TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Środa 17 lipca 2002 |
|
|
|
Błędy DirectX 8.1 Autor: R4v | 13:31 |
(8) | Microsoft przyznał się do błędów programistycznych w kodzie DirectX 8.1. Błąd występuje tylko w Windows XP na komputerach z procesorami AMD. Problem stwarza funkcja DrawIndexedPrimitive. Po prostu przestaje działać, nie zgłaszając błędu ani jakichkolwiek innych komunikatów. Jest to efekt źle napisanego kodu w części zoptymalizowanej dla procesorów AMD. Prowadzi on do błędów sterty. Opis problemu można znaleźć na tej stronie. Znajduje się tam też link do poprawki, czyli biblioteki Direct3D. Microsoft sugeruje jednak ściąganie poprawki tylko jeśli faktycznie występują kłopoty. W innym przypadku lepiej poczekać na Service Pack. |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- Sterty? Chyba stosu ;-) (autor: Macius | data: 17/07/02 | godz.: 15:03)
Oj, panie tlumacz! ;-))
- stos to byl kiedys na czarownice ;))) (autor: Andrzej | data: 17/07/02 | godz.: 19:34)
zdarza sie , ciesze sie ze R4V cos przetlumaczyl czego ja nie daje rady przeczytac a nie skopiowal i wkleil z innego polskiego serwisu.
- Dobrze przetlumaczyl... (autor: r4v-Redakcja | data: 17/07/02 | godz.: 20:37)
Stos to jest stack. Heap to jest sterta. Panie Macius, pisze w c++ i w Javie i wiem co to jest sterta...
- Albo odwrotnie... (autor: r4v-Redakcja | data: 17/07/02 | godz.: 20:40)
juz sam sie gubie ;))
- Po dluzszym przemysleniu... (autor: r4v-Redakcja | data: 17/07/02 | godz.: 20:49)
... jednak tak jak napisalem w pierwszym komentarzu :)
- Masz rację r4v - stack overflow (autor: sebtar | data: 17/07/02 | godz.: 20:59)
to przepełnienie stosu. Ale w jakich aplikacjach ten błąd występuje bo u mnie wcale...???
- Wiec moze... (autor: Holek-brak rejestracji | data: 17/07/02 | godz.: 23:55)
Autor sie wypowie, czy chodzi mu o stack czy heap?:)
czekamy czekamy...
- Chodzi o heap (autor: r4v-Redakcja | data: 18/07/02 | godz.: 09:54)
Na stronie MS (do ktorej link powyzej) wyraznie mowa o bledach heap'a. A problem w tym, ze nie wyskakuje nic, tylko gra (program) Direct3D sie po prostu wyklada i tyle. Nie wiadomo czemu i za co ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|