TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Środa 29 grudnia 2021 |
|
|
|
ASUS wyprodukował wadliwe płyty główne ROG Maximus Z690 Hero Autor: Zbyszek | źródło: ASUS | 23:26 |
(7) | Od pewnego czasu niektórzy klienci firmy ASUS zgłaszali problemy z nowo zakupionymi płytami głównymi ROG Maximus Z690 Hero, objawiające się m.in niestabilnością lub niepoprawną pracą, problemami ze startowaniem płyty lub po prostu ich szybką awarię. Liczba zgłoszeń serwisowych skłoniła firmę ASUS do przeprowadzenia wewnętrznego dochodzenia, które wykazało błąd na jednej z linii produkcyjnych, wskutek którego kondensatory współpracujące z pamięcią RAM mogły być montowane odwrotnie (plusem do minusa). ASUS podaje też, jak łatwo zidentyfikować potencjalnie źle zmontowane płyty.
Najlepiej sprawdzić jest etykietę na opakowaniu płyty - modele objęte wadą mają numer części 90MB18E0-MVAAY0 i numer seryjny zaczynający się od MA, MB lub MC.
W przypadku osób, które w wyniku tej weryfikacji stwierdzą, że posiadają wadliwą płytę, ASUS prosi o zgłoszenie chęci wymiany płyty głównej poprzez jego serwis lub za pośrednictwem sprzedawcy.
ASUS informuje też, że wszczął specjalną procedurę zmuszającą weryfikację płyt głównych w kanałach dystrybucji, aby usunąć ze sklepów wadliwe egzemplarze płyt ROG Maximus Z690 Hero, które jeszcze nie znalazły swoich nabywców.
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- Wietnam to nowa fabryka ASUSa (autor: rookie | data: 30/12/21 | godz.: 22:22)
W wyniku 'sporu eksportowego' między Chinami i USA. Wygląda, że proces QA był wadliwy, tylko dlaczego QC tego nie wykryło....
"Wykonując „QA”, definiujemy procesy, zasady i strategie, ustalamy standardy, opracowujemy listy kontrolne itp., Które należy stosować i przestrzegać przez cały cykl życia projektu.
Wykonując QC, postępujemy zgodnie ze wszystkimi zdefiniowanymi procesami, standardami i politykami, które ustanowiliśmy w QA, aby upewnić się, że projekt zachowuje wysoką jakość, a końcowy wynik projektu przynajmniej spełnia oczekiwania klienta."
- płyta za prawie 3000 złotych (autor: bajbusek | data: 30/12/21 | godz.: 22:23)
gdzie to słynne QUALITY CHECK Asrusa ... od dawna uważam, że to przepłacona chińszczyzna, nie różniąca sie niczym na plus od konkurencji typu Gigabyte - prędzej czy później każda zalicza wpadkę bez względu czy sprzedaje coś za 200 czy za 3000 ... legendarna JAKOŚ od CHINOLA
- Quality Check (autor: Mario2k | data: 30/12/21 | godz.: 23:07)
To jest robiony u użytkowników ,to najtańsza opcja coraz częsciej stosowana.
- @Mario2k (autor: henrix343 | data: 31/12/21 | godz.: 16:21)
zgadzam sie w 100%. Ilosc wad fabrycznych "nowego" sprzetu, jest powalajaca.
- aby nie byc goloslownym (autor: henrix343 | data: 31/12/21 | godz.: 16:27)
np ostatnio zdarzyl mi sie identyczny przypadek - https://community.acer.com/.../manufacturer-defect
przy normlanym otwieraniu/zamykaniu klapy.
- luty, wadliwe biosy i soft, celowe (autor: henrix343 | data: 31/12/21 | godz.: 16:30)
postarzanie sprzetu, brak mozliwosci naprawy i klejone/lutowane elemnty sprawiaja, ze takie zabawki mozna wyrzucic do smieci.
- time to market (autor: pandy | data: 2/01/22 | godz.: 20:47)
nie ma czasu na żadne dopracowywanie produktu, po prostu co jakiś czas i tak wypuszcza się kolejną wersję bo komponenty elektroniczne zaliczają EOL a przy okazji poprawia się wykryte zazwyczaj przez userów bugi i mamy kolejne iteracje tego samego produktu które maja tę sama nazwę ale rev 5 już mało co przypomina rev 1...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|