Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Środa 10 kwietnia 2019 
    

Sposób na nowoczesną komunikację Twojej firmy z klientami


Autor: materiały partnera | 12:00
Coraz więcej badań wskazuje, że interaktywne narzędzia mają większą skuteczność niż te tradycyjne. Spytaliśmy Krzysztofa Kabacińskiego, specjalisty ds. multimediów firmy MEON.

Gdzie możesz wykorzystać digital signage?

Digital signage to coraz bardziej popularny sposób na ciekawe przedstawienie oferty klientom lub przeprowadzenie ich przez niezbędne do realizacji usługi procedury, np. przez rejestrację. Jak wynika z badań OAAA (Outdoor Advertising Association of America), aż 55% osób, które widziały interaktywną promocję, zapamiętały ją bardzo dobrze, lepiej niż tę statyczną, w formie wydrukowanej informacji.

Na system digital signage składa zaawansowane oprogramowanie, którego efekty można oglądać na ekranie. Warto zwrócić uwagę, że monitor, ten jest inny niż w telewizorze czy komputerze. W rozwiązaniach digital signage używa się ekranu, który jest przystosowany do ciągłego procesu wyświetlania treści, a przy tym nie posiada tuneru TV, w związku z tym jesteśmy zwolnieni z uiszczania opłaty abonamentowej.

Jakie są zalety rozwiązania digital signage

– Wyróżniającą cechą stosowania narzędzi digital signage jest możliwość sprawdzania w czasie rzeczywistym reakcji oglądających wyświetlany materiał. Dynamika tego narzędzia świetnie sprawdzi się do użytku w przestrzeni publicznej, z której korzystają duże liczby osób, np. w komunikacji miejskiej czy centrach handlowych – odpowiada Pan Krzysztof.

– Wyświetlane na ekranach treści mogą być łatwo aktualizowane, a ich zmiana jest bardzo prosta i może odbywać się zdalnie, z każdego miejsca na świecie. To sposób na pozytywne wyróżnienie się wśród innych, konkurencyjnych marek – dodaje ekspert.

O ile samo narzędzie jest dosyć dużym kosztem finansowym, tak już eksploatacja wymaga relatywnie niskich nakładów. Urządzenie nie pobiera dużo prądu, a dodatkowo zaawansowany system wyświetla komunikaty o problemach, co pozwala szybko usunąć ewentualną usterkę.

Warto pamiętać, że digital signage można wykorzystać właściwie wszędzie, dzięki możliwości wyboru dowolnego ekranu. Mogą być to między innymi: targi handlowe, sklepy, restauracje, placówki kulturalne czy inne miejsca usługowe.

Kioski interaktywne – czy warto w nie inwestować?

Kolejnym sposobem na nowoczesną komunikację z klientami jest wykorzystanie interaktywnych kiosków (ang. intelligent kiosk). Możemy często spotkać je np. w muzeach, bibliotekach czy na lotniskach. Dla przedsiębiorców sprawdzą się również przykładowo na targach firmowych.

Ich rola jest prosta – to szybkie przekazanie informacji potrzebnych określonemu odbiorcy. Firma, która zdecyduje się na interaktywne kioski, powinna pomyśleć przy tym o stosownym brandingu, czyli wykorzystaniu elementów wizualnych marki, np. kolorów, logotypu lub hasła reklamującego.

Jakie są korzyści wdrożenia w swojej działalności infokiosków?

Przede wszystkim jest to funkcjonalność, która sprawia, że infokioski mogą być używane niemalże wszędzie, a prezentowane treści są odpowiednio dostosowane do danych użytkowników. Jest to  świetny sposób wsparcia sprzedaży i komunikacji z konsumentami.

Infokiosk może działać 24 godziny na dobę, dzięki czemu nasza prezentacja multimedialna jest dostępna zawsze. Przy tym mamy łatwą możliwość zdalnego aktualizowania treści. W porównaniu do tradycyjnych sposobów komunikacji  z klientami, w tym przypadku sumarycznie możemy osiągnąć nawet niższe koszty prowadzenia kampanii marketingowej.





Chcesz wdrożyć nowoczesne narzędzia? Gdzie szukać najlepszych rozwiązań?

Specyfika tempa dzisiejszego świata sprawia, że chętniej korzystamy z urządzeń, które są zawsze łatwo dostępne, a ich funkcje ułatwiają nam szybkie znalezienie informacji lub załatwienie potrzebnych spraw. Biorąc to pod uwagę, warto rozważyć, czy inwestycja w system digital signage, infokiosk czy coraz popularniejsze ekrany diodowe LED nie okaże się dla naszej działalności lepsza niż np. zakup tradycyjnej reklamy wielkoformatowej lub druk ulotek.

Jeżeli szukasz rozwiązania idealnego dla siebie, to Grupa MEON specjalizująca się w rozwiązaniach interaktywnych ma ofertę, która jest w stanie sprostać różnorodnym potrzebom przedsiębiorców – podpowiada przedsiębiorcom Krzysztof Kabaciński.


fot. 1 i 2: meon.pl

 
    
K O M E N T A R Z E
    

Jeszcze nikt nie napisał komentarza.

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.