TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Poniedziałek 9 września 2002 |
|
|
|
Do czego potrzebny nam DirectX9? Autor: R4v | 13:22 |
(3) | Reactor Critical zamieścił dość ciekawy tekst na temat możliwości oferowanych przez najnowsze karty graficzne i przez gry. Okazuje się, że oficjele z ATi nie przejmują się opóźnieniami w wypuszczeniu DirectX9. Większość gier w chwili obecnej nie wykorzystuje nawet ułamka możliwości DirectX8.1, a gry używające pixel i vertex shadera można policzyć na palcach. Okazuje się więc, że kupując Radeona 9700 dostajemy ultra szybką kartę, która zaoferować nam może co najwyżej ładny antyaliasing w wyższych rozdzielczościach. Do tego dochodzi jeszcze fakt, że jest bardzo małe prawdopodobieństwo, aby gra korzystająca jedynie z jednostek shader byłaby w stanie pracować dobrze na jakiejkolwiek współczesnej karcie graficznej. Wychodzi więc na to, że DirectX9 nie jest wcale potrzebny tak szybko jakby się wydawało. Należy dać czas producentom gier, aby przestawili się na DirectX8.1. W przeciwnym przypadku może się okazać, że jedynym programem wymagającym DirectX9 będzie 3DMark2003. |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- bezwlad miedzy (autor: Meteor | data: 9/09/02 | godz.: 15:20)
sprzetem a oprogramowaniem byl zawsze duzy... przeciez dopiero teraz zaczynaja sie ukazywac gry, ktore nie uruchamiaja sie bez T&L. A kiedy nVidia obwiescila T&L ? W roku 1999...
- dolkadnie (autor: cichy | data: 10/09/02 | godz.: 08:49)
teraz spokojnie wystarcza RADEON 8500 ( kosztuje 650 zl)
a 9700 bedzie dal tych ktorzy bez 300 klastek na sek sie nie obejda:-)i maja duuuuuzo kasy
- true true Meteor (autor: GULIwer | data: 11/09/02 | godz.: 08:53)
"ktore nie uruchamiaja sie bez T&L" a mogłby IMHO
unhappy Kyro II user
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|