TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Piątek 7 listopada 2014 |
|
|
|
16 darmowych DLC do Wiedźmina 3 dla każdego Autor: EmilM | źródło: CD Projekt | 06:23 |
(6) | Twórcy gier coraz częściej wypuszczają do swoich gier małe dodatki, zwane DLC. Czasem są to godne uwagi rozszerzenia podstawowej rozgrywki, jednak niejednokrotnie trudno nie odnieść wrażenia, że zostały one w ostatniej chwili wycięte z podstawki tylko po to, by wyłudzić od graczy nieco więcej pieniędzy. CDProjekt również ma zamiar uraczyć graczy tego typu rozszerzeniami dla trzeciej części Wiedźmina, z tą jednak różnicą, że będą one dostępne za darmo dla każdego, niezależnie od wybranej platformy czy edycji gry.
Pierwszy pakiet rozszerzeń, zawierający 2 z 16 planowanych DLC, w skład którego wejdzie Temerski Rynsztunek (wraz z darmową zbroją dla konia), oraz dodatkowe fryzury i brody dla Geralta, będzie dostępny do pobrania dzień po premierze gry. Kolejne dodatki (w pakietach po 2) będą udostępniane co tydzień.
Przy okazji ogłoszenia programu darmowych DLC list otwarty do fanów wystosował Marcin Iwiński z CD PROJEKT RED:
Gry towarzyszą mi od kiedy pamiętam. Od zawsze była to jedna z moich ulubionych form spędzania czasu. Gdy zakładaliśmy CD PROJEKT RED, przyświecała nam jedna idea — chcieliśmy tworzyć gry z pasji, od graczy dla graczy. Z perspektywy czasu wydaje mi się, że sukces Wiedźmina wynika w dużej mierze z faktu, że nigdy nie zapomnieliśmy jak to jest być graczem.
Uczucie, które towarzyszy nam, gdy kupujemy grę, a po skończeniu odkładamy ją na półkę i podziwiamy całą naszą kolekcję… To jest coś, co sprawia, że czujemy się dobrze; coś, co sprawia, że fajnie jest być graczem. Świetne jest też, gdy twórcy naszych ulubionych tytułów zapewniają wsparcie dla swoich gier. Dobrze jest móc odezwać się do kogoś i błyskawicznie uzyskać pomoc; fajnie jest też, gdy pojawia się patch, który poprawia rozgrywkę, czy dodaje nowe elementy do gry. Te rzeczy naprawdę nie muszą być duże, mniejsze dodatki też potrafią cieszyć. Pamiętamy jeszcze czasy, gdy np. nowa mapa do gry nie oznaczała konieczności sięgania do portfela.
Świat się zmienił, rozumiemy jego biznesowe realia, ale uważamy, że to naprawdę nie musi oznaczać, że np. dodatkowy miecz czy zbroja dla konia muszą być płatne. Szczególnie, że dosłownie przed chwilą zapłaciliśmy za całkiem nową grę.
Nadchodzi Wiedźmin 3: Dziki Gon – nasza największa i najbardziej ambitna gra, a zarazem projekt, który mam nadzieję kojarzą już w tej chwili fani RPG na całym świecie. To nasza okazja, aby pokazać graczom i branży, że można inaczej. Aby podziękować Wam za zakup gry, każdy gracz, niezależnie od wersji gry, tj. platformy czy edycji, otrzyma 16 DLC za darmo. Mamy nadzieję, że te DLC-ki dadzą Wam dodatkową radochę z gry, a zupełnie przy okazji, jeśli ktoś w branży zdecydowałby się postąpić podobnie, to na pewno się nie obrazimy.
Trzymajcie się, |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- Można...? (autor: Dather | data: 7/11/14 | godz.: 11:07)
można!
- poniekąd (autor: Markizy | data: 7/11/14 | godz.: 11:57)
dobrze przemyślana kampania marketingowa, ponieważ niektóre serwisy z każdym nowym DLC będą donosić co one wniosły do gry przez co bardziej spopularyzuje się gra :)
Nawiasem mówiąc jakaś gierka multi w świecie wiedźmina też była by mile widziana, oczywiście jak się dobrze ją przemyśli. Bo trochę ciężko by się gra jak by się przeżywało inwazję wiedźminów w jednej grze :)
- nie kampania reklamowy (autor: ghs | data: 7/11/14 | godz.: 14:59)
a pudrowanie wydawanych patchy dodatkami dlc. widać już teraz spodziewają się ostrego łatania :) uroki sandboxa.
- yeah (autor: pitero | data: 7/11/14 | godz.: 23:30)
@3 Szybko poszło. Tylko czekałem na pierwszy "przychylny" komentarz. Polak potrafi.
- zrozum, edycje dlc (autor: ghs | data: 8/11/14 | godz.: 08:18)
to nie kanapki które można sobie dorobić i dostawić gościom na osobnym talerzu. to dosyć duże koszty dla producenta. więc wydawanie ich za darmo co tydzień przez 2 miesiące nie ma żadnego sensu ekonomicznego. jak działanie w jednym aspekcie przynosi straty tzn że w innym ma być jakiś zysk. zyskiem ma tu być medialne ''łatanie'' produktu. prawda że ładniej brzmi 16DLC niż 8 patchy? a komentarz nie był złośliwy, po prostu nie było i wciąż nie ma załogi której pierwszy sandbox nie miałby masy bugów. że co? że RED będzie pierwszym zespołem który tego dokona? he he... ech ten bezgranicznie optymistyczny patriotyzm
- ghs (autor: Markizy | data: 8/11/14 | godz.: 20:13)
i tu się mylisz, ma to znaczenie ekonomiczne. Bo taniej widocznie jest wydać te 16DLC (2x8) niż opłacić marketing. Bo o DLC doniosą niektóre portale za darmo, a za reklamę trzeba będzie zapłacić ;)
Tym bardziej że jeśli grę da się przejść spokojnie bez DLC to nie będą to żadne patche tak jak piszesz.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|