TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Poniedziałek 15 września 2008 |
|
|
|
1500W zasilacz Modecom Autor: DYD | 20:15 |
(19) | Zasilacz Modecom Volcano Ultra 1500W to aktualnie najmocniejsza jednostka zasilająca tego producenta. Jego efektywność sięga niemal 90% przy współczynniku mocy PF>0.99. System chłodzenia zaprojektowany został w oparciu o 140mm wentylator. Zastosowany system odpinanych kabli. Dostępny jest w czarnym kolorze obudowy z czarnym wentylatorem i złotym grillem. Złącza: ATX 20 + 4 PIN: 1; P4 12V / EPS ( 4 + 4 PIN ): 1; HDD: 12; SATA: 10; PCI-E ( 6 PIN ): 3; PCI-E ( 6 + 2 PIN ): 3; FDD: 2 (opcjonalnie fan 3xPIN). Wymiary: 200x160x86 mm. Sugerowana cena detaliczna: 899 PLN. |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- hehe koniec swiata 900zl za modecom-a (autor: XiSiO | data: 15/09/08 | godz.: 20:45)
niedlugo bedziemy za fortron, tracer, procomp i inne pazdziochy placic tyle tez bo chca byc marką pro ;)
- ... (autor: rzymo | data: 15/09/08 | godz.: 20:45)
Ciekawe czy ktoś wykorzysta taki zasilacz... jakby miał kilka złączy 24pin to można by go podpiąć pod 4-5 komputerów :)
- 1,5kV :D (autor: Takkyu | data: 15/09/08 | godz.: 20:51)
dobrze, że nie nazywa się
Modecom True 90+ Uran Power Ultra Eco Chilli Green 140mm Gold-Grill D.e.v.i.l. Volcano Maxxx Silent Inferno Force Multi-GPU PF0,99+ 1500W 2400VA Platinum...
- fortron (autor: nmd | data: 15/09/08 | godz.: 21:28)
o co chodzi z tym fortronem z 1.?;>
- ... (autor: rzymo | data: 15/09/08 | godz.: 21:58)
nie wiem co z 1. ale Fortrona bym nie zaliczył do paździochów. Sporo ludzi cały czas na sławetne ciche 350'tki (np. ja :) ), bez problemów ciągnące konfigi typu kręcone C2D, 8800gt ;)
- Takkyu (autor: Kosiarz | data: 15/09/08 | godz.: 22:06)
hahahahaha
a tak na marginesie to trzeba miec posrane w bani zeby sobie budowac komputer ktory ciagnie 1.5kW (tak wiem, nie chodzi o to zeby eksploatowac zasilacz do oporu ale bez przesady) i na koniec do tego Modecoma wsadzic.
SIC!
- Skoro to Modecom, to rzeczywiście ma pewnie z 400 (autor: Remek | data: 15/09/08 | godz.: 22:48)
...
- do czego to? (autor: power | data: 15/09/08 | godz.: 23:08)
moim zdaniem taki zasilacz to produkt skierowany do uzytkownikow zestawu 4x crossfire/3x sli do bicia rekordow w benchmarkach.
jakos sobie nie wyobrazam potrzeby uzycia takiego zasilacza w domowym komputerze ;)
- Modecom ma kiepskie zasilacze???? (autor: Marek1981 | data: 16/09/08 | godz.: 00:06)
Coś mi się zdaje że wiekszość krytykujących nie miała z nim styczności :) Ja miałem przez 2 lata 350W a teraz ten zasilacz jest w kompie mego brata od 2,5 roku. Nadal stabilny , brak spadków, zero popsutych kondensatorów:)
No chyba że kupujecie odpadki pod nazwą FEEL :)
fortron tez bardzo dobre zasilacze robi.
- Marek1981 (autor: Takkyu | data: 16/09/08 | godz.: 10:29)
ModeCom robi... :D
Moim zdaniem kupuje OEMy od Fortrona (FSP Group) :P
Pomimo tego zasilacze serii MC uważam za dobre, jeśli Feel... to ew. Feel-III.
Co do jakości Fortrona to XiSiO tak źle się wyraża, bo... większość Fortronów sprzedawanych na Allegro to niestety podróbki z łatwą do podrobienia naklejką FSP Group.
- Z Modecoma śmieją się frajerzy, (autor: slanter | data: 16/09/08 | godz.: 16:28)
którzy przepłacili za jakieś super-duper Tagany czy inne zasilacze dla onanistów sprzętowych. Mieliście kiedykolwiek jakiegoś MC? Polecam wszystkim te zasiłki. Nie wiedziałem jeszcze kiepskiego MC czy nawet Feela. Niedowiarkom polecam rozkręcić dowolny model i zerknąć do środka. Pewnie powiecie, że chwale swoje... ale mam Pentagrama (430W, okazyjnie trafiona używka).
