TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Wtorek 4 grudnia 2018 |
|
|
|
Valve zmienia sposób wynagradzania twórców Autor: Wedelek | źródło: Hexus | 05:58 |
(4) | Firma Valve wprowadziła zmiany w regulaminie będące odpowiedzią na zapisy ustawy o RODO oraz zmodyfikowała zasady wynagradzania twórców. Do tej pory obowiązywała zasada, że z każdej transakcji 70% przychodu trafiało do dewelopera, a 30% do właściciela usługi Steam. Teraz to, ile dostanie twórca gry będzie zależne od przychodu, który wygenerowało jego dzieło. Do granicy dziesięciu milionów dolarów nadal będą obowiązywać proporcje 70/30, ale po jej przekroczeniu zyski dewelopera wzrosną do 75%, a jeżeli jego gra wraz z dodatkami zarobi ponad 50 milionów dolarów, to otrzyma on 80% wpłaconych przez graczy pieniędzy.
Valve chce w ten sposób promować najlepszych twórców i zachęcać ich do tworzenia DLC rozszerzających rozgrywkę w ciepło przyjętych tytułach. |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- Po prostu (autor: pwil2 | data: 4/12/18 | godz.: 15:04)
nie chcą takiej wtopy jak z Fortnite i Google Play
- Wedelek - masz boskie poczucie humoru (autor: bmiluch | data: 4/12/18 | godz.: 17:08)
"Valve chce w ten sposób promować najlepszych twórców i zachęcać ich do tworzenia DLC rozszerzających rozgrywkę w ciepło przyjętych tytułach."
Przypomina mi to promowanie Amazona przez Luxemburg.
- W polsce podatek 23% (autor: VP11 | data: 5/12/18 | godz.: 11:06)
I wszystcy narzekamy, Tu jest 30% i jest oK.
- . (autor: adamschule85 | data: 30/04/19 | godz.: 09:30)
.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|