Premiera Halo 4 na Xbox 360 wraz z przejęciem Liechtensteinu
Autor: DYD | 13:06
(8)
Xbox 360 stał się wczoraj marką, która z okazji premiery Halo 4 przejęła rzeczywiste państwo - Księstwo Liechtensteinu, wraz z jego najsłynniejszymi obiektami, jak XIII-wieczny zamek oraz czynna kopalnia, tworząc żywą replikę uniwersum "Halo", specjalnie z okazji premiery gry. Na jeden dzień, górskie krajobrazy zazwyczaj spokojnych terenów Liechtensteinu, stały się sceną sagi sci-fi. Halo 4 wprowadza nową historię oraz tryby rozgrywki i stanowi początek nowej sagi w serii "Halo", której premierę zapowiedziano na 6 listopada 2012 roku.
Xbox 360 współpracował przy tym projekcie z rządową agencją Liechtenstein Marketing, zajmującą się promowaniem kraju jako destynacji turystycznej oraz miejsca przyjaznego biznesowi. Plan odmiany oblicza Księstwa obejmował:
- Przerobienie wizerunku stojącego na 70-metrowej skale XIII-wiecznego zamku Gutenberg, jednego z najsłynniejszych obiektów historycznych tego kraju, na futurystyczną fortecę wojskową, w której goście, jako jedni z nielicznych, osobiście zapoznali się z grą "Halo 4",
- Przejęcie całego kamieniołomu oraz czynnej kopalni i przerobienie ich na zapierającą dech w piersi arenę, na której w towarzystwie efektów świetlnych i pirotechnicznych pojawił się sam bohater "Halo 4" - Master Chief,
- Stworzenie Bazy Wojskowej, obok której, na polu jednego z okolicznych farmerów, zostało zaaranżowane zniszczone walką pole bitwy,
- Wykończenia artystyczne, w postaci specjalnej scenografii, efektów specjalnych i pirotechnicznych,
- 15-osobową grupę teatralną, która oprowadzała gości po odmienionej lokalizacji podczas dwugodzinnej wycieczki, połączonej z odszyfrowywaniem zakodowanych wiadomości, zawierających wskazówki do uratowania ludzkości przed nieuchronnym atakiem.
"Halo 4" została opracowana przez studio 343 Industries, zwiastuje powrót legendarnego bohatera serii - Master Chiefa, ruszającego na spotkanie ze swoim przeznaczeniem i stawienie czoła pradawnemu złu, zagrażającemu kontynuacji całego wszechświata.
K O M E N T A R Z E
eeetam wielkie halo o nic... (autor: gantrithor | data: 31/10/12 | godz.: 17:38) lepszej grafy juz nie wyciagna bo sie nie da a co do fabuly to...meh.
gra jak 10 innych (autor: RusH | data: 31/10/12 | godz.: 19:57) planetside, Dust 514
masa takich samych gier
do tego fps na padzie mahahhaa
zgubiłeś Z w tytule (autor: ALBERT | data: 31/10/12 | godz.: 21:34) (chyba...)
@2 ale dust 514 calkiem fajnie zie zapowiada... (autor: gantrithor | data: 1/11/12 | godz.: 13:36) pozatym ma byc tam wprowadzony nowy system crossplatformowy moze byc ciekawie.
odezwali sie (autor: Drow | data: 2/11/12 | godz.: 16:30) specjalisci i guru fpsow, ktorzy nigdy pewnien awet nie mieli stycznosci z tytulem :)
nie bedzie nic miedzyplatformowego w dust (autor: RusH | data: 2/11/12 | godz.: 21:24) bombardowanie z orbity to mrzonka
chyba ze liczysz wspolny czat :)
anu guru FPSow drow, masz racje. >2K godzin w samym cod4
Q1,Q2,Q3,UT,UT2003,UT2004,CS,HT,TacOps,rtcw,et itd nie liczac
@RusH (autor: Drow | data: 3/11/12 | godz.: 13:12) uoj uoj, epenis sie wydluzyl od wyliczanki, co? :)
rowniez pamietam czasy wszystkich tych tytulow i jakos nie przeszkadza mi to grac w fpsy na kazdym sprzecie. no, ale moze to kwestia horyzontow.. :)