TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Wtorek 17 maja 2011 |
|
|
|
Premiera GeForce GTX 560 oraz sterowników R275 Autor: DYD | 15:16 |
(29) | NVidia poinformowała dziś o wprowadzeniu do swojej oferty najnowszego procesora graficznego z rodziny Fermi - GeForce GTX 560, który dołączy do obecnego już w tym segmencie cenowym GTX 560 Ti. Swoją premierę ma dziś również wersja beta (275.27) najnowszych sterowników, oznaczonych symbolem R275. Zwiększają one wydajność kart GeForce oraz dodają nowe funkcje w szerokiej gamie gier, m.in. Duke Nukem Forever (3D Vision, premiera 14.06), Alice: Madness Returns (PhysX), czy Dungeon Siege III (Surround).
Najważniejsze cechy sterowników R275:
" Wzrost wydajności w grach, m.in. Crysis 2 (6%), Bulletstorm (15%) oraz Portal 2 (8%) .
" NVIDIA Update obsługuje teraz profile SLI
" Usprawniono skalowanie ekranu na telewizorach HD
" Dodano 525 nowych profile 3D Vision, m.in. dla takich gier jak Portal 2, Duke Nukem Forever, Age of Empires Online, Assassin's Creed Brotherhood, Dungeon Siege III, itd.
" Dodano możliwość otwierania przeglądarki zdjęć 3D w trybie okienkowym
" Dodano wsparcie dla wielu urządzeń (notebooków, monitorów, projektorów, oprogramowania, itp.) z ekosystemu 3D Vision
GeForce GTX 560 dostępny jest od dziś w ofercie producentów kart graficznych, m.in.: ASUS, EVGA, Gainward, Galaxy, Gigabyte, Inno 3D, KFA2, Leadtek, MSI, Palit, Point of View, PNY, Sparkle oraz Zotac.
zdjęcia karty GTX 560 różnych producentów |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- Znowu kotlety serwują? (autor: Gigant | data: 17/05/11 | godz.: 16:26)
GTX 560 niczym się nie różni od GTX460. Podnieśli trochę zegary i to wszystko... a numerek w nazwie sugeruje, że to nowa generacja... ;)
- No co Pan (autor: Alt-Computer | data: 17/05/11 | godz.: 16:33)
wieloban twierdzi, że jak nVidia podniesie zegar (bez żadnych innych zmian) to nie jest kotlet :)))
Według abnormala tylko AMD robi kotlety :)
- . (autor: Dather | data: 17/05/11 | godz.: 16:40)
.
- calkiem ciekawy (autor: Pararocker | data: 17/05/11 | godz.: 16:50)
w sam raz na następce HD6870 czy HD5850.
- kotlet... (autor: Qjanusz | data: 17/05/11 | godz.: 17:37)
w sam raz dla fana nVidii.
- GTX560 (autor: bumblebee | data: 17/05/11 | godz.: 17:37)
Teraz już tylko jeleni szukają, rozsądni ludzie czekają na 28nm i nowe rozdanie.
- Good (autor: morgi | data: 17/05/11 | godz.: 17:38)
niezle kolejna wydajnosciowa karta chociaz Nvidia obstawila wszystkie gonitwy liderami, a ceny nie drgna, bo to zalezy od tsmc i producentow podkladow i kosci, a z tym nie wyglada imponujaco.
- @morgi (autor: bumblebee | data: 17/05/11 | godz.: 17:50)
ocknij się
największym producentem "GPU" jest Yntel
- bumblebee (autor: Gigant | data: 17/05/11 | godz.: 18:10)
Intel nie ma kart graficznych dla graczy czy profesjonalistów. Oferują jedynie GPU dla 2D...
- @Gigant (autor: bumblebee | data: 17/05/11 | godz.: 18:12)
"GPU" dla 2D.
- @Morgi, oczywiście nie przeszkadza (autor: krzysiek_mil | data: 17/05/11 | godz.: 18:16)
tobie tutaj słaba teselacja na poziomie Radeonów?
- Opłaconemu (autor: Alt-Computer | data: 17/05/11 | godz.: 18:24)
to nie przeszkadza bo to przecież nV.
Płacą mu za to żeby poniżał AMD wypisując brednie.
- Różnica (autor: Alt-Computer | data: 17/05/11 | godz.: 18:39)
między tym crapem a 460 to podwyższone częstotliwości zegarów i cena raptem 30$ na niekorzyść 560.
Nawet pobór mocy dokładnie na poziomie podkręconego 460 świadczy o tym, że nV niczego się nie nauczyła od pamiętnych serii 9800 itd.
Serwuje ponownie mało smaczne przeżute danie w nowej dla Opłacanego atrakcyjnej cenie - musi mu Redakcja nieźle płacić.
- @bumblebee (autor: ElFi | data: 17/05/11 | godz.: 19:14)
Może nie największym producentem, tylko o najwyższej ilości sprzedanych jednostek (chipów).
- Zastój (autor: insomnia | data: 17/05/11 | godz.: 19:18)
tak wygląda to co prezentuje NVIDIA i pewnie czeka na krok AMD.
Swoją drogą wiedzieli że wypuszczają gnita, więc pewnie chodzi o wzbudzenie jakiegokolwiek zainteresowania czego efektem jest ten artykuł.
