Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Poniedziałek 4 lipca 2011 
    

Pierwszy Crysis zostanie wydany na konsole


Autor: Wedelek | źródło: ESRB | 07:02
(5)
Na stronie internetowej ESRB, organizacji która oceniania granice wiekowe dla gier wydawanych w USA pojawił się interesujący wpis dotyczący pierwszego, wydanego w 2007 roku Crysis’a. Wygląda bowiem na to, że tytuł ten trafi w końcu na konsole Microsoft Xbox 360 i Sony PlayStation 3, dzięki czemu użytkownicy tych platform będą mogli poznać historię zaatakowanej przez obcych tropikalnej wyspy. Podobnie jak w przypadku drugiej odsłony gracz wciela się w żołnierza ubranego w specjalny nanokombinezon, który wydatnie zwiększa możliwości gracza.

W chwili obecnej ani Crytek ani Electronics Arts nie komentują całej sprawy, ale z pewnością gra będzie musiała być nieco uproszczona pod względem grafiki, czego powodem jest znacznie słabsza konfiguracja sprzętowa aktualnej generacji konsoli względem komputerów PC.



 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. myslę.. (autor: ziemoone | data: 4/07/11 | godz.: 10:36)
    że może byc uproszczona nie tylko pod wzgledem grafiki, gdyby chodziło tylko o grafe juz dawno by C1 byłby na konsole.

  2. zgadza sie... (autor: PrEzi | data: 4/07/11 | godz.: 11:01)
    Napewno beda musieli stworzyc 'bloki' terenu i doczytywac je dynamicznie... nie ma szans zeby to upakowac w tak znikomej ilosci ramu bez konkretnego okrojenia.

  3. ... (autor: Teriusz | data: 4/07/11 | godz.: 16:59)
    Zapewne pierwszy Crysis zostanie przeniesiony na CryEngine2, gdyż to właśnie on jest zoptymalizowany pod obecne konsole.

  4. errata (autor: Teriusz | data: 4/07/11 | godz.: 17:01)
    chodziło mi oczywiście o CryEngine 3

  5. @PrEzi (autor: Drow | data: 4/07/11 | godz.: 21:15)
    wiesz, niektore gry sa pisane w taki sposob, by streamowaly dane w czasie rzeczywistym w tle, bez zadnego loadingu, zadnego przechodzenia miedzy strefami i zadnych tego typu przerywnikow. Tak jest np we wszystkich Gearsach.
    Nie widze powodu, dla ktorego nie mialoby sie tego nie stosowac w Crysisie konsolowym.

    @Teriusz: napewno tak.


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.