Nvidia dodaje obsługę DLSS do czterech nowych gier
Autor: Wedelek | źródło: VideoCardZ | 05:31
(4)
Nvidia chwali się dodaniem implementacji dla technologii DLSS w czterech kolejnych grach, co rzecz jasna ma pozytywny wpływ na uzyskiwaną w nich wydajność. Mowa o Ready or Not (nowy S.W.A.T.), MMO World War II, darmowym War Thunder oraz najnowszym Call of Duty Black Ops Cold War. We wszystkich tych tytułach mamy do czynienia z solidnym, nawet dwukrotnym wzrostem FPSów, co ma znaczenie przede wszystkim wtedy gdy gramy w rozdzielczości 4K. DLSS to technologia, która odpowiada za poprawianie wyrenderowanego w niższej rozdzielczości obrazu z wykorzystaniem maszynowego uczenia, w taki sposób by po jego upscalingu nie było widać tego procesu.
Przykładowo obraz jest renderowany w 1080p, rozciągany do 4K i poprawiany tak, żebyśmy myśleli, że to natywne 4K.
Aktualnie DLSS jest dostępny w następujących grach:
• Amid Evil
• Battlefield V
• Bright Memory
• Control
• Crysis Remastered
• Death Stranding
• Deliver Us The Moon
• F1 2020
• Final Fantasy XV
• Fortnite
• Ghostrunner
• Justice
• Mechwarrior V: Mercenaries
• Metro Exodus
• Minecraft
• Monster Hunter World
• Moonlight Blade
• Pumpkin Jack
• Quake II RTX
• Shadow of the Tomb Raider
• Stay in the Light
• Watch Dogs Legion
• Wolfenstein: Youngblood
• Call of Duty Black Ops Cold War
• War Thunder
• Enlisted
• Ready or Not
K O M E N T A R Z E
az weszlem w temat z ciekawosci (autor: piwo1 | data: 19/11/20 | godz.: 05:56) a tu taki zong. autor zrobil to specjalnie?