Info podajemy ze źródła www.Win2K.pl: "Problem wieszających się (resetujących) Windowsów 2000/XP na komputerach podłączonych do Internetu terminalem HiS firmy Ericsson w ramach usługi SDI został rozwiązany przez polski oddział Microsoftu po zgłoszeniu sprawy przez jednostki edukacyjne biorące udział w programie Interklasa.
Zanim odpowiednie łatki zyskają status publiczny (czyli będą udostępnione w oficjalnych centrach dystrybucyjnych Microsoftu i włączone do Service Packa 3 dla Windowsa 2000 i SP1 dla XP), legalni użytkownicy mogą uzyskać je za pośrednictwem linii pomocy technicznej Microsoft Polska. Dokładne informacje (wraz ze szczegółowymi instrukcjami pod jakie numery telefonów zadzwonić i o co poprosić) znajdziecie tutaj.
K O M E N T A R Z E
No nieźle...pół roku... (autor: tomko | data: 26/03/02 | godz.: 21:57) ...albo i dłużej trzeba było czekać, aby ta najbogatsza firma świata poradziła sobie z takim wielkim problemem...cóż, pozostaje tyklo życzyć firmie tej następnych tak sukcesów...
Microsoft (autor: Virus-brak rejestracji | data: 26/03/02 | godz.: 23:02) Ta firma jest tak duża że nie widzi tak małych problemów, pozatym robi najardziej dupiate oprogramowanie na pc!
Ciekawe .... (autor: Damian K.-brak rejestracji | data: 27/03/02 | godz.: 13:25) Skoro tak ich nie lubisz to ciekawe jaki system opereacyjny posiadasz na swojm PC
D O D A J K O M E N T A R Z
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.