Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Sobota 18 października 2008 
    

GPU Quadro CX dla CS4


Autor: DYD | 13:13
(9)
NVidia przedstawiła dzisiaj Quadro CX, procesor graficzny przeznaczony dla oprogramowania z pakietu Adobe Creative Suite 4. Nowy GPU został zaprojektowany tak, aby zwiększyć wydajność w nowych, optymalizowanych dla procesorów graficznych, funkcjach pakietu Adobe Creative Suite 4. Dzięki Quadro CX, jego użytkownicy mogą kodować wideo w formacie H.264 z większą prędkością dzięki obsługującemu technologię CUDA plug-inowi do programu Adobe Premiere Pro CS4 – RapiHD firmy Elemental Technologies; przyspieszać rendering zaawansowanych efektów oraz podglądać przetwarzaną przez siebie grafikę przy wykorzystaniu 30-bitowego koloru czy nieskompresowanych 10- lub 12-bitowych SDI przed ich końcowym przetworzeniem.

Oprogramowanie z pakietu Adobe Creative Suite 4 wyposażone zostało w optymalizacje pozwalające na wykorzystanie technologii procesorów graficznych, w tym możliwości przetwarzania równoległego układu Quadro CX. Udoskonalenia te pozwalają przyspieszać wykonywanie wielu wymagających graficznie operacji, takich jak:

• Adobe Photoshop CS4 wykorzystuje procesor graficzny NVIDIA Quadro CX do zwiększenia płynności nawigacji w ramach obrazu. GPU pozwala na obrót, powiększanie i przesuwanie w czasie rzeczywistym, a zmiany widoczne są natychmiast i odbywają się w pełni płynnie. Adobe Photoshop CS4 wykorzystuje także GPU do łączenia materiału 2D i 3D, zapewniając pozbawiony aliasingu obraz przy dowolnym stopniu powiększenia. Także zmiana rozmiaru pędzli i podgląd ich wyglądu, ruch 3D, mapowanie tonalne o szerokiej rozpiętości tonalnej i konwersja kolorów przyspieszane są przez GPU.

• Adobe After Effects CS4 zawiera funkcje optymalizacyjne, ułatwiające dodawanie grafiki i efektów do filmów wideo, przyspieszające proces twórczy i szybkie przejście od pomysłu do finalnego produktu. Do akcelerowanych efektów należą m.in. głębia ostrości, dwustronne efekty rozmyć, szum turbulentny taki jak w płynącej wodzie lub powiewającej fladze oraz efekty komiksowe. NVIDIA Quadro CX w pełni wykorzystuje te udoskonalenia.

• Adobe Premiere Pro CS4 może wykorzystać Quadro CX do przyspieszania efektów filmowych o wysokiej jakości takich jak odkształcenia ruchu, koloru i obrazu. Quadro CX pozwala na szybszą edycję wielu strumieni wideo i nakładek graficznych o wysokiej jakości oraz zapewniają wiele możliwości podglądu, między innymi za pośrednictwem wyjścia DisplayPort, komponentowego lub nieskompresowanego SDI 10 lub 12 bit.

NVIDIA Quadro CX dostępne są w ofercie resellerów i sklepów, także internetowych, w cenie 1999 USD.

 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Ruszyła machina... (autor: cichy202 | data: 18/10/08 | godz.: 13:42)
    Ah ten marketing o.O"

  2. ZNOWU POMPKA FINANSOWA (autor: ziemoone | data: 18/10/08 | godz.: 15:26)
    Wkurza mnie na maksa ta nV przeciez to pewnie zwykle gtx260. Quadro to poprostu marketingowy wałek, funkcje nlokowane sterami w zwyklych GF.

  3. Nie "zwykle" (autor: Thradya | data: 18/10/08 | godz.: 19:11)
    bo ma 1,5GB pamieci.

  4. ziemoone.. (autor: bocian | data: 18/10/08 | godz.: 23:41)
    to jest sprzet dla kolesi ktorzy zajmuja sie troche wiecej niz grami takze luz i jezeli nie masz pojecia o czym piszesz to nie pisz

  5. procesor graficzny (autor: dabia | data: 19/10/08 | godz.: 12:02)
    zaprojektowany pod konkretną aplikację, a właściwie to pod konkretną jej wersję?
    LOL, ręce opadają.
    Przypominają mi się sklep z dyskietkami "dla DOS" i "dla Amigi". Różniły się dokładnie niczym.

    Myślę, że ta reklama wcale nie jest skierowana do profesjonalistów, którzy mają na tyle wysokie IQ, aby nie traktować poważnie zapewnień o konstrukcji procesora pod konkretną aplikację. Ta reklama skierowana jest do gości, którzy używają pirackich wersji C4S w celach, do których aplikacja ta i tak nie jest potrzebna.


  6. I tak każdy wie (autor: GL1zdA | data: 19/10/08 | godz.: 13:10)
    że dostosowanie jest czysto programowe w sterownikach :)

  7. hmm (autor: yeger | data: 19/10/08 | godz.: 20:34)
    czyli wykorzystana cuda?

  8. bocian :) (autor: ziemoone | data: 20/10/08 | godz.: 20:28)
    tak sie akurat squada, ze pracuje w max'ie i v-ray jak chcesz wiedziec ptaszku :P wiec raczej mam pojęcie

  9. nic tylko marketing (autor: tomik23 | data: 21/10/08 | godz.: 16:55)
    mam 6600GT 128MB i photoshop CS4 działa obracanie, przesuwanie i powiększanie w czasie rzeczywistym więc nie wiem czy jest sens kupowania karty za 1999 USD?
    Chodź nie wiem jak działają inne aplikacje, mam tylko wersję trailową photoshopa.
    Tak jak w specyfikacji jest podane Shader Model 3.0 i OpenGL 2.0 więc wystarczy aby karta je obsługiwała.


    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.