TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Czwartek 21 lipca 2011 |
|
|
|
Nowa próbka inżynieryjna Bulldozera trafiła w ręce OBR'a Autor: Wedelek | źródło: WCCFTech | 11:30 |
(18) | W ręce użytkownika OBR trafiła nowa próbka inżynieryjna procesora Zambezi FX-8150, zbudowanego w oparciu o architekturę Bulldozer w 32nm procesie produkcji. CPU ten wyposażony jest w 8 rdzeni x86 i tyleż samo wątków oraz 8MB pamięci podręcznej trzeciego poziomu. Wymieniony model charakteryzuje się taktowaniem bazowym 3.6Ghz oraz 4.2GHz dla Turbo przy napięciu zasilającym 1.390V i TDP 125W (126W według CPU-Z) , a jego cena powinna być niższa niż 350-400 dolarów.
W chwili obecnej możemy jedynie podziwiać zrzut ekranu z programem CPU-Z , ale wspomniany użytkownik wspomniał, że już w najbliższym czasie (do końca tygodnia) zaprezentuje obszerne wyniki wydajności Bulldozera przetestowanego między innymi w ponad 20 grach. Dodatkowo zostanie porównana wydajność Zambezi i Phenom'a II X6 przy taktowaniu "zegar w zegar".
W tej chwili pozostaje nam już tylko czekać na publikację tych rewelacji, o czym niezwłocznie Was poinformujemy.
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- heh no to czekamy na kolejne newsy (autor: Mario2k | data: 21/07/11 | godz.: 11:39)
Napiecie i takty Masakra ,ten proc ma prawo byc szybszy w kilku testach od podobnie taktowanego SB
ale zrec pradu to on bedzie i bedzie goraco oj bedzie .
- Jakie napięcia (autor: shadowxxz | data: 21/07/11 | godz.: 11:51)
mają topowe Sandy Bridge? Bo to na tle llano jest już dużo lepsze, z kolejnymi rev powinno być coraz lepiej...
- czekamy na testy (autor: GULIwer | data: 21/07/11 | godz.: 12:01)
ale to napięcie to jak z poprzedniej epoki
- @up (autor: Chucky | data: 21/07/11 | godz.: 12:03)
2500k, niektorzy wyciagaja 1,34v na 5Ghz, chociaz u mnie nie jest tak rozowo, narazie tylko 1,336v na 4,4ghz (1,0v idle), chociaz na standardowym taktowaniu 3,3Ghz - 1,15 stress, 0,85v idle...
- ORB? (autor: Aamitoza | data: 21/07/11 | godz.: 12:09)
To przecieżten co ponoć miał bulldozera, a potem przyznał, że tak na prawdę go nie miał tylko robił sobie z ludzi jaja.
Poza tym ma wstręt do amd ;)
Szczerze wątpię w posiadanie przez niego tego procesora, jak i w to, że te testy będa prawdziwe.
- @4. (autor: Mariosti | data: 21/07/11 | godz.: 12:31)
Ciekawe, bo zwykle w recenzjach potrzebne jest ~1.44V dla 4.9GHz w tych prockach, no ale jeśli nie widzisz różnicy między selektem, ogółem, a tym bardziej próbką inżynieryjną, to jest mi niezwykle przykro... a nie sorry, nie jest mi przykro, to jest zabawne.
- @6. (autor: Chucky | data: 21/07/11 | godz.: 12:59)
Selekty/nieselekty, czasem trafiaja sie dobre sztuki nawet ogolowi...
- To może być fake (autor: pomidor | data: 21/07/11 | godz.: 13:00)
Skąd ta pewność że jakiś anonim http://obrovsky.blogspot.com/ posiada Bulldozera. Może to być cwaniaczek, który zabawia się naiwnością oczekujących na wymarzony (?) CPU.
- lipa (autor: Mario2k | data: 21/07/11 | godz.: 13:08)
Fake
kolejny zartownis
- W dodatku kto by dał zrzuty CPU-Z z widocznym numerem ES (autor: xernos | data: 21/07/11 | godz.: 13:20)
Przecież jest NDA i by za takie coś dostał nieźle po łapach -> bardzo łatwo sprawdzić kto otrzymał ES'a i kiedy takie zdjęcie się pojawiło na sieci.
pzdr.
- @Aamitoza (autor: Wedelek | data: 21/07/11 | godz.: 13:37)
Nie mylisz się co do tego gościa.
@All
Zobaczymy....
- wedelek (autor: Aamitoza | data: 21/07/11 | godz.: 17:14)
Jak się mylę, skoro sam podał tę informację? Że FX'a nie posiadał, zrboił sobie jaja, wszystkie portale to łyknęły to ciągnął to dalej.
A na końcu wylał na amd masę kwachu, że bulldozer jest wolniejszy od phenoma, że uzysk marny itd.
Z lat poprzednich jeżeli kotś się interesował to doskonale wie, że OBR to fanboj intela ;)
- @up (autor: RoXall | data: 21/07/11 | godz.: 17:26)
Wedelkowi chyba chodziło o to że masz rację - nie ma tam przecinka po nie.
Swoją droga fanboy nie fanboy intela może pisał prawdę i AMD go postraszyło i musiał to odszczekać w taki właśnie sposób - w końcu jest tajemnica NDA.
Aczkolwiek ja nie wierzę, w żadne newsy nawet te oficjalne od AMD - tymbardziej od tego ściemniacza.
Będą procki w sprzedaży to się samemu przetestuje.
- ... (autor: Aamitoza | data: 21/07/11 | godz.: 17:42)
no to jeżeli tak, to zwracam honor ;)
- @Aamitoza (autor: Wedelek | data: 21/07/11 | godz.: 18:32)
Wcale Cię nie ganiłem, a wręcz przyznałem rację:) Zobaczymy czy faktycznie ma ten procek. Ja też pamiętam jak na DonanimHaber był artykuł i potem wyjaśnienia, ale to wcale nie oznacza, że teraz będzie tak samo.
- Cos tutaj nie gra, albo nie zdajemy sobie sprawy (autor: josefek | data: 22/07/11 | godz.: 07:31)
processory sprzed produkcji sa dokladnie nummerowane i tylko zaufanym OEM dostarczane, nie sadze, aby jakis tam pytomiec mogl jakis tam BD juz w rece miec, tym bardziej ze cenna tego przedprodukcyjnego processora o wiele 10 tys $ przewyzsza.
- hmm... (autor: rcicho | data: 22/07/11 | godz.: 10:01)
AMD takiemu świrowi i fanboyowi niebieskich na pewno by nie dostarczyło inzynierskiej wersji Buldozera. Facet jak zwykle ściemnia i nie warto o nim pisać.
- pierdołami się tam zajmujecie (autor: Qjanusz | data: 22/07/11 | godz.: 10:30)
zobaczcie do czego zdolny jest oryginalny bulldozer:
http://www.youtube.com/watch?v=_yOKgYJggnI
i jak nieudolna konkurencja usiłuje wykonać namiastkę ;-)
http://autokult.pl/...obromir-buldozer-z-fiata-500
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|