TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Poniedziałek 22 lutego 2010 |
|
|
|
Gry o realistycznej grafice tuż za rogiem... Autor: EmDżej | źródło: TG Daily | 08:40 |
(24) | Naukowcy z Williams College wespół z NVIDIą zaprojektowali nowy algorytm poprawiający jakość wyświetlanej grafiki w grach. Algorytm obliczania źródeł światła i oświetlenia sceny powstał dzięki wytężonej pracy zespo9łu badawczego uczelni pod kierownictwem prof. Buta Morgana McGuire'a oraz dr Davida Luebke z NVIDIA. Zasada jego działania jest dość prosta i jest odwrotnością obecnie stosowanych rozwiązań. Autorzy przewidują rozpowszechnienie algorytmu wśród twórców gier w przeciągu dwóch lat. |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- fajny news (autor: Luke Jadi | data: 22/02/10 | godz.: 08:45)
tylko troche lakoniczny. Przydałoby się troche wiecej szczegółów.
- .:. (autor: Shneider | data: 22/02/10 | godz.: 09:00)
realistyczna grafika moze i fajna, ale napewno nie jest koniecznoscia.
fajnie sie gra w GTA 4, przeskok z 3jki jest zauwazalny. jednak w 1dynke gralo mi sie znacznie lepiej, zwlaszcza po lanie ;-)
grywalnosc dzisiejszych produkcji jest praktycznie zerowa, malo kto przechodzi 2x ta sama superasna gierke.
np NFS shift, najlepsza produkcja EA, wyglada cudnie, gra sie cudnie, ale watpie by ktokolwiek przechodzil na nowo kariere.
a taki bridge builder? ;-)
- Shneider az tak zle to chyba nie jest (autor: chris_gd | data: 22/02/10 | godz.: 09:16)
w ostatnich latach to kilka perelek zaliczalem wielkrotnie
Gears Of War 1 i 2
uncharted
Star wars uleashed
Forza 3 gdyby nie zmiana X-a na Ps3 smigal bym do dzisiaj
- @up (autor: culmen | data: 22/02/10 | godz.: 09:25)
Ja śmigam nadal w Forza 2
Mimo dawno ukończenia trybu kariery
Ba! Nawet samochodu nie zmieniam!
#62 Risi Competizione Ferrari F430 GT
- Marny news - zero konkretów. Weź tu się domyślaj, o co naprawdę chodzi. (autor: Rhobaak | data: 22/02/10 | godz.: 09:38)
Zapewne o wspomagany sprzętowo Photon Mapping, bo w ubiegłym roku mówiło się trochę o tym. Ponieważ karty graficzne rozwijają się w kierunku większej uniwersalności i równoległości obliczeń - ma to sens i rzeczywiście za kilka lat może być wykorzystywane w praktyce.
- bardzo dobrze że wymyślają dodatkowe ficzery (autor: Qjanusz | data: 22/02/10 | godz.: 10:08)
chodź jak dla mnie Crysis odpalony na max detalach (nawet bez FSAA) wygląda cudnie i oby inne produkcje graficznie do niego doskoczyły, a będzie już ok.
@Shneider - S.T.A.L.K.E.R. :-) Trzeci raz łażę po zonie.
btw. nVidia na pewno ma spore doświadczenie. Mam nadzieję że swoim zwyczajem, nie zarezerwuje nowej metody tylko dla gieforców.
- .:. (autor: Shneider | data: 22/02/10 | godz.: 10:16)
Qjanusz - ale to gierka sprzed prawie 4 lat ;-)
mi w TDU rowniez sie przyjemnie gra.
ale widze ze FPS niewazne jakie by nie bylo, trzyma sie dobrze i tutaj grafika jest tylko dodatkiem ;-)
- chip (autor: diamon | data: 22/02/10 | godz.: 10:46)
chip napisał kilka słów więcej na ten temat:
http://tnij.org/fyfz
- @Shneider (autor: Qjanusz | data: 22/02/10 | godz.: 10:55)
dokładnie. gierka ma 4 latka na karku a wole po raz kolejny się nią pobawić, odkrywając nie zbadane wcześniej rejony, niż zapłacić ponad 100 pln za coś, co przejdę w ciągu kilku dni i zostać z uczuciem wielkiego niesmaku.
- Opatentowac i sprzedawac za wysoka cene (autor: morgi | data: 22/02/10 | godz.: 10:58)
niech konkurencja wykaze rownie zdolna wspolprace i inwencje ale pewnie liczy na przychylne Microsoft.