- He he (autor: Jarek84 | data: 17/05/11 | godz.: 19:18)
pod obciążeniem pobór wyższy niż HD6950a wydajność zbliżona do HD6850... niestety (dla niektórych) w tym rozdaniu zwyciężyła "czerwona myśl techniczna" ;)
- Hmm... (autor: PiotrexP | data: 17/05/11 | godz.: 19:27)
A kiedy można się spodziewać jakiś nowości (architektura bądź cena/wydajność) zarówno od zielonych jak i czerwonych?
- bumblebee (autor: Teriusz | data: 17/05/11 | godz.: 20:59)
Zgadzam się. Mądrze jest poczekać do jesieni na 28nm HKMG i PCIe 3.0, a do tego czasu będą pojawiały się same kotlety.
Co do intela to ciekawy jestem co wykombinuje z architekturą Larrabee mając 22nm, 3rd gen. HKMG i tranzystor Tri-Gate. Chociaż z 2 strony intel przymierza się do PowerVR, co też jest ciekawe, bo na polu raytracingu to właśnie Imagination Technologies przejęło ostatnio Caustic Graphics.
- ... (autor: Teriusz | data: 17/05/11 | godz.: 21:03)
Także nie dziwcie się dlaczego Apple chce wsadzić ARMy do macbooków.
- krzysiek_mil (autor: morgi | data: 17/05/11 | godz.: 21:14)
Na poziomie radeonkow to moze jest z iloscia wielokatow, ale teselacja jest szybsza, ba nawet 460 daje rade, a w tej samej cenie to niestety u kiepskich jest jeszcze sporo gorzej.
http://www.hardware.fr/...ews/00/30/IMG0030757.gif
- Teriusz (autor: morgi | data: 17/05/11 | godz.: 21:16)
28 nm od lidera nie w tym roku, a wiec czekanie na slabe gpu to logiczny nonsens.
- Teselacja odpowiada (autor: Alt-Computer | data: 17/05/11 | godz.: 21:53)
dokładnie podkręconemu GTX460/1024, którego podkręconą wersją jest 560 bez Ti.
I tyle można o tym crapie powiedzieć.
Tutaj wyniki teselacji, im wyższa rozdzielczość tym gorzej u nV widzi to każdy normalny człowiek posiadający umiejętność odczytu wykresów w stopniu podstawowym (oprócz Opłaconego i jemu podobnych).
http://www.techpowerup.com/...Direct_Cu_II/24.html
Wydajność niższa niż HD6870 przy tej samej cenie.
http://www.techpowerup.com/...Direct_Cu_II/27.html
Pobór mocy za to wyższy niż HD6870.
http://www.techpowerup.com/...Direct_Cu_II/25.html
Dopiero mocno wykręcona wersja od Asusa jest w stanie pokonać HD6870 choć z HD6950 już nie jest w stanie nawiązać walki te karty dzieli przepaść.
Ale czego innego się można spodziewać po podkręconym GTX460.
- Alt-Computer (autor: Dather | data: 18/05/11 | godz.: 00:56)
Nic dodać nic ująć, tylko Ci opłaceni nie są w stanie tego zobaczyć i zrozumieć że prezentowana karta w newsie to bardzo zielony i gorący kotlet.
Przynajmniej przy takiej karcie fanboje zielonych mają pewność że nie dostaną wybuchowych atrakcji zwanych specjalną odmianą PhysX
- ..... (autor: Marek1981 | data: 18/05/11 | godz.: 07:52)
W cenie do 550pln byłby niezłą propozycją a tak to tylko karta średnia, niewarta uwagi.
- to nie kotlet (autor: kwasior500 | data: 18/05/11 | godz.: 09:23)
Karta jest szybsza od GTX460. Dziękuję dobranoc.
- Zawsze ktoś się znajdzie. (autor: mFuker | data: 18/05/11 | godz.: 10:23)
Dzięki tej karcie, jest szansa że HD potanieją. Także nie ma co narzekać :)
Im więcej kotletów, tym mniejsze ceny. Co się martwicie? Idiota idiotą pozostanie, a myślący skorzysta na innym produkcie :)
- kwazior500 (autor: morgi | data: 18/05/11 | godz.: 13:26)
Zgadza sie, cale 560 powala bartsy
mFuker
Potanieje czy nie to zalezy od kondycji tsmc, innych producentow komponentow, a z tym ostatnio nie jest kolorowo. Co gorsza, zapowiada sie, ze im nizszy proces od tsmc tym bedzie drozej, a oni sa najtansi i masowi, liderzy w produkcji fabless, wiec kto moze byc tanszy niz chinole...
- Panie Kwasior500 (autor: Alt-Computer | data: 18/05/11 | godz.: 21:35)
oczywiście, że szybszy bo to nic innego li tylko podkręcony GTX460.
Tak (ponownie) nV pokazuje jak szanuje swoich wiernych klientów - czytaj ma głęboko w .."poważaniu"..
Z grzeczności nie napiszę fanbojów bo tym wystarczy kupa w niebieskim papierku z logo wiadomej firmy i już są wniebowzięci (vide GMA).
- morgi (autor: Gigant | data: 19/05/11 | godz.: 17:01)
Jakoś nie widać aby ten 560 powalił Bartsa...
6870 jest 2% szybszy od 560 i pobiera 36-50W mniej...
http://tpucdn.com/...u_II/images/perfwatt_2560.gif
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|