Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Wtorek 7 stycznia 2020 
    

Nvidia zapowiada monitory G-Sync z częstotliwością odświeżania 360 Hz


Autor: Zbyszek | źródło: Nvidia | 06:59
(11)
Dotychczas większość monitorów z wyższej półki przeznaczonych dla graczy charakteryzuje się częstotliwością odświeżania wynoszącą 144 Hz. Tymczasem Nvidia zamierza kolejny raz podnieść poprzeczkę, i zapowiedziała właśnie, że przyszłe flagowe monitory dla graczy zgodne z G-Sync, będą odznaczać się częstotliwością odświeżania matrycy na poziomie 360 Hz. Przy takiej częstotliwości poszczególne odświeżenia obrazu będą następować po czasie 2,77 ms, zamiast 6,94 ms jak w monitorach o częstotliwości odświeżania 144 Hz. Zdaniem Nvidia będzie to ważne w grach akcji i innych tytułach FPP (ang. „first-person perspective”) , dając graczowi większą płynność i możliwość zareagowania na wydarzenia o 3 ms szybciej.

Jednym z pierwszych moniotorów tego typu ma być ASUS ROG Swift 360, który według Nvidia pojawi się w sprzedaży w tym roku.


 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Minecraft (autor: Semy | data: 7/01/20 | godz.: 08:36)
    i CS na tym pujdom?

  2. Uhm, spoko... (autor: Kenjiro | data: 7/01/20 | godz.: 08:50)
    A matryce wezmą z czapki Mikołaja...

  3. gry z działającymi 300 fpsami na dostępnych grafikach w FullHD (autor: Qjanusz | data: 7/01/20 | godz.: 10:30)
    FreeSync rozbiło sedno G-Sync, więc nVidia musi znaleźć kolejną niszę nisz.

  4. trochę odlecieli (autor: Mario2k | data: 7/01/20 | godz.: 10:33)
    No żeby mieć 360fps na tym monitorze to trzeba będzie odpalić co najmniej 5-6 letnie gry.
    Battlefield 1 w 1080p minimum detalach leci na 250fps na sprzęcie za 12tys zł


  5. Taaa. (autor: Muchomor | data: 7/01/20 | godz.: 10:47)
    Średnio wierzę, że ktoś będzie w stanie rozróżnić taki 144MHz od tego 360MHz. Możliwości ludzkiego oka są na tym polu mocno ograniczone. To się powoli robi takie wizualne voodoo ...

  6. @Mario2k (autor: VP11 | data: 7/01/20 | godz.: 11:43)
    ty jakas tanioche wyrwales. 12tys powinna kosztowac sama graika, a ich ma byc co najmniej 2. Wtedy wszystko bedzie smigac jak nalezy. Plus monitor za 10-15 kola i styknie.

    @Muchomor to sa bzdury, marketing wie na co ty masz wybulic kase. Im brakuje na wycieczki w kosmos. A my jestesmy sponsorami.


  7. Wyobrazam jedynie jeszcze zainstalowanie kamerki z 360kl/s (autor: VP11 | data: 7/01/20 | godz.: 11:46)
    I pozniej w spowolnionym zapisie patrzec na rozgrywke i reakcje gracza w tym czasie. Piekne, mozna tylko pomarzyc.
    A nie cos takiego powstanie.


  8. @Muchomor (autor: Qjanusz | data: 7/01/20 | godz.: 13:13)
    dlaczego nie... skoro prawdziwym audiofilom kabelki za 1500 pln za metr grają lepiej od tych tanich za 1000 pln za metr, to myślę że dla co drugiego gracza z odpowiednim portfelem, różnica między 144 i 360Hz będzie "przepaścią", natomiast sam fakt jej zauważenia w co najmniej w dobrym guście.

  9. G-Sync to wyjątkowy znaczek. (autor: Mario1978 | data: 7/01/20 | godz.: 14:21)
    Warte każdej wydanej złotówki.Więc tutaj nie powinniśmy się sprzeczać.
    Bardzo mnie ciekawi jak gry online zaczną nabierać poziomu wizualnego gdy jednak przejdziemy na silniki graficzne typu UE4 z Ray Tracingiem.Nie wiem czy widzieliście ale nawet RIOT przymierza się do porządnych zmian wizualnych w League of Legends.


  10. @6 i @8 (autor: Muchomor | data: 7/01/20 | godz.: 19:48)
    No i dokładnie o tym mówię.
    Wierzę jednak szczerze, że chętnych nie zabraknie i "dostrzegą" różnicę.


  11. @5. (autor: pandy | data: 9/01/20 | godz.: 19:49)
    Hz a nie MHz a co do zdolności ludzkiego oko stanowczo mieszasz minimum z maksimum - to że ludzkie oko (i mózg) zaczynają postrzegać 20 czy więcej jako płynny ruch nie oznacza jeszcze ostrości szybko poruszających się obiektów (w wypadku małych prędkości odświeżania szybko poruszające się obiekty ulegają rozmyciu nawet jeśli w tzw realu byłyby postrzegane jako ostre mimo wyraźnego ruchu). Jeśli chcesz się więcej dowiedzieć na ten temat polecam np badania BBC - na początek: www.bbc.co.uk/rd/publications/whitepaper169 www.bbc.co.uk/rd/publications/whitepaper209 www.bbc.co.uk/rd/publications/whitepaper282 www.bbc.co.uk/rd/projects/high-frame-rate-tv

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.