Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Czwartek 24 lipca 2014 
    

Wyniki finansowe za II kwartał od LG


Autor: Redakcja | 17:25
LG zanotował w drugim kwartale wzrost zysków netto o 165% w porównaniu do drugiego kwartału poprzedniego roku. Tendencja wzrostowa wynika głównie z zysków operacyjnych dywizji TV i urządzeń mobilnych. Firma LG informuje, że zysk netto z drugiego kwartału 2014 r. wynosi 399,8 miliona dolarów, zaś zysk operacyjny osiągnął wartość 588,5 miliona dolarów, co oznacza wzrost o 26,5% rok do roku. Skonsolidowane przychody za II kwartał wyniosły 14,93 miliarda dolarów, czyli o 7,7% więcej niż w poprzednim kwartale (przychody przed badaniem audytorskim).

Przychody ze sprzedaży grupy Home Entertainment (TV oraz AV) wzrastały w drugim kwartale i wynosiły 4,94 miliarda dolarów, co stanowiło 3-procentowy wzrost względem I kwartału oraz niemal bez zmian w porównaniu z tym samym kwartałem w roku 2013.

Zysk operacyjny wynoszący 150 milionów dolarów stanowił przyrost na poziomie 64,9% w porównaniu z analogicznym kwartałem w 2013 r. Było to spowodowane efektywniejszym portfolio produktów i niższymi kosztami stałymi.

Dział LG Mobile Communications zanotował w drugim kwartale rekordową liczbę zamówionych smartfonów - 14,5 miliona, co stanowi 20-procentowy wzrost rok do roku. Smartfony wspierające technologię LTE stanowią już ponad jedną trzecia wszystkich smartfonów LG sprzedanych w tym roku. Skutkiem tego jest aż 16-procentowy wzrost sprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem w ubiegłym roku do 3,51 miliarda dolarów. Jest to najwyższa wartość, jaką zanotowano od pierwszego kwartału 2010 r. Zysk operacyjny działu urządzeń mobilnych w II kwartale wyniósł 83,4 miliony dolarów i zakończył serię trzech kwartałów, które pod rząd przyniosły straty. Firma zawdzięcza ten sukces w dużej mierze początkowej popularności LG G3 na rynku koreańskim, a także znaczącym wynikom sprzedaży smartfonów L Series.

LG planuje nadal promować flagowca LG G3 na skalę globalną. Ponadto na drugą połowę roku przewidziano wprowadzenie kolejnych produktów przeznaczonych do masowej sprzedaży, w tym niedawno zaprezentowanego G3 Beat, wprowadzanego w Europie pod nazwą G3 s, a także dodatkowych modeli L Series.

 
    
K O M E N T A R Z E
    

Jeszcze nikt nie napisał komentarza.

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.