Jaskinia Graczy: Star Citizen - potęga możliwości CryEngine3
Autor: LoccOtHaN | 09:37
(19)
Star Citizen jest nowym Symulatorem kosmicznym tworzonym przez Chrisa Robertsa - Cloud Imperium Games. Gra składa się z dwóch głównych komponentów: first-person space combat oraz first-person shooter. Jednym słowem jest to połączenie dwóch różnych typów gier w jedną spójną całość. W symulatorze kosmicznym mamy możliwości handlu, wydobycia surowców, elementów gry o najemnikach, założenia gildii itp. W pierwszoosobowej części gry mamy możliwości zwiedzania stacji kosmicznych, walki a także inne działania.
Najnowsze wideo z gry Star Citizen pokazuje postęp w tworzeniu lądowisk, środowisk, sklepów itp. w zaludnionym przez ludzi systemie Stanton. To co już osiągnięto w grze jest naprawdę imponujące. To pokazuje nam jak potężnym narzędziem jest CryENGINE 3.
Jak wspomniałem wcześniej gra jest tworzona na bazie zmodyfikowanego CryENGINE 3 firmy CryTek, wykorzyse nowe API od AMD - Mantle i DX11.2 oraz natywnie wspiera VR Oculus Rift.
Gra zadebiutowała na platformie KickStarter dwa lata temu (19.XI.2012) i zebrała bardzo szybko kwotę $2,134,374 z potrzebnych $500.000 !
W tej chwili dalej można wspierać projekt na oficjalnej stronie. Trwa również zbiórka na implementacje nowych elementów. Gra w tej chwili zebrała już ponad 46mln USD, co czyni ją rekordzistą projektów zapoczątkowanych na KickStarterze.
Huurrraaa! (autor: ligand17 | data: 28/07/14 | godz.: 10:33) Chris Roberts powraca! To gwarancja dobrej zabawy w grach!
Jeżeli kasa idzie w developing (autor: Teriusz | data: 28/07/14 | godz.: 10:45) czyli tworzenie samej gry to będzie świetna. Obecnie większość kasy idzie w promocję i marketing, a mniejsze kwoty w budowanie samej gry. Później wychodzą buble jak Battlefield 4.
Uważam, że system crowdfundingowy finansowania gier jest jednym z najlepszych. A i tak wiele osób składa preordery na gry i czeka na premierę. Tak przynajmniej jest pewność, że kasa trafi do studia, a nie do darmozjadów u wydawcy.
btw. (autor: Teriusz | data: 28/07/14 | godz.: 10:47) Jaką sumę z tych 46mln dostaje sam Kickstarter?
@Teriusz (autor: Bitboy_ | data: 28/07/14 | godz.: 11:03) A skąd pomysł że jakaś część do nich trafi?
Polecam się zapoznać z regulaminem Kick Startera..
@3 Kickstarter pobrał 5%, ale od 2,1 mln USD a nie od 46 mln USD. (autor: Rhobaak | data: 28/07/14 | godz.: 11:08) I jeszcze mała uwaga do LoccOtHaNa:
"$2,134,374 z potrzebnych $500.000" - nie dość, że dwa różne rodzaje separatorów w jednym zdaniu, to oba niezgodne z polskimi zasadami zapisu.
5@. (autor: loccothan | data: 28/07/14 | godz.: 11:33) Dzieki za radę będę pisał systemem 2,4mln USD ;-)
BTW (autor: loccothan | data: 28/07/14 | godz.: 11:36) Na developing gry idzie prawie cała kasa ;-)
dokładniejsze info macie u Robertsa na oficjalnej, Ja jestem tam zarejestrowany od 2 lat ;-)
Rhobaak (autor: Teriusz | data: 28/07/14 | godz.: 11:57) Thx. O takie info mi chodziło. Bitboy jak widzisz pobiera.
