Facebook zapowiedział wprowadzenie nowej funkcjonalności do kanału aktualności, tak by każdy użytkownik serwisu mógł sprawdzić, dlaczego widzi konkretne treści. Ma to dotyczyć zarówno zwykłych postów pisanych przez znajomych jak i treści sponsorowanych. W przypadku reklam ilość danych będzie dość skąpa, natomiast w przypadku postów będziemy w stanie bardzo szczegółowo prześledzić jakie elementy skłoniły algorytm Facebooka do powiązania określonej treści z naszym profilem. Co więcej użytkownik będzie mógł bardzo łatwo zmodyfikować ustawienia w taki sposób by wykluczyć konkretne treści.
Facebook chwali się przy tym swoją transparentnością, ale nie ma się co oszukiwać. Portal też będzie czerpać benefity z lepiej kierowanych treści.
K O M E N T A R Z E
Dbanie o wizerunek (autor: pwil2 | data: 2/04/19 | godz.: 12:47) czasem przynosi korzyści również dla użytkownika. Jest różnica między otrzymywaniem reklam, bo kiedyś zarejestrowałem się na newsletter, a nachalnym telefonom "garnków", bo posiadam telefon...
@1.. (autor: komisarz | data: 2/04/19 | godz.: 14:19) "W przypadku reklam ilość danych będzie dość skąpa"
czyli dalej bedziesz widzial garnki.
@2. (autor: pwil2 | data: 2/04/19 | godz.: 15:27) Na zrzucie po prawej widać kto komu pozwolił wysyłać reklamy i skąd była lista. "Garnki" na pytanie o źródło się rozłączają.
errata (autor: yorg5 | data: 2/04/19 | godz.: 20:29) IMHO poprawniej: "zapowiedział wprowadzenie nowej FUNKCJI do kanału aktualności", czyli zwiększy funkcjonalność kanału aktualności.
D O D A J K O M E N T A R Z
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.