Kolejny patch do Assassin's Creed: Unity - waga 6,7 GB
Autor: BK | źródło: Guru3D | 10:19
(12)
Producent gry Assassin's Creed: Unity, firma Ubisoft, wydał czwartą już łatę do gry Assassin's Creed: Unity. Według zapewnień producenta, tym razem ma ona poprawić wydajność i stabilność gry. Ponadto łata ma skorygować również samą rozgrywkę, jak i usunąć problemy z łącznością podczas gry w sieci. Patch jest już dostępny dla użytkowników konsol PlayStation 4 i Xbox One. Pod koniec tygodnia ma pojawić się łata na komputery osobiste.
Co ciekawe, łata numer cztery ma ważyć aż 6,7 GB. Dlatego też można spodziewać się, że błędy i niedociągnięcia, z którymi gra boryka się od samego początku, w końcu zostaną usunięte.
Oryginalna lista zmian przedstawia się następująco:
Stability, Performance and Save Game:
- Fixed numerous random crashes both on Campaign and Coop
- Implemented multiple optimizations and fixes to improve overall performance
- Fixed save issue caused by the companion app on the main menu (loss of data)
- Fixed save issue caused by contacts list (crash occurring). Users should now have access to save Gameplay (navigation, fight, stealth):
- Fixed various navigation issues
- Fixed issues with lock picking chests
- Fixed additional haystack issues Character, AI and Crowd:
- Fixed various character, crowd station and NPC issues Online, Matchmaking, Connectivity and Replication:
- Fixed various matchmaking and connection issues both in matches and when starting a match.
- Fixed various issues with voice chat
- Fixed join-in-progress issues
- Fixed various replication issues between host and clients
- Fixed issues with player rank and COOP/heist rewards
- Fixed issues with Helix credits
- Fixed issues with the My Club feature Menus and HUD:
- Fixed HUD icon issues and issues with map information
- Fixed various Initiates issues
- Fixed additional issues with notification Mission tweaks (campaign, coop and side content):
- Fixed various low occurrence walkthrough breaks in both Campaign and COOP
- Fixed various NPC issues
- Fixed issue with the quest log disappearing for specific side missions World and 3D:
- Fixed various collision and mesh issues
- Fixed additional issues where player would fall through the world
- Fixed specific areas where textures were missi PC-Specific:
- Fixed crash on "Quit to Windows" in free roam mode
- Fixed crash on accepting multiple "Join the club" requests
- Fixed issues with TXAA
- Fixed issues with PCSS
- Fixed issues with textures on NPCs
- Fixed black texture issues on MSAA-4x, MSAA-8x and TXAA
- Right Control now can be assigned as a hotkey
- Minor UI fixes
K O M E N T A R Z E
Taaaa (autor: robgrab | data: 17/12/14 | godz.: 10:55) A czemu nie podajecie że na Xbox One patch waży 40gb?
@1 (robgrab) (autor: d3k | data: 17/12/14 | godz.: 11:09) W przypadku XBO to nie jest patch tylko podmieniaja całą grę
hehe (autor: kombajn4 | data: 17/12/14 | godz.: 11:29) czyli w zasadzie producent przyznaje się że wypuścili nieukończoną gre w wersji powiedzmy 0.8, a teraz wypuszczają potężny patch żeby całość dociągnąć jakoś chociaż do 1.0 (oby)
czytałem, że kupowanie od ubi to... (autor: 5eba | data: 17/12/14 | godz.: 11:37) paserstwo ;)
ooo... (autor: sid67 | data: 17/12/14 | godz.: 11:56) czyżby AC:U wyszło już z Early Access ? ;)
Kiedyś producenci do bety zapraszali kodami za darmo... (autor: Duke Nukem PL | data: 17/12/14 | godz.: 13:26) teraz za kody każą sobie płacić.
A pelikany łykają co do dzioba wpadnie. ;)
To chyba (autor: biuro74 | data: 17/12/14 | godz.: 14:42) nie powinno sie juz nazywac "patch", tylko podmiana calego kodu nie liczac animacji.
Kiedys patch to byl patch - mial patchera i kod, a dzisiaj to sie robi zwykle podmianki plikow. Kto normalny toto nazywa jeszczem patchem ?
Lista zmian (autor: rookie | data: 17/12/14 | godz.: 15:18) Lepiej byloby napisac czego nie zmienili :P
@rookie (autor: PrEzi | data: 17/12/14 | godz.: 15:48) Pewnie tekstury i dzwieki pozostaly te same - czyli to co od poczatku musialo byc zrobione i dokonczone ;-)
fascynujace komentarze (autor: djXone | data: 17/12/14 | godz.: 15:56) Jaki i sam news, cos na Twoje pc w sam raz...
A tak serio? Nie ma o czym pisać więc piszmy to co inni piszą, żeby nie być gorsi.
jest juz info?? (autor: RusH | data: 17/12/14 | godz.: 18:44) o ile gra spowolnila na ATI ? :)
11@ (autor: loccothan | data: 18/12/14 | godz.: 00:02) Nie spowalnia ;-) Pozatym na AMD działa lepiej niż na nV
U mnie było 30-55kl/s w Ultra/High cienie Low noAA
Idzie grać ogółem
D O D A J K O M E N T A R Z
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.