- dobry medecom to modecom a nie modecom-feel (autor: Pawelec | data: 16/09/08 | godz.: 18:05)
tu za Slanterem jestem. Co do jego faktycznej mocy to sądzę że faktycznie ją ma. Znajdzie się paru zapaleńców w serwisach owerklokerskich , zrobi mu reklamę i modecom dobrze o tym wie.
- Ja chwale MC i zdania nie zmienie (autor: Marek1981 | data: 16/09/08 | godz.: 18:26)
Co do FEELa to mam przykre doswiadczenia (2-3 lata wiekszość jest już zajechana).
Powiem jeszcze jedno że podczas przepięcia spalił mi sie kabel zasilający a zasilacz nadal zdrów. Za to cenie MC, uratował mi sprzet warty wtedy ok 2tyś.
od 2 lat jade na hiperze 580W i też mam spokój.
- @slanter (autor: AbrahaM | data: 17/09/08 | godz.: 16:01)
po tym co piszesz można sądzić że Tagana, Corsair, czy Enermax'a to ty na obrazkach widziałeś, a nie zamontowany w komputerze.
Faktycznie nie każdemu zależy na ciszy, na naprawdę stabilnych napięciach czy b. niskiej awaryjności, i dla takich osób "zwykły", poprawny techniczne zasilacz jak "lepsze" modecomy starczy.
Ale to nie powód by obrażać od frajerów osoby które nabywają sprzęt z "górnej półki", nie zaś z tzw. klasy średniej.
- @AbrahaM (autor: Takkyu | data: 17/09/08 | godz.: 19:09)
Cisza, stabilne napięcia, b. niska awaryjność... to właśnie jest w zasilaczach Mode-Com (może poza Feel I i II).
Bardzo chętnie bym zobaczył porównanie zasiłek w cenie powiedzmy do 200 zł - bo Mode-Com robi zasilacze dobre, przy czym atrakcyjne cenowo, dla przykładu uważam, że tanie odpowiedniki marki Chieftec, Xilence niczym się na ich tle nie wyróżniają.
Tagan, Corsair, Enermax - zgadza się, wysoka półka. Dopłaca się jednak za prestiż, certyfikaty nV-SLI 80+ itp. W Twoim zestawieniu, co musisz przyznać, kilku topowych firm brakuje.
- hmm (autor: RuMuN | data: 17/09/08 | godz.: 20:37)
z usmiechem na twarzy zobaczylem modecom'a 1,5 KW, troche zasmialem sie no ale coz, moze sie im uda zdobyc jakis rozglos na arenie PSU w topowej mocy, zycze im szczescia!. a ja jade na Huntkey Ap-350 i krecony z 1,8 X2 939 @ 2500, Hd4850, 500 gb dysk i stabilne napiecia, zero halasu, i letni wiaterek wieje, a dalem za niego 2 lata temu 2XX zloty ;]
- O Modecom'ie źle nie powiem (autor: przemas84 | data: 18/09/08 | godz.: 00:59)
Ale mimo wszystko raczej zgodzę się z pierwszymi postami, że nie jest to rewelacja. Miałem kilka modecom'ów i rzeczywiście były dość stabilne i nie psuły się ale były przypadki kiedy w skutek przegrzania lub dużego skoku napięcia taki zasilacz potrafił się spalić ciągnąc za sobą pół komputera co w wypadku górnej półki się nie zdarza. I tu wspomnę o firmie chieftec, cenowo średnia półka a jednak pokazują klasę. Od dobrych dwóch lat montuje zasilacze tej firmy do kompów i nawet kilka przeszło test przegrzania i spalenia (zasilacz nie wyczyszczony i pozaklejany kurzem, niestety większość użytkowników ma gdzieś czyszczenie komputera) i nigdy nie pociągnął za sobą nic z komputera, po prostu wymiana zasilacza i śmiga dalej.
- @Takkyu (autor: AbrahaM | data: 18/09/08 | godz.: 16:49)
Jeśli Corsair 450 vx można kupić już za 220 zł, a Modecom 500 (gdzie mam wątpliwości co do tych 500W) za 180, to zgadnij co uważam za bardziej sensowny zakup przy ledwo 40 zł różnicy?
W "moim zestawieniu" brakuje całkiem sporo firm, ale też wcale nie było moim zamiarem wymienianie wszystkich producentów zasilaczy z "górnej półki".
Podtrzymuje co pisałem: modecomy "starczy" dla osób którym potrzebny jest "zwykły", poprawny techniczne, nie przesadnie awaryjny zasilacz. Tj