Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Wtorek 5 kwietnia 2016 
    

Microsoft nie wypuści szybszej wersji Xbox One?


Autor: Giray | źródło: overclockers.ru | 13:24
(9)
Przedstawiciele Microsoftu jasno dali do zrozumienia, że nie mają zamiaru ścigać się z Sony w modernizowaniu konsol najnowszej generacji. Według pojawiających się pogłosek Japończycy pracują nad ulepszoną wersją PlayStation 4, wspierającą rozdzielczość 4K i bardziej nadającą się do współpracy z goglami wirtualnej rzeczywistości PlayStation VR.

Jak wyjaśnia serwis KitGuru, Microsoft jest bardzo zadowolony z Xbox One w obecnej jego formie: wydajność choć niższa niż w przypadku PS4 jest wystarczająca, do tego należy dodać dobrą stabilność systemu jak i też wspierających jego serwerów. Jeśli Microsoft zdecyduje się na modernizację swojej konsoli, będzie to związane z wprowadzeniem bardziej istotnych zmian i być może zaowocuje powstaniem nowej generacji Xboxa.

 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Hmmm (autor: pwil2 | data: 6/04/16 | godz.: 23:33)
    Może spodziewają się porażki PS4K (zbyt mały przyrost mocy dla VR) i po premierze zarzucą obietnicę 2x większej wydajności XBOX TWO? Ewentualnie pozwolą na uruchamianie gier z XBOX ONE na PC w 4K, a kto chce konsolę, kupi XBOX ONE i pogra w 720p.

  2. Microsoft (autor: pwil2 | data: 6/04/16 | godz.: 23:35)
    Czekając trochę, będzie mógł wypuścić następcę z 8GB HBM2, jednocześnie zostawiając SONY w tyle z GDDR5.

  3. Nie bedzie zadnego przyrostu (autor: 0r8 | data: 7/04/16 | godz.: 11:10)
    wydajnosci w PS4k - tylko oficjalny support dla streamingu w 4k +HDMI 2.0 i byc moze naped BR 4k. To zwykly refresh/slim. Te durne artykuly zaczynaja mnie irytowac.

  4. @3. (autor: pwil2 | data: 8/04/16 | godz.: 00:30)
    Jeśli ma być VR, to na pewno coś do mocy dorzucą. 4K do prostszych gier i BR4K oraz skalowanie z niższych rozdzielczości swoją drogą.

  5. 0r8 ma rację, Sony wyda slima z nowym ODD BR (autor: Sławekpl | data: 8/04/16 | godz.: 11:14)
    jeśli będzie jakiś wzrost mocy obliczeniowe ich konsoli to symboliczny aby zapewnić więcej klatek czyli płynność na ich goglach ale bez wzrostu obsługiwanej rozdzielczości
    przypominam że gogle VR Sony nie mają ekranu 4k tylko FHD 5,7", a do nich w głównej mierze ma być poprawiona wersja
    do TV 4k można podpiąć nawet obecną wersję konsoli ale to nie zwiększy rozdzielczości :P


  6. @pwil2 2. (autor: Deathraw | data: 8/04/16 | godz.: 14:14)
    Tylko kiedy to będzie? Póki co HBM od pojęcia "masowa produkcja"(a taka jest potrzebna przy konsolach) stoi dosyć daleko, a 8GB tej pamięci już wogóle.

    @Sławekpl, 0r8
    To ma sens jak najbardziej, ale dlaczego wtedy SONY tego oficjalnie nie ogłosi, żeby uspokoić obecnych użytkowników? W zeszłym roku wyszła już poprawiona wersja konsoli-CUH-1200 nieco lżejsza, znacznie cihsza i pobierająca mniej prądu, a nie rozniosło się to w takiej formie w taki sposób. Rzekłbym, że zrobili to strasznie po cichu.


  7. wezcie pod uwage (autor: Giray | data: 8/04/16 | godz.: 17:18)
    ze w III/IV kw AMD będzie już produkował w 14nm

  8. HBM (autor: pwil2 | data: 10/04/16 | godz.: 18:54)
    Jeśli Samsung w tym roku ruszy z masową produkcją HBM2, a MS sypnie kasą, to w przyszłym roku można by się spodziewać ich w konsolach. W sumie rozsądniej byłoby użyć GDDR5X.

    Kupiłem XO za ~1k nowego w promocji i gdyby nawet wyszła nowsza generacja za 2.5k, to i tak bym nie kupił. Może kiedyś, gdy potanieje do 1kpln. Niech robią gry w 720p60 na bieżącej i 1080p60 na odświeżonej wersji i będzie ok jak dla mnie. Mogliby przy okazji dodać skalowanie do 2160p60.


  9. @pwil2 (autor: Deathraw | data: 12/04/16 | godz.: 14:33)
    Zdecydowanie rozsądniej by było wejść w gddr5x, bo już z hbm1 jest problem z uzyskiem i sądzę, że hbm2 z początku będzie mieć go jeszcze więcej.

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.