Podczas wczorajszej konferencji prasowej firma CD Projekt RED poinformowała, że sprzedano już ponad 1,7 mln sztuk gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów, z czego około 520 tysięcy to wersja konsolowa. Gra w wersji na komputery PC ukazała się 17 maja 2011 roku, natomiast edycja rozszerzona wydana na konsolę Xbox 360 i komputery PC została wydana 17 kwietnia. Podczas konferencji poinformowano, że w 3 kwartale tego roku gra zostanie wydana także w Japonii oraz w wersji na komputery Mac. Firma poinformowała także, że pracuje nad nową megaprodukcją.
Gra zostanie osadzona w futurystycznym świecie - gracze będą odkrywali mroczne uniwersum wcielając się w postać należącą do wybranej przez siebie klasy. Przy projekcie CD Projekt RED będzie ściśle współpracował z twórcą uniwersum Cyberpunk - Mike'm Pondsmithem.
K O M E N T A R Z E
Gra (autor: quadcore | data: 31/05/12 | godz.: 19:20) Wiedźmin stała się moją ulubioną gierka , super klimat nieliniowa fabuła niezła grafika wszystko to sprawia że aż ciarki przechodzą po plecach , no i w dodatku zrobili ją polacy :D
dead island (autor: RusH | data: 31/05/12 | godz.: 19:30) wciaz wiekszy sukces i fajniejsza
@2... (autor: 5eba | data: 31/05/12 | godz.: 19:40) tak samo myślą fani piaska ;]
jakość produktu = jakość odbiorcy
CDPRed (autor: agnus | data: 31/05/12 | godz.: 21:31) Rozwijają się chłopaki i dobrze. Wiadomość o grze w realiach CP2020 bardzo mnie ucieszyła, świat jest przebogaty i praktycznie gotowe, genialne rozwiązania, przygody i mechanika.
Niezły wynik, (autor: Nohrabia | data: 1/06/12 | godz.: 00:22) jak na polski tytuł, osadzony w tak charakterystycznych realiach.
Niewiele jest gier z tak porywającą fabułą. Brakuje takich gier. Oczywiście, znalazło się kilku marudzących, że to nie jest prawdziwe RPG, ale... kto by ich tam słuchał ;)
Polacy udowodnili, że potrafią robić, gry na najwyższym poziomie, które nie cierpią na braki w scenariuszu ani na widowiskowości.
Tym samym, ich cyberpunkowy projekt, tez może okazać się smakowitym kąskiem. Życzyć im należy, żeby nowa pozycja mogła śmiało przyćmić Deus Ex i System Shock II.
Oczywiście było by już nadmiarem słodyczy, gdyby scenariusz powstawał we współpracy z cyberpunkowym odpowiednikiem Andrzeja Sapkowskiego.
Nohrabia (autor: Markizy | data: 1/06/12 | godz.: 08:23) po przeczytaniu prawie 4 tomu wiedźmina, mogę ci powiedzieć że ciężko jest wykorzystać fabule książki na grę, tym bardziej grę o wielu zakończeniach. Może służyć jako podstawa do gry ale wiele rzeczy trzeba samemu wymyślić i stworzyć. Po przeczytaniu sagi będę musiał zobaczyć w końcu jak oddali realia świat Sabkowskiego w wiedźminie 1 i 2 :)
Mi to pasuje (autor: NimnuL-Redakcja | data: 1/06/12 | godz.: 08:46) mam ich akcje :>
Fajnie, że polska firma ma jakiś sukces (autor: bwana | data: 1/06/12 | godz.: 08:50) ale sam Wiedźmin 2 mnie rozczarował i zniechęcił. Za to zachęcił do pogrania ponownie w część pierwszą. Jedynka miała swój klimat; w dwójce (wizualnie) są rurki z kremem.
Jedynka byla o niebo lepsza. (autor: MacLeod | data: 1/06/12 | godz.: 12:15) Dwojka padaka.
@07 (autor: stud3nt | data: 4/06/12 | godz.: 08:51) Komputerowe Wiedźminy nie są adaptacją książki, a tylko dzieją się w jego świecie. Opowiadają całkiem nową, dalszą historię. Sapkowski powiedział, że do Wieśka już nie wróci, więc twórcy zrobili to za niego.
I po raz pierwszy w historii growych adaptacji książek muszę powiedzieć, że dobrze zrobili.
D O D A J K O M E N T A R Z
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.