Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Piątek 7 czerwca 2019 
    

Nvidia rozdaje za darmo Quake II RTX


Autor: Wedelek | źródło: Nvidia | 05:44
(10)
Nvidia udostępniła do pobrania za darmo mod dla Quake’a II, który dodaje do tego leciwego już tytułu liczne dodatki graficzne bardzo mocno bazujące na algorytmach korzystających z rdzeni RT i Tensor, które można znaleźć w GeForce’ach z serii RTX. Za jego stworzenie odpowiada przede wszystkim Christoph Schied, który notabene jest pracownikiem firmy z Santa Clara. Aby skorzystać z modyfikacji należy mieć najnowszą wersję Windowsa, zaktualizowane sterowniki oraz kartę graficzną z GPU Turing. Jeżeli nie posiadamy podstawowego Quake II, to po pobraniu moda ze strony Nvidii odpalimy jedynie początkowe misje kampanii.

Aby zobaczyć całość i zagrać w multi najpierw musimy uzbroić się w pełną wersję gry, która w tej chwili na Steam kosztuje niespełna $5.

Link do pobrania modyfikacji - KLIK





 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Moim zdaniem... (autor: SonyWali | data: 7/06/19 | godz.: 07:34)
    to ta wersja RTX wygląda gorzej. Za jasno wszędzie...

  2. fajna inicjatywa (autor: Qjanusz | data: 7/06/19 | godz.: 10:18)
    mi się osobiście wersja z RT bardzo podoba.


  3. mogliby teraz przerobić (autor: Baraka | data: 7/06/19 | godz.: 18:04)
    Heretic i Blood- te tytuły bardzo ładnie wyglądałby na RTX

  4. Niby gdzie to można pobrać? (autor: rarek | data: 7/06/19 | godz.: 20:44)
    Bo na stronie Nvidii jest tylko link do pobrania oryginalnej wersji na steam.

  5. Wcale bym się nie zdziwił jakby tak (autor: Majster | data: 7/06/19 | godz.: 22:10)
    nVidia zrezygnowała z tego projektu i zablokowała ściąganie ze swoich serwerów. Dzisiaj tak się robi... są to nawyki znane od dawien dawna.

    Apple zaczęło odstawiać takie cyrki z Trailerami już w 2008 roku. Niby Trailery były gotowe do pobrania, ale gdy próbowałem zapisać jakikolwiek plik .mov na dysku, to automatycznie przeglądarka przechodziła na główną stronę trailers apple com. I ze ściągania była że tak powiem d... zbita.

    To samo teraz. Oni cholernie mocno boją się udostępniania jakichkolwiek plików. Łącza internetowe są coraz szybsze, ale co z tego, jak firmy nie dają żadnej możliwości korzystania z tych dobrodziejstw tak jak powinno być. Kiedyś ściągnięcie takiego czy innego pliku nie było aż tak dużym problemem. Z kolei teraz firmy przerzucają odpowiedzialność na innych.

    To zasada typu:

    "ooo nie nie, u nas tego nie ściągniesz, mowy nie ma! Za chwilę będziesz miał przekierowanie do innej, nieznanej strony i tam _być może_ zobaczysz szereg reklam i innych adware, a następnie może wyskoczy Ci okno do ściągnięcia pliku, którego faktycznie potrzebujesz".

    Tak na prawdę przychodzi mi do głowy jeden tekst:

    "lepiej to już było".

    Tak pewnego razu powiedział Marcin Daniec.

    I wcale nie byłbym zaskoczony gdyby tego całego Quake 2 RTX nie dało się nigdzie ściągnąć. Sami pomyślcie... Gdyby tylko 25 osób próbowało w tym samym czasie pobrać taki plik, to byłby dla Nich (dla nVidia) duży problem. Serwery dostałyby normalnie takiej zadyszki i zapaści, że mózg staje. A teraz wystarczy się zastanowić ile jest ogółem ludzi na świecie? Dlatego szefowie nVidii rozpędzili się co do samego pomysłu, ale chyba bardzo szybko się z niego wycofali.

    PS. Niektóre mody do gier nawet w postaci spakowanej ważą tyle, że głowa mała. Przykład - 3,80 GB.

    https://www.gry-online.pl/S030.asp?ID=66502

    Są też takie, które ważą jeszcze więcej. Jestem ciekaw ile zajmuje plik (instalator lub jakieś archiwum) tego całego Quake 2 RTX? Podejrzewam, że nie mało.


  6. ja ta wersja (autor: pawel1207 | data: 8/06/19 | godz.: 00:56)
    jestem rozczarowany owszem oswietlenie o niebo lepsze ale nie wyglada tak dobrze jak na pokazie naprawde powinno popracowac sie nad materialami . bo miejscami to wyglada opo prostu kiepsko imho powinni odswierzyc mocno ten tytul zwlaszcza ze nv sta na to wtedy ten rayracking robil by wrazenie ale i tak dobrze ze cos powstaje.


  7. up - (autor: mirek190 | data: 8/06/19 | godz.: 11:57)
    Masz alterntywe quake2xp i prownaj czy mocno sie roznia .
    U mnie na gtx 1660 quake 2 obciaza katre w 30 % ;-D


  8. mirek190 (autor: pawel1207 | data: 8/06/19 | godz.: 15:50)
    quake2xp ogralem dobrze sie bawilem :) .. nie roznia sie az tak strasznie ale swiatlo w q2rt jesli bedzie dobrze zrobione i wlasciwie zdefinuja materialy mialo by niesamowity klimat tutaj miejscami wyglada to tak jakby ktos ustawil zla gamme albo pomieszalkolory powierzchnie maja zle definicje przez co swiatlo zachowuje sie na nich dziwnie itd.. ta wersja rt tak zrbiona na chybcika mam nadieje ze projekt bedzie sie rozwijal bo to ma potencjal dzieki rt aby bylo najlepszym graficznym modem q2 ever

  9. @1. (autor: Mariosti | data: 10/06/19 | godz.: 11:56)
    Jak zobaczy się porównania oryginału i wersji full rtx odpalonej na 2080 Ti, a dodatkowo doda do tego fakt że wg nvidii żadna tekstura ani bump mapa, ani siatka geometryczna nie została zmodyfikowana to wtedy faktycznie można docenić potęgę dokładnego symulowania oświetlenia.

    Niestety jest to też potwierdzenie tego o czym pisałem wielokrotnie, sprzęt nvidii w ogóle nie nadaj się do ray tracingu, bo tylko top endowy model faktycznie jest w stanie obsłużyć full ray tracing scen na żywo i to jedynie w grze sprzed 21 lat z pojedynczymi źródłami światła.

    Także sorry, ale będąc optymistą i zakładając że będziemy mięli układy poniżej 5nm do 2026 roku, to być może wtedy takie 300-400W gpu będą w stanie uciągnąć sensownej jakości raytracing na żywo (mając do dyspozycji np 25-50 tys sp taktowanych ~2GHz).


  10. Serwis Gry-Online (autor: Majster | data: 13/06/19 | godz.: 15:00)
    ma konkretne ograniczenia. W przypadku ściągania plików jest ograniczenie transferu do 100 Kilobajtów. Kiedyś przy jednym pliku musiałem czekać ok. 12 godzin. Przy innym, mniejszym np. 8 godzin.

    Internet ogólnie jest coraz szybszy (jakieś światłowody itd.), ale co mi z tego, skoro całego potencjału nie można w ogóle wykorzystać. Czy nVidie nie stać na szybkie serwery? Stać i to na pewno, ale bogaty zawsze jęczy że jemu źle i niedobrze.


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.