i 15-calowym ekranem wynoszą 6:4 lub 7:3. To właśnie te dysproporcje stały się głównie przyczyną decyzji Della. Aktualnie modele z 15-calowym ekranem są droższe o około 15-20 USD, ale jak twierdzą specjaliści, do końca przyszłego roku wartość ta może zmaleć do 10USD.
K O M E N T A R Z E
Jeszcze nikt nie napisał komentarza.
D O D A J K O M E N T A R Z
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.