W poniedziałek Intel rozpoczął kampanię promocyjną marki Centrino. Akcja "Unwire" polega na emisji reklam, w których będą przedstawione wszystkie najnowsze rozwiązania, jakie gwarantuje Centrino (więcej o tej technologii tutaj). Promocja dotyczy 11 krajów na świecie. Reklama nowej marki będzie się pojawiać telewizji, prasie, Internecie i na reklamach zewnętrznych. W ramach promocji "Unwire" w telewizji pojawi się seria spotów, w których będą pokazani przedsiębiorcy, pracujący przy swoich biurkach ale w bardzo nieoczekiwanych miejscach, m. in. na trampolinie, lotnisku, polu golfowym czy autobusie wycieczkowym, otoczeni tłumem ludzi. Biznesmeni będą nieświadomi tego, że znajdują się w dziwnej sytuacji, pracując na komputerze poza swoim biurem.
Technologia Centrino obejmuje nowy procesor do urządzeń przenośnych, zgodny z nim chipset i rozwiązanie bezprzewodowej łączności 802.11 (WLAN). Elementy te zostały specjalnie zaprojektowane do współpracy ze sobą nawzajem. Dodatkowo Centrino oznacza nowe rozwiązania zwiększające czas pracy baterii, a równocześnie zapewniające delikatniejszy wygląd, mniejsza wagę i najlepsze parametry pracy. Premiera nowej technologii, zgodnie z ubiegłorocznymi zapowiedziami odbędzie się 12 marca na targach CeBIT.
K O M E N T A R Z E
Jeszcze nikt nie napisał komentarza.
D O D A J K O M E N T A R Z
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.