- oczywiście nVidia powinna zacząć od zaprojektowania (autor: Qjanusz | data: 22/02/10 | godz.: 11:06)
hardware, który uciągnie jakikolwiek algorytm, bo atrapami i wpisami w blogu za wiele nie niewyrenderuje.
- @morgi (autor: Barbarian | data: 22/02/10 | godz.: 11:59)
Pamiętaj jednak, że takie latawce nie polecą nigdy na gównianych "GPU" Intela, więc nie podniecaj się tak bardzo. Nowych atrap Fermi też jakoś nie widać, więc tylko ATi zostaje jako lider na rynku grafiki.
- ....... (autor: Marek1981 | data: 22/02/10 | godz.: 15:13)
http://www.sabrepc.com/...-express-x16-retail.aspx
http://www.sabrepc.com/...-express-x16-retail.aspx
- @Marek1981 (autor: kretos | data: 22/02/10 | godz.: 15:29)
widze ze na zachodzie tyle samo przyglupow co u nas - karty juz maja oceny... nv troche zaskoczyla tym ruchem wszystkich - ciekawe kiedy pojawia sie w sieci jakies niezalezne testy. Dzisiaj o 18 polskiego czasu nV ma pokazac troche wiecej informacji o kartach. Trzymam kciuki bo ostatnio nic sie ciekawego nie dzialo...
- @kretos (autor: Qjanusz | data: 22/02/10 | godz.: 15:45)
nVidia ostatnio Avatara pomogła zmontować - a to całkiem ciekawy temat ;-)
- GTA IV vs GTA (autor: KaT | data: 22/02/10 | godz.: 15:57)
to są zupełnie różne gry. Jedyna to typowe sieka, w unikalnym jak na owe czasie klimacie i nietypowej oprawie graficznej. IV część to produkcja ze scenariuszem na dobrego poziomie hollywodzkiego blockbustera(w końcu budżet 60mln $), setki aktorów podkładających głosy i ogromne miasto, które naprawdę żyje. Swoboda(i realizm) bez porównania z jedynką.
Podczas grania grafika miała dla mnie tutaj całkowicie drugorzędne znaczenie(PS3 - 576p).
- !!!Uwaga !!! NVidia serwuje znowu kotlety!!!UWAGA!!! (autor: rookie | data: 22/02/10 | godz.: 16:16)
http://pclab.pl/news41113.html
Ciekawe co na to morgi? :)
Ładny fermi, nie ma co....
- GTA IV i klimat (autor: mandred | data: 22/02/10 | godz.: 16:23)
mają ze sobą tyle wspólnego co lodowiec z pustynią. To totalna sieka dla pokolenia JP. Zero realizmu, beznadziejne sterowanie, fatalna optymalizacja i wiele innych np. wyciąganie przez szybę itp.
- nVidia ewidentnie idzie w ślady S3 (autor: rookie | data: 22/02/10 | godz.: 16:38)
nVidia ewidentnie idzie w ślady S3. Stracą mainstream i pozostaną gdzieś w laptopach, w dual headach,integrze ale wydajność tego jest marna...
http://pclab.pl/news41113.html
- @up (autor: Qjanusz | data: 22/02/10 | godz.: 16:50)
raczej 3dfx. Duże ambicje, wielkie założenia.... drożyzna, opóźnienia i przeciętność.
- @mandred (autor: KaT | data: 22/02/10 | godz.: 17:26)
chyba na pececie.
- @up (autor: mandred | data: 22/02/10 | godz.: 18:20)
tak.
- Ja chetnie wyloze tysiaka (autor: morgi | data: 22/02/10 | godz.: 19:57)
na grafike ktora poprawi wizualia, bo tak od wielu lat to zatrzymalo sie na dx9, sztucznych twarzach bez zywej mimiki, wodzie i efektach shader przypominajacych plynny metal, wszystko skompane w swiecie bez krzty interakcji i fizyki, a na dodatek AI przeciwnika kompowego przypomina pieniek ktory oberwal od drwala.
- @morgi (autor: Barbarian | data: 22/02/10 | godz.: 20:18)
Na "GPU" Intela wydasz właśnie "tysiaka" i w komplecie dostaniesz bardzo dobry procesor. Niestety główny cel tego zakupu (gpu) będzie totalną wpadką i porażką.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|