Podczas wczorajszego wystąpienia na konferencji DICE 2012, Todd Howard, producent ze studia Bethesda, powiedział i pokazał kilka ciekawych rzeczy. Dowiedzieliśmy się, między innymi, że łączna liczba graczy przekroczyła 10 milionów oraz, że miliony pecetowych graczy ukończyło grę średnio w czasie 75 godzin. Po zakończeniu prac nad grą, całe studio spędziło tydzień nad eksperymentami: pracownicy mogli zrobić co tylko chcą i umieścić to w grze. Niektóre z nich zaprezentowano na materiale filmowym, który można obejrzeć w dalszej części newsa.
Niektóre z ciekawostek, to wprowadzenie zmiennych pór roku, lepszych shaderów odpowiedzialnych za rysowanie płynącej wody, nowych rodzajów przeciwników oraz nowej broni – włóczni. Na wzór serii gier Thief, strzałami z wodą można zgasić pochodnię, którą następnie strażnicy mogą ponownie zapalić. Ponadto, możliwość walki podczas jazdy konno, a nawet… lotu na smoku oraz możliwość rozwoju umiejętności wilkołaka.
Niektóre z tych pomysłów mogą znaleźć się w nadchodzących łatkach lub płatnych dodatkach DLC.
Więcej można zobaczyć na poniższym filmiku (od 1:46):
Całość ciekawej prezentacji Todda Howarda można obejrzeć tutaj.
K O M E N T A R Z E
no bardzo fajne (autor: Syzyf | data: 9/02/12 | godz.: 20:10) płonący koń mi się podobał oraz wampir !!! yeah jak z bram stokera hehe ale krab na końcu wymiata normalnie zaraz jakieś combo i będzie final fantasy :)
eh juz mam dosc tek skyrima (autor: Wyrzym | data: 9/02/12 | godz.: 20:29) od czasu premiery dalej to jest jeden z topowych tematow, skyrim to, skyrim tamto i dzieki temu gra do dzisiaj nie staniala o zlamanego peniaka. Nawet uzywki chodza w cenie podobnej do nowej.... no zesz....
Niech robią, robią... (autor: Kenjiro | data: 9/02/12 | godz.: 21:34) Wreszcie będzie to coś wartego na aktualizacje, a może nawet na DLC.
Wyrzym (autor: Aamitoza | data: 9/02/12 | godz.: 22:15) A dlaczego tak dobra gra ma tanieć 3 miesiące po premierze?
no właśnie, dlaczego ma tanieć (autor: ghs | data: 9/02/12 | godz.: 22:22) jak dopiero od wczoraj są tekstury, dzięki takim zabiegom pozycja wiecznie młoda. żenada
"zabawy" pracowników Bethesda - Game Jam (autor: Marucins | data: 10/02/12 | godz.: 06:38) /jak to fajne iż wywalacie już komentarze, jeszcze przed wejściem ACTA/
Wyszło SDK pozwalające dla użytkowników samemu tworzyć takie bajery.
Nie mogę doczekać się, konkretnych dodatków tworzonych przez fanów.
@Marucins (autor: agnus | data: 10/02/12 | godz.: 08:32) I Skyrim podzieli los Obliviona z dodatkami rozwalającymi stabilność gry. Podziękował. Jak dla mnie liczy się podstawka i oficjalne dodatki. A przez dodatki rozumiem nową kampanię, mini przygody a nie zestaw 2 scyzoryki i nowa szkapa.
@agnus (autor: Dzban | data: 10/02/12 | godz.: 12:45) NO nie przesadzaj. Dodatki były już od Morrowinda. Jak któryś psuje grę możesz odinstalować. A sama gra długo nie była stabilna u mnie po patchu odblokowującym ram przestała wywalać do pulpitu. Dopiero niedawno zaczęto łatać bugi w questach.
@09 (autor: agnus | data: 10/02/12 | godz.: 14:01) "Jak któryś psuje grę możesz odinstalować"
- Jakby to było takie proste... Niektóre pliki/zasoby z modów nadpisują się wzajemnie. Dochodzi do tego że w koncu czegoś brakuje. DODATKOWO, jeśli masz sejwa z X dodatkami, duża szansa że po odinstalowaniu tychże gra Ci się będzie sypać lub sejs nie załaduje w ogóle. Taka jest prawda z Oblivionem.
Tak samo było z Morrowindem, tyle że tam było mniej modów typu "overhaul" ingerujących w grę w sposób tak duży jak w Oblivionie.
Przypuszczam że z Skyrimem może być to samo.
Osobiście wolę dodatki takie jak było to w przypadku NWN, pudełeczko od producenta, ewentualnie download. Modami od "społeczności" można sobie tylko kuku zrobić, szkoda czasu.
Marucins (autor: RusH | data: 10/02/12 | godz.: 15:37) nikt nie skasowal twojego komentarza, po prostu sa 2 newsy o tym samym a DYD nie pilnuje newsmanow
D O D A J K O M E N T A R Z
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.