Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Środa 16 maja 2018 
    

Virtuix Omni - pierwsza na świecie bieżnia VR


Autor: Zbyszek | źródło: Virtuix Omni | 23:40
(9)
Wirtualna rzeczywistość stopniowo wkracza w świat gier i elektroniki użytkowej. W ofercie znajduje się coraz więcej googli VR oraz przystosowanych do nich treści. Jeden z producentów postanowił pójść o krok dalej i zaprezentował Virtuix Omni - pierwszą na świecie bieżnię VR, która pozwala użytkownikowi na płynne poruszanie się całym ciałem w rzeczywistości wirtualnej. Poza ruchami głowy, które pozwalają rozejrzeć się w wirtualnym świecie, możliwa już jest kontrola ruchu rąk i nóg. W efekcie bieżnia VR pozwala poruszać się w dowolnym kierunku w kompatybilnej grze.

System Virtuix Omni złożona jest z bieżni, gogli HTC Vive, kontrolerów, a także specjalnych uprzęży, które utrzymują gracza, i butów. Całość dopełnia platforma Omniverse, na której znaleźć można kompatybilne z urządzeniem gry. Obecnie dostępnych jest 17 gier, z których większość to typowe strzelanki FPP, które zapewniają możliwość rozgrywki z perspektywy pierwszej osoby. Najnowszymi tytułami, jakie mają się pojawić na platformie, są Arizona Sunshine oraz Doom. W przyszłości zadebiutować na niej mogą takie uznane na rynku zwłaszcza e-sportowym tytuły, jak Counter Strike.

Analitycy szacują, że globalny rynek gier VR będzie rósł w najbliższych trzech latach w średniorocznym tempie około 67 procent.



 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Pytanie (autor: OSTVegeta | data: 17/05/18 | godz.: 20:02)
    Czy to nadal przedsprzedaż czy produkt oficjalnie trafia na rynek?

  2. zamiast siedziec w wygodnym fotelu... (autor: 5eba | data: 17/05/18 | godz.: 21:32)
    bede po***lal w miejscu...
    juz sie na to rzucam ;D


  3. Skazane na porażkę. (autor: muerte | data: 18/05/18 | godz.: 09:10)
    Już kiedyś był podobny projekt. Za drogie, zbyt upierdliwe w użytkowaniu, develperzy to olali - projekt upadł.

  4. @ 3 (autor: Muchomor | data: 18/05/18 | godz.: 09:36)
    Nie bądź pan taki pewien. Jeszcze ze dwa podejścia i może w końcu coś z tego być :)

  5. nic z tego nie bedzie (autor: arra | data: 18/05/18 | godz.: 21:53)
    zdechnie w tym samym czasie co VR, czyli za góra 2 lata.

  6. @04 (autor: Conan Barbarian | data: 18/05/18 | godz.: 21:59)
    Otóż to, jeszcze przetrwanie samego VR jest bardzo niepewne. Kiedyś jednak te rzeczy w końcu zaistnieją, ale przykład TV 3D daje trochę do myślenia.

  7. w końcu (autor: GULIwer | data: 19/05/18 | godz.: 22:32)
    się ludzie przewracać na ryj nie będą jak błędnik da o sobie znać

  8. ... (autor: Faraonix | data: 21/05/18 | godz.: 01:55)
    troche smutne ze coraz to mniej wychodzi filmow w 3d.
    Udalo mi sie uzbierac prawie 130 filmow w 3d ale ostatnio z nimi krucho. Co do biezni to fajna sprawa. Zupelnie jak trampolina dla dzieci. Poskacza moze pierwsze 3, 4 tygodnie, a potem tylko zabiera miejsce w ogrodku. Dla relaksu po pracy mozna w okularkach pograc w dooma ale komu bedzie chcialo sie jeszcze biegac ? Chyba ze to ma byc propozycja do silowni :) Wiekszosc ludzi ktorzy maja zwykle bieznie w domu, wcale z nich nie kozysta.


  9. Hmmm (autor: Shamoth | data: 21/05/18 | godz.: 09:23)
    kiedyś widziałem projekt kinect'a spiętego z TES, dało się chodzić, biegać i wymachiwać bronią. Jakby w takich produkcjach było wsparcie to może się zakorzenić.

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.