Awaria sprzętowa i splot innych wydarzeń spowodował tęgą i tak długą przerwę. Przepraszamy za tę sytuację i mam nadzieje, że o nas jeszcze nie zapomnieliście. Musimy jeszcze kilka rzeczy ogarnąć, bo przy awarii część danych zniknęła, ale to będzie na bieżąco uzupełniane. Nie ma jednak tego złego, co by na dobre nie wyszło, bo w międzyczasie zaczęliśmy przygotowania nad wersją TPC 2.0 (nie mylić z Boardem 2.0) , szczegóły wkrótce...
Posiadanie aktualnej i atrakcyjnej witryny internetowej to podstawa udanego biznesu. Strona jest jednocześnie wizytówką firmy, miejscem pierwszego kontaktu z klientem, czy też przestrzenią sprzedaży produktów bądź usług. Często mówi się, że jeśli czegoś nie można znaleźć w wirtualnej rzeczywistości, to prawdopodobnie nie istnieje. Zobacz, jakie korzyści niesie ze sobą posiadanie witryny internetowej, oraz na co warto zwrócić uwagę, podczas tworzenia naszej strony. Dlaczego warto posiadać stronę internetową?Zastanawiasz się, czy twoje przedsiębiorstwo powinno posiadać witrynę internetową? Zapoznaj się więc z powodami, dla których zdecydowanie warto takową mieć. - Dzięki stronie możesz dotrzeć do tysięcy nowych klientów.
Statystyki z GUS-u mówią, że 86,7% gospodarstw domowych posiadało dostęp do Internetu w 2019 roku. Jak można się domyślić, w 2020 roku odsetek ten stale rośnie. Te same publikacje informują, że 62% użytkowników Internetu korzysta z sieci w celu wyszukiwania informacji o towarach i usługach. Statystyki te w doskonały sposób uświadamiają, ilu potencjalnych klientów można stracić przez brak posiadania własnej witryny internetowej. Pewnie niejednokrotnie zdarzyło Ci się wyszukiwać w Google frazy typu „pizzeria Warszawa” czy „muzea w Krakowie”. Pomyśl, jak wielu odbiorców może stracić twoja pizzeria, jeśli nie zadbasz o stworzenie jej przestrzeni w Internecie. - Zbudujesz pozytywny wizerunek swojej firmy.
Aktualne treści, rzetelne informacje czy profesjonalny wygląd to cechy, dzięki którym klient nabiera zaufania do witryny- a co za tym idzie, także do naszego przedsiębiorstwa. - W skuteczny sposób przekażesz swoim klientom informacje.
Zapewne niejednokrotnie zdarzyło Ci się rezerwować hotel za pomocą Internetu. Dla każdego wczasowicza ważne jest, aby strona internetowa danego ośrodka posiadała kompletną galerię zdjęć, cennik, wyposażenie hotelu, najistotniejsze informacje o obiekcie czy mapę. To kolejny powód, dla którego warto mieć stronę internetową- dzięki niej możesz w prosty i atrakcyjny sposób przekazać odbiorcom swoją ofertę. Statystyki GUS z 2019 roku mówią także o tym, że 60,2% osób w wieku 25-34 lata co najmniej raz na 3 miesiące zamawia towary bądź usługi przez Internet. Posiadając atrakcyjną witrynę z możliwością kupna produktów on-line możesz cieszyć się swoim sklepem, bez obaw o wysoki koszt wynajmu lokalu. To najważniejsze z powodów, dla których warto posiadać stronę internetową swojego przedsiębiorstwa. Jeśli uznasz, że nie jest Ci ona potrzebna, z pewnością uszczęśliwisz swoją konkurencję. Jaka powinna być twoja strona?Atrakcyjna i aktualna strona to klucz do sukcesu. - Prawidłowo skonstruowana strona powinna posiadać informacje o twoim przedsiębiorstwie. Nie zapomnij o opisach towarów bądź usług, cenniku, informacjach kontaktowych, mapach oraz fotografiach. Dodatkowym plusem będzie zaprezentowanie historii firmy oraz jej załogi.
- Pamiętaj o odpowiednio zagospodarowanej przestrzeni- zbyt dużo treści na małej powierzchni to zły pomysł.
- Posiadanie własnego pomysłu z pewnością spotka się z pozytywnym odbiorem. Ciekawa szata graficzna, kolorystyka nawiązująca do logo firmy, oraz kreatywne fotografie uatrakcyjnią naszą witrynę. Korzystanie z internetowych banków grafik nie jest pozytywnie postrzegane. Musisz się wyróżniać spośród konkurencji, a z łatwością zyskasz nowych klientów.
- Im wyższe miejsce w wyszukiwarce Google, tym większe prawdopodobieństwo sukcesu. Nie zapominaj o pozycjonowaniu!
- Responsywność strony to kolejna cecha dobrze skonstruowanej witryny. Użytkownicy coraz częściej korzystają z Internetu z pozycji telefonu. Prawidłowe wyświetlanie strony mobilnej dobrze świadczy o jej budowie.
Prawidłowo skonstruowana strona świadczy dobrze o samym przedsiębiorstwie. Oczywiście niemożliwym jest, aby pracownicy danej firmy byli specjalistami w swojej dziedzinie, a także potrafili zaprojektować atrakcyjną stronę, zajęli się jej szatą graficzną, wpisami czy fotografiami. W związku z tym warto wziąć pod uwagę zlecenie wykonania naszej strony specjalistom. Inwestycja ta z pewnością przyniesie w niedługim czasie zyski finansowe, a oszczędzony czas można poświęcić na rozwój firmy. Komu więc należy zlecić wykonanie naszej witryny? Kto powinien zajmować się stroną internetową?Zlecenie wykonania strony internetowej powierzyć można na przykład freelancerom. Często jednak takie osoby nie posiadają odpowiedniego doświadczenia, bądź są specjalistami w tylko jednej dziedzinie. Ciężko jest znaleźć jednocześnie specjalistę w dziedzinie fotografii, programowania, copywritingu i grafiki komputerowej. Zdecydowanie bezpieczniej jest skorzystać z usług agencji marketingowej. Takie agencje złożone są z kilku bądź kilkunastu osób, a każda z nich jest specjalistą w innej dziedzinie. Powierzając swoją stronę w ręce takiej agencji mamy pewność, że będzie ona dopracowana pod każdym kątem. Sprawdź: https://dirtydot.pl/strony-www/ Jak wygląda współpraca z agencją marketingową?Pierwszym, bardzo istotnym krokiem jest wybór odpowiedniej agencji. Przejrzyjmy portfolia, zapoznajmy się z opiniami. Gdy już wybierzemy odpowiednią firmę, należy ustalić warunki współpracy. Warto podać swoje sugestie, jeśli takie posiadamy (na przykład dotyczące kolorystyki, ilości zakładek itd.). W procesie tworzenia strony ważna jest komunikacja pomiędzy klientem a agencją. Nie bój się mówić o swoich wątpliwościach, a z pewnością otrzymany projekt spełni twoje oczekiwania. Stały kontakt z agencją pozwoli Ci modyfikować treść strony w każdej chwili. Sukces twojej firmy w dużym stopniu zależy od twoich działań w Internecie. Zadbaj więc o posiadanie aktualnej strony, a przekonasz się, jak szybko możesz cieszyć się efektami.
|