Po obejżeniu... (autor: Shamoth | data: 28/07/14 | godz.: 12:11) ...kilku zajawek, napawa mnie niepokojem fakt że to będzie arcade z ładną grafiką. O symulacji newtonowskiej możemy zapomnieć skoro w kosmosie używają stateczników a nie dysz no i efekty dźwiękowe... w próżni, były by ok gdyby jako jedyne występowały te które przenosi kadłub i jego poszycie ;]
... (autor: sid67 | data: 28/07/14 | godz.: 12:44) @Teriusz - przez KS zebrali 2,1mln, pewnie jakiś % za obsługę akcji biorą,
ciekawe czy problemy w Cryteku mogą wpłynąć na te gry (Citizen i Deliverance)?
Shamoth a się czepiasz, na statecznikach są dysze (autor: Sławekpl | data: 28/07/14 | godz.: 13:29) tylko ich nie widzisz, bo to micro, a stateczniki bo jakoś musi się sterować podczas lądowania w atmosferze, nawyki pilotów też wzięli pod uwagę, dwa środowiska a wszystko działa prawidłowo :P
a jak chcesz kosmiczną ścieżkę dźwiękową to nic trudnego, wyłączysz dźwięk :)
@Shamoth (autor: ligand17 | data: 28/07/14 | godz.: 15:14) Polecam zapoznać się z listą gier zrobionych przez Robertsa - może przestaniesz walić głupoty.
Jaskinia Graczy: Star Citizen - potęga możliwości CryEngine3 (autor: Marucins | data: 28/07/14 | godz.: 15:28) Czy osoba pisząca art przyłożyła się do tych danych?
Na chwilę obecną jest $48,670,938
Wątpię aby przez kilak godzin z 46 mln urosło do 48!
Pewnie przepisujecie fragmentu że starych artykułów.
Teriusz (autor: Mario2k | data: 28/07/14 | godz.: 17:57) Jestem swiadom kilku bledow BF4 ale jezeli ta gra jest bublem to ty jestes 100% Idiota.
@UP a co nie jest tak? (autor: Dather | data: 28/07/14 | godz.: 19:05) Każda łatka niewiele poprawiała i zarazem dokładała kolejnych bugów.
Zerżneli prawie wszystko z BF3 i jeszcze zrobili to źle <faceplam>
Star Citizen w Polsce... (autor: Dratro | data: 28/07/14 | godz.: 19:53) jest jeszcze dość cichym tytułem, ale widać że z dnia na dzień ten stan rzeczy zmienia się, jeżeli ktoś szuka rzetelnych i aktualnych informacji dotyczących SC, to zapraszam na forum Polskiej społeczności SC: http://star-citizen.com.pl/forum/
Mario2k (autor: Teriusz | data: 29/07/14 | godz.: 04:10) hehehe...
Jak widać łykasz wszystko co ci EA zaserwuje i jeszcze obrażasz innych jak mają odmienne zdanie. Także lepiej zaprzestań spuszczania się przy BF4, bo rzuca ci się to na mózg, na twoją samoocenę jak i ocenę otoczenia.
@12. (autor: Shamoth | data: 29/07/14 | godz.: 10:26) Aż taki młody nie jestem żeby ich nie pamiętać.
Po prostu mówię co widziałem na zajawkach SC i średnio mi to pasowało. Mam tylko nadzieję że sama gra nie będzie miała takich baboli.
Swoją drogą zapowiada się ciekawy okres, Elite: Dangerous i EvE: Valkiria na horyzoncie... o ostatnim X lepiej nie wspominać bo hype nakręcili mocny a wyszło, sam nie wiem co i mam nadzieję że kolejne 3 tytuły wyjdą lepiej.
A ja musze przyznać że... (autor: Duke Nukem PL | data: 29/07/14 | godz.: 12:33) robi wrażenie. Dobrze narysowane i interaktywne SF to miód na serce fanów tego gatunku.
D O D A J K O M E N T A R Z
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.