Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Środa 21 sierpnia 2024 
    

Intel zmniejszy wydatki na marketing o 35 procent


Autor: Zbyszek | źródło: TechPowerUp | 16:16
(1)
Intel poinformował o ograniczeniu budżetu działu sprzedaży i marketingu o 35 procent, począwszy od bieżącego miesiąca. W efekcie, poza samą redukcją etatów wynikającą z ogłoszonego wcześniej zwolnienia 15 procent załogi, dział Sales and Marketing Group (SMG) będzie dodatkowo dysponował okrojonym budżetem. W związku z tym Intel ma wydawać mniej na reklamy, organizować mniej wydarzeń i eventów, zmniejszyć liczbę szkoleń dla producentów OEM i dystrybutorów, oraz uprościć i ograniczyć programy premiujące partnerów handlowych za wyniki sprzedażowe. Dzięki zmianom Intel spodziewa się oszczędzić co najmniej 100 mln dolarów jeszcze w tym roku.

W przyszłym roku oszczędności mają wynosić natomiast 150 mln dolarów na każdy kwartał. Według nieoficjalnych informacji zmiany nie podobają się producentom OEM i dystrybutorom sprzętu komputerowego, którzy obawiają się spadku poziomu usług i wsparcia świadczonego dla nich dotychczas przez Intela.

 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. że jak? (autor: Qjanusz | data: 22/08/24 | godz.: 17:28)
    dystrybutorzy sprzętu obawiają się spadku poziomu usług i wsparcia świadczonego dla nich dotychczas przez Intela?

    O jakim wsparciu i usługach mowa?
    W sensie hajs płacony pod stołem za sprzedaż procków Intela i blokowanie konkurencji, czy bardziej pieniężne rekompensaty dla dystrybutorów za masowo zwracane wadliwe procki?

    Jakkolwiek, bardzo pozytywny news. Mam nadzieję że za rok obetną tego typu wydatki o kolejne 50%.


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.