TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Wtorek 17 września 2002 |
|
|
|
AMD kontratakuje Autor: Jasiek | źródło: Digitimes | 15:16 |
| Advanced Micro Devices rozpocznie niedługo największa kampanię reklamową w historii firmy. Została ona ochrzczona nazwą „AMD me”, konkurent Intela liczy przede wszystkim na zahamowanie topniejącego udziału w rynku oraz pomyślne przetrwanie końca roku 2002 bez procesorów Opteron. Cała akcja kosztować będzie 28 milionów dolarów, będzie miała na celu poprawić prestiż i rozpoznawanie marki AMD przez klientów oraz promować zarówno aktualnie sprzedawane procesory K7 jak i nadchodzące K8. Intel i tym razem nie pozostaje dłużny i też zapowiada marketingowy odwet kampanią „Yes”. Jak widać strategia maksymalnych oszczędności na marketingu przy bardzo agresywnych ciągłych cięciach cen produktów, nie daje zadowalającego dla AMD efektu. Przyczyną są przede wszystkim spore obniżki Intela w ostatnim czasie, zwłaszcza jeżeli chodzi o najbardziej wydajne procesory, gdzie oferta AMD staje się coraz mniej atrakcyjna. Tak, więc tym razem AMD nie zdecydowało się na radykalne obniżki cen nadchodzących Athlonów XP 2200-2600+ na najnowszych wersjach rdzenia Thoroughbred, co mogłoby zbytnio zaszkodzić budżetowi firmy, lecz chce przekonać klientów o wyższości swojego produktu nawet w cenach na poziomie produktów Intela. |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|