TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Piątek 18 maja 2012 |
|
|
|
A tak będzie wyglądał Unreal Engine 4 Autor: Wedelek | źródło: Hexus | 13:23 |
(17) | Od jakiegoś czasu w sieci pojawia się całkiem sporo informacji o Unreal Engine w wersji 4, która ma zostać zademonstrowana w czerwcu podczas targów E3. Nowy Produkt Epic Games w przeciwieństwie do dość już leciwej "trójki" ma ponoć całkowicie zerwać ze starszymi technologiami i być kompatybilny jedynie z DirectX 11, dlatego też gry stworzone z jego udziałem będą mogły działać tylko na komputerach PC, a aktualne konsole już sobie z nimi nie poradzą. Mimo iż oficjalnej premiery jeszcze nie było, to do sieci trafiło kilka zrzutów ekranu prezentujących możliwości nowego silnika.
Na pierwszy plan wysuwa się w nich technologia tesselacji, czyli automatycznego zagęszczania siatki 3D modeli gdy to konieczne w celu uzyskania lepszej jakości i "okrąglejszych", dokładniejszych modeli. Poniżej możecie zobaczyć wspomniane zdjęcia, które najprawdopodobniej zostaną zaprezentowane przez Epic podczas targów E3.
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- Pan na zdjęciu (autor: Venom79 | data: 18/05/12 | godz.: 13:47)
ma chyba ostre zapalenie spojówek...
- @1. (autor: Mariosti | data: 18/05/12 | godz.: 13:51)
Haha, niezły suchar, aż autentycznie zabawny ;]
- @up (autor: Wedelek | data: 18/05/12 | godz.: 13:52)
Po prostu zobaczył błąd 37 w Diablo 3, ot cała tajemnica:)
- He He (autor: Jarek84 | data: 18/05/12 | godz.: 13:54)
Patrząc na screeny nasuwa się pytanie - czyżby chcieli opchnąć UE4 Blizzardowi :)
Swoją drogą zerwanie ze starszymi technologiami w przypadku potężnej marki, jaką w środowisku developerskim ma wyrobiony Unreal Engine wyjdzie wg. mnie tylko na dobre zastanej niestety technologii (produenci GPU na pewno także na tym skorzystają;) ) Pamiętam czasy kiedy marzyło się o Vodoo żeby pograć w accelerowanego Quaka 2 czy pierwszego Unreala :)
- @04 (autor: sevae | data: 18/05/12 | godz.: 14:33)
Activision Blizzardowi. Przydałoby się żeby to kupili do CoD...
- Jarek84 (autor: Markizy | data: 18/05/12 | godz.: 15:15)
myślę że jeszcze wsparcie dla DX10 mogli sobie zachować wsparcie, ale definitywnie powinni się odciąć od 9 i wszystkiego starszego.
Fajnie by było usłyszeć że ktoś nie przeportuje gry na konsole bo są za bardzo zacofane i tylko piecyki :)
- @up (autor: mFuker | data: 18/05/12 | godz.: 15:34)
Konsole to narzędzie dla ludzi, którzy nie lubią myśleć i kombinować :) Skoro już są, to i będą :)
- mFuker (autor: Markizy | data: 18/05/12 | godz.: 15:46)
ale mi chodziło bardziej o to że obecne konsole nie dadzą sobie rade z tytułami opartymi o powyższy silnik :)
- i bardzo dobrze (autor: Qjanusz | data: 18/05/12 | godz.: 16:24)
wystarczy już tego odcinania kuponów...
- A dopiero co kupiłem 7850... (autor: losarturos | data: 18/05/12 | godz.: 17:29)
i wygląda na to, że pod koniec roku cza będzie się jej pozbyć. O ile doczekamy się czegoś w rodzaju UT4 lub Unreal 3.
- @mFucker (autor: Drow | data: 18/05/12 | godz.: 18:12)
jestes deczko ograniczony :)
@Markizy: od samego poczatku byla mowa, ze to nei jest silnik na obecna generacje, wiec imo nic opartego na nim sie nie pojawi poki co.
- doskonaly krok (autor: Mario2k | data: 18/05/12 | godz.: 19:41)
Z tym odcieciem sie od starych DirectX .
Tylko ile przyjdzie nam czekac na dobrze wygladajaca gre na tym silniku ? 2-3 lata ?
do tego czasu bedzie juz directX 12,1
- Dementuje plotki - oto fakty :P (autor: franc# | data: 18/05/12 | godz.: 20:10)
Engine ponoć został napisany tak, żeby nie działać TYLKO pod DX albo OpenGL. To będzie działać na każdym sprzęcie (nawet bez GL/DX) i doskonale się skalować - takie były założenia. Co do efektów to nic nowego UE4 nie wprowadzi, natomiast wprowadza "nową" filozofię. Można by powiedzieć, że deweloperzy, którzy dobrze znają asm/gpu, poczują sie na nowym UE4 jak ryba w wodzie. Otóż nowość polega na tym, że UE4 jest sam w sobie czymś takim jak DX albo OpenGL... Ta plotka została mi podana przez developera z Londynu, którego studio już położyło na tym swoje paluchy. Można dzięki temu ponoć wycisnąć więcej z gpu/cpu i nie ma ograniczeń w stylu: o kurcze DX12 nie ma takiego ficzera więc musimy robić haki. Ile w tym prawdy? Się okaże :)
Pozdrawiam plotkowiczów :P
- tez mi sie wydaje (autor: RusH | data: 19/05/12 | godz.: 13:33)
ze nowy engine ma byc platform agnostic, cos pamietam ze sie chwalili odpalaniem tej samej gry na konsolach, telefonach i pc bez zmian w kodzie
- @14 (autor: Grelcio | data: 20/05/12 | godz.: 23:19)
To powiedz mi jak bez zmiany jakiejkolwiek linijki kodu chcesz odpalić to jednocześnie na iOS, Andku, PS3 i PC biorąc pod uwagę choćby EXE ;)
- @15... (autor: xmac | data: 21/05/12 | godz.: 01:10)
a slyszal o czyms takim jak kompilowanie tego samego kodu na rozne platformy?
- @16 (autor: Grelcio | data: 22/05/12 | godz.: 21:12)
A słyszał, że choćby robił w multi-device and multi-os Javie to musi wymienić sporą ilość kodu dla dopasowania do platformy?
A słyszał, że iOS to własny objC, PC to pewnie C+, Andek C itp? Że istnieją odwołania bezpośrednio - do architektury Intel/Amd, do kart graficznych Nvidia/Ati, do kart dźwiękowych (EAXy, wirtualizacje, odciążanie procesora)?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|