TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Czwartek 22 stycznia 2009 |
|
|
|
DEMO F.E.A.R. 2: Project Origin już jest! Autor: DYD | 20:29 |
(51) | Ostatnio brakowało ciekawych demo wersji nowych tytułów i czas to zmienić. Dzięki grupie Monolith Productions możemy pobrać i przetestować na naszych maszynach demo wersję sequela shootera fpp F.E.A.R. Pełna wersja F.E.A.R. 2: Project Origin zapowiedziana została na 10 lutego dla Północnej Ameryki, a u nas na 13 lutego. Kolejny raz będziemy mieli kontakt z tajemniczą dziewczynką Almą, która w części pierwszej niejednokrotnie powodowała dreszcze podczas nocnej rozgrywki. Tym razem Alma wyładowuje swój gniew wprowadzając na ulice Auburn istny chaos. Oddział sił specjalnych musi pokonać armię przeciwników i nadnaturalne istoty, które stoją na drodze do powstrzymania Almy i odkryć prawdziwe źródło horroru... Download dema możliwy jest z mocno obciążonych serwerów gamershell.com. Mirrory mile widziane w komentarzach. Waga dema to "jedyne" 1.76GB.
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- yeeeaah (autor: mop231 | data: 22/01/09 | godz.: 20:42)
nareszcie !1one!jeden!eleven! xd
- @ mop231 (autor: LOLO64 | data: 22/01/09 | godz.: 21:00)
No i ? Lepiej Ci ??
- hm. (autor: XCLONE | data: 22/01/09 | godz.: 21:00)
mirror całkiem szybki na xbox live.. :P
polecam..
a demko podobno zacne.. :>
--
Pozdr.
Artur S.
- tak (autor: mop231 | data: 22/01/09 | godz.: 21:05)
juz nawet wytarłem monitor ;)
- LOLe (autor: DYD-Admin | data: 22/01/09 | godz.: 21:25)
spokój, grzecznie pobierać demko i nie pyszczyć...
- FEAR 2 Project Origin - linki... (autor: Majster | data: 22/01/09 | godz.: 21:43)
exp.de - http://www.exp.de/download.php?id=16283
FileFront.com - http://files.filefront.com/...56438;/fileinfo.html
- heh demko 1.8 GB pogielo ich lekko (autor: Mario2k | data: 22/01/09 | godz.: 21:55)
Na PT w ciagu tygodnia bedzie Full Pre Order ;)
- FEAR 2 Project Origin - linki... (autor: Majster | data: 22/01/09 | godz.: 22:00)
Games.softpedia.com - http://games.softpedia.com/...ct-Origin-Demo.shtml
Fileshack.com - http://www.fileshack.com/...igin+Singleplayer+Demo
- Programy.pcworld.pl (autor: Majster | data: 22/01/09 | godz.: 22:15)
http://programy.pcworld.pl/...ct.Origin.Demo..html
- Fileplay.net - Public servers: Amsterdam i London (autor: Majster | data: 22/01/09 | godz.: 22:30)
http://www.fileplay.net/file/4392/f-e-a-r-2-demo
- Worthplaying - FileFront.com (autor: Majster | data: 22/01/09 | godz.: 22:50)
http://files.filefront.com/...55570;/fileinfo.html
- No wreszcie któś myśli. (autor: MBR[PL] | data: 22/01/09 | godz.: 22:50)
Demo jest i to PRZED wydaniem typu retail. Tak przecież powinno być, ale to dla wydawców nie zawsze oczywiste - FarCry2 dema nie ma i nie będzie, tak samo Fallouta3 (zamówiłem dziś w ciemno po tym jak cena zrobiła się bardziej akceptowalna) a demo RedAlert3 wyszło ~miesiąc po wersji sklepowej. Przestaję się dziwić ludziom ciągnącym to dla wypróbowania z torrentów, ale jak już ktoś pobierze takie "demo" to ma małą motywację by pofatygować się do sklepu. Czy ci wydawcy myślą?
A co do rozmiaru - na dziś znośny - tak wypada lepiej niż 2 GB patch do CoH czy t GB demo (otwarte okno weekendowe w październiku) Crysis Wars. Do tego ostatniego aż musiałem kupić pierwszą w życiu płytę dwuwarstwową.
- Ausgamers.com - Download now! (autor: Majster | data: 22/01/09 | godz.: 23:20)
http://www.ausgamers.com/files/details/html/41473
Co do Red Alert 3... hmm, jak zobaczyłem w jednym zwiastunie "pływający" po wodzie Construction Yard (głupota lekka) i strzelające prądem statki na morzu (głupota totalna), to mi się żal zrobiło byłych pracowników firmy Westwood i ręce zacisnęły się w pięści. EA pokpiło się strasznie...
Słynny tekst z działu Tips and Tricks z czasopisma Secret Service: dlaczego nie można strzelać z Thunderbolta w wodzie w grze Quake ? Patrz fizyka z podstawówki.
A tu EA odwala coś takiego ? Dla mnie Red Alert to tylko pierwsza część, gra z 1997 roku. Nie wiem jak "dwójka", ale RA 3 to... kiszka.
"Command & Conquer - seria komputerowych gier strategicznych czasu rzeczywistego. Podzielona na trzy podserie: Tiberian, Red Alert oraz Generals. Pierwszą gra z serii była zatytułowana Command & Conquer, jednak aby odróżnić jej tytuł od tytułu całej serii powszechnie nazywa się ją Command & Conquer: Tiberian Dawn. Gry początkowo były produkowane przez Westwood Studios, jednakże podczas tworzenia Red Alert 2 firma została wykupiona przez Electronic Arts. Electronic Arts rozwiązał Westwood Studios, zwolnił pracowników i nabył wszelkie prawa do serii Command & Conquer."
Link:
http://jaggedalliance.pl/...and-conquer-vt2251.htm
- @Majster: (autor: MBR[PL] | data: 22/01/09 | godz.: 23:44)
Mi nie musisz tłumaczyć, bo mam wszystkie poza RA3 gierki z uniwersum Command&Conquer - z sentymentu szrpnąłem się na FirstDecade. Co zrobić - EA zachowuje się jak MS, tylko na rynku gier. Szkoda Westwood, bo w Dune2 grałem przez okrągły rok jeszcze w 1992 r.
- Games.on.net (autor: Majster | data: 23/01/09 | godz.: 00:00)
Games.on.net - http://games.on.net/....A.R._2_Project_Origin_Demo
- Fangaming.com (autor: Majster | data: 23/01/09 | godz.: 00:10)
http://www.fangaming.com/fileinfo.php?fileid=5168
Spoko, spoko. Mam podobnie odczucia co Ty :)
Electronic Arts z grami robionymi w myśl zasady „bo taka jest moda, to robimy kolejną część...” moim zdaniem przegina. Założę się, że ludzie z Westwood lepiej by pomyśleli nad kolejnymi tytułami z tej serii.
- Jeuxvideo.com (autor: Majster | data: 23/01/09 | godz.: 00:35)
Jeuxvideo.com - http://www.jeuxvideo.com/...0001/00014055_demo.htm
- Atomicgamer.com (autor: Majster | data: 23/01/09 | godz.: 00:50)
Atomicgamer.com - http://www.atomicgamer.com/file.php?id=74273
- Dune 2 (autor: Macom | data: 23/01/09 | godz.: 00:51)
to dla mnie "relikt", zacząłem w nią grać u kumpla na Amidze 600 do tej pory klimat tej gry mnie "trzyma" !
- Computergames.ro (autor: Majster | data: 23/01/09 | godz.: 01:05)
Computergames.ro - http://computergames.ro/...roject-origin-demo.html
- Majster... (autor: DYD-Admin | data: 23/01/09 | godz.: 06:48)
...dzięki za linki, styka :-)
- Mario2k (autor: zbooj | data: 23/01/09 | godz.: 07:25)
Dzieki za reklame, naprawde nie musisz :P. Co do demka, zacne, klimat trzyma :)
- Yeah...... (autor: Gothica_mp | data: 23/01/09 | godz.: 08:39)
Pokochałem tę grę od pierwszego wejrzenia. Mam nadzieję że dwójka będzie tak dobra jak jedynka. Bo poprzednie dodatki do FEAR-a nie przypadły mi do gustu. Wszystko na temat FEAR2-http://www.projectorigincommunity.com/
- Steam (autor: Grocal | data: 23/01/09 | godz.: 10:02)
Na Steamie demo tez juz jest.
- ładna lala... (autor: DYD-Admin | data: 23/01/09 | godz.: 10:08)
... w Press Kicie :-)
http://www.projectorigincommunity.com/node/395
- Dune 2 (autor: MayheM | data: 23/01/09 | godz.: 11:39)
to fakt, gra, ktora odmienila moje zycie, mistrz, zaraz obok master of orion.
- Ktoś... (autor: DYD-Admin | data: 23/01/09 | godz.: 11:54)
...już odpalił to demko? Jak wrażenia?
- w sumie (autor: bocian | data: 23/01/09 | godz.: 12:13)
demko fajne zadnych przyciec i bledow bdb zooptymalizowany silnik plynnie dziala na gf280 ustawienia v.high. Jak na czesc 2 (przeszedlem jedynke i wszystkie dodatki) klimat sie trzyma takze pelna wersja powinna byc dobrym tytulem ale nie hitem.
- bocian, thx ... (autor: DYD-Admin | data: 23/01/09 | godz.: 12:43)
...a jest w demo wbudowany benchmark, podobnie jak było w jedynce?
- Benchmarka nie ma (autor: Karaczan | data: 23/01/09 | godz.: 13:04)
Co do demka to bardzo mi sie podoba wiec full wersja bede usatysfakcjonowany. Monolith to jednak porzadna firma, robiaca klimatyczne gry: TRON 2.0, Fear1 i 2, Condemned1 i 2.
- DYD (autor: Macom | data: 23/01/09 | godz.: 13:09)
Benchmarka nie ma ale... jest auto detect.
Komp: E8400 @3,6, 4 GB Ramy 1066, GF 8800 GT, testowane na XP-ku wszystko na MAX, FSAA x4, Anisotropic x4. Gierka śmida! Grafika nie jest SUPER nowoczesna ALE ma klimat i dzwięk + fizykę !
- Dydowi bardziej chyba chodzilo czy bedzie mozliwosc testowania (autor: McSlavko | data: 23/01/09 | godz.: 14:13)
aniżeli "auto detect"
- Mi tez dalo takie ustawienia (autor: Karaczan | data: 23/01/09 | godz.: 14:14)
ale na X2 2970Mhz
- Download (autor: Kosiarz | data: 23/01/09 | godz.: 17:56)
Polecam link z komentarza 25, dobija do 3.5 MB/s zaraz instaluje, zostalo mu jeszcze jakies 75% czyli 8 minut :P
- GeForce 8500GT GDDR3 się nie nadaje :( (autor: Majster | data: 23/01/09 | godz.: 18:15)
Wszystkie ustawienia Medium, reszta na OFF czyli shadows, HDR itp. Trilinear. Rozdzielczość natywna czyli 1680x1050.
Na siłę można grać ale szarpie obrazem. Na początku jest względnie ale później gdy są efekty ciężko jest się poruszać. W taki oto sposób nie uniknąłem spotkania z autobusem, zostałem przyciśnięty. Ech... A poza tym to ciemność widzę, ciemność.
Konfig:
Pentium Dual Core E2180, Asus na P965, 2x 1024 MB RAM DDR2 Kingston Value 800 MHz i Asus GeForce 8500GT GDDR3 TOP 256 MB. Sound Blaster Audigy SE BOX i zasilacz Tagan 580W U15 Easycon.
Nic nie jest podkręcone.
- U mnie działa bardzo poprawnie (autor: teplex | data: 23/01/09 | godz.: 18:38)
na a64 x2 3800+ i 8800gts 320mb, przy wszystkim na max (tekstury na medium, bo grafika 320mb), w 1152x864, z wyłączonym blurem (drażni mnie blur wszelkiego rodzaju) . Antyaliasing też wyłączyłem, bo jest ciemno, więc kantów i tak nie widać.
- krociutkie to demko strasznie... (autor: Kosiarz | data: 23/01/09 | godz.: 18:44)
aczkolwiek robi wrazenie klimacik, dzwiek przestrzenny na lepszym poziomie niz w wiekszosci filmow. U mnie troche sie cielo przy dogrywaniu mapy. jezeli chodzi o FPS to wszystko ok na wymaxowanych ustawieniach 1680/1050 AA4+AS16. Konfig e8400@3.6, R4870(def), 4GB Ramu
- teplex (autor: Mario2k | data: 23/01/09 | godz.: 19:57)
Badz powazny a nie dzieciak
AA wylaczyles bo sie grac nie dalo , i tyle
gra ma powazne wymagania ,do starego silnika dodali pare fxow lepsze textury
i pewnei krzykna ze maja nowy Engine :)
- nowy engine (autor: Macom | data: 23/01/09 | godz.: 20:42)
to przesada .. to takie zmieszanie HL2 z sinem + doprawione kolorami (chociaż trzeba przyznać że woda dobrze wygląda).
Do poprzedniego posta zapomniałem dodać że rozdziałka 1680x1050
- Jaki nowy engine? (autor: Karaczan | data: 23/01/09 | godz.: 21:07)
Przeciez od dawna bylo wiadomo, ze gra powstanie na podrasowanym Lithtech Jupiter Extended tak jak Condemned 2
- engine został znacznie poprawiony (autor: Soulburner | data: 23/01/09 | godz.: 21:27)
w ogóle nie przypomina poprzedniej wersji, a że shadery nie leją się strumieniami po ścianach uważam za zaletę ;) Grafika odpowiednia jak na dzisiejsze standardy.
No i, cholera jasna, poprawili bronie - jest porządny iron sight i wreszcie moją broń słychać dużo głośniej od broni przeciwnika, co bardzo mi przeszkadzało w jedynce.
Na moim zdechlaku (Pentium E2180 @ 2.8GHz, 3GB RAM, X1950Pro 512MB) w medium gra chodzi całkiem akceptowalnie, choć łapie dziwne zawiechy,jak by było mało ramu na karcie (czyżby czas na 1 gigowe?). Wygląda przy tym świetnie :)
Podoba mi się bardzo, jednak do zakupu pełnej wersji mimo wszystko zaczekam, aż podrasuję sprzęt.
- Klimacik fajny, (autor: MBR[PL] | data: 23/01/09 | godz.: 21:42)
...podrasowana trochę grafika (nie jest już tak przerażająco pusto jak w Fear i XP), miły powrót przeciwników trochę bardziej inteligentnych niż broń, którą się posługują, dźwięk rewelacja (hmmm, we wprowadzeniu miałem wrażenie że czyta ten gość od trailerów - możliwe bo produkcja z udziałem WernerBros - czekamy na filmy od idSoft ;)
ale do kuźwy nędzy - programiści nauczyliby się wreszcie rozkładać obciążenie na rdzenie CPU. Nuby na X2 4800+, 2 GB RAM, R4850 TOP wszystko na max chodzi OK, ale obciążenie na 1 rdzeniu 98%, a drugi nudzi się z obciążeniem 2% :(
- Screenshots - 1920x1200 (autor: Majster | data: 23/01/09 | godz.: 22:21)
Links:
http://f.imagehost.org/0675/New_Picture.jpg
http://f.imagehost.org/0507/New_Picture_1.jpg
http://f.imagehost.org/0997/New_Picture_2.jpg
- Majster (autor: Soulburner | data: 24/01/09 | godz.: 00:17)
orientujesz się może na jakim sprzęcie popełniono te skriny?
- Forum - Neogaf.com (autor: Majster | data: 24/01/09 | godz.: 10:20)
Soulburner:
http://www.neogaf.com/...m/showthread.php?t=349774
Dwa dni temu było tylko 5 stron, teraz jest więcej. Na stronie nr. 2 są te screenshoty, ale nie doszukałem się informacji na jakim konfigu były robione.
- Fajna gierka się zapowiada, (autor: kulapeta | data: 24/01/09 | godz.: 14:39)
sadząc po demku.
Klimat jest zachowany, a to wszak najważniejsze, poz tym przyłożyli się do dźwięku, dobra optymalizacja kodu.
Graficznie też jest na dosyć wysokim poziomie, gra wygląda naprawdę dobrze.
Myślę, że przy grafie: GF 9800, R 4850 będzie można spokojnie pograć na max ustawieniach, w normalnych rozdzielczościach.
Testowałem na GTX 280 i Radku 4850(730~1150) w 1920x1200 (oczywiście wszystko na max detalach), w obydwu przypadkach płynnie, choć przy Radeonie miałem jakieś dziwne zwolnienia/szarpnięcia (jednak bardzo rzadko), ale ilość klatek była zadowalające :-)
Więc w lutym wbijam się do sklepu, bo warto! :-)
Pozdrawiam.
- Pograłem na X360 i PC (autor: Grocal | data: 24/01/09 | godz.: 18:13)
Demo ściągnąłem na PC przez Steam i na X360 przez XBox Live. Kolejny przyklad na to, ze do FPPow lepiej nadaje sie myszka i klawiatura. Mimo, ze najpierw przeszedlem wersje na PC (bez problemow, plynnie, ogolnie - bardzo przyjemnie) to na X360 nie moglem tak skutecznie i pewnie pokonac chociazby pierwszej fali przeciwnikow. No nikt mi nie bedzie wmawial, ze sterowanie padem jest lepsze w przypadku celowania niz myszka.
Sama gra - duzo lepsza niz pierwsza czesc (i pomioty). Fizyka wyraznie lepsza. Nie mam juz tego wrazenia, ze poruszam sie jak mucha w smole. Przyznam, ze najblizszej fizycznie jest jej chyba do HL2. Graficznie gra nie odstaje od obecnych standardow. Nie jest to rewolucja ale i nie wyglada jak robione na kolanie ruskie produkcje w stylu "You Are Empty". Mysle jednak, ze gry na silniku UT3 wygladaja lepiej.
Klimat w demu jest na poziomie. Ciemno, troche straszno, schizowato. Podoba mi sie. Mysle, ze zagram w pelna wersje. Na PC oczywiscie. Konsole sa lepsze do bijatyk, aracade'owek i RPGow (szczegolnie jRPGow). Do FPP bez myszki nie podchodz i powtarzam - FEAR2 jest tutaj doskonalym przykladem.
- Demko bardzo dobre (autor: Grave | data: 24/01/09 | godz.: 22:01)
Bardzo sugestywny klimat i znakomita fizyka.
Szkoda tylko, że grafika trzyma co najwyżej przeciętny poziom.
Engine Jupiter EX ma już swoje lata i widać to niestety aż nadto wyraźnie.
Na dobrą sprawę to mimo 6 lat różnicy w wieku, ciągle mi ta grafika F.E.A.R 2 zalatuje nieco NOLF 2, gdzie po raz pierwszy został użyty engine Jupiter.
Pewien charakterystyczny sposób w jaki ten engine tworzy grafikę ciągle pozostał od jego pierwszej wersji aż do teraz.
Przydałby się następca z prawdziwego zdarzenia dla tego engine-u, wnoszący więcej niż tylko kosmetyczne poprawki.
- Jak gra napawdę dobra... (autor: pwil2 | data: 25/01/09 | godz.: 11:54)
...to i po "przetestowaniu" kupuję oryginał jak tylko cena zaczyna się robić rozsądna :)
- a ja mam taki błąd jak odpalę setup (autor: tobas | data: 25/01/09 | godz.: 21:35)
Error Code: -5001 : 0xffffec75
Error Information:
>SetupNew\setup.cpp (211)
PAPP:F.E.A.R. 2: Project Origin SP Demo
PVENDOR:Monolith Productions, Inc. (##IDS_WEBSITE##)
PGUID:F73D18C1-F4DA-4B9F-9C46-5185F5D3DB7C
$14.0.0.162
- najleprzy fps jak dla mnie !!! (autor: dawid2048 | data: 31/01/09 | godz.: 18:49)
no grafika w miare grałem na pc miałem wszystko na maxymalne wymagania na GeForce 9600 GT Sonic 1 GB i mi chodziło bez zacinki !!! ta gra nie ma takich wysokich mymagań na maxymalne mymagania wystarczy:
-GF 9500 GT 1 GB
-AMD Athlon 64 X2 5800 +
-2 GB ram
szykuje kase do 13 lutego !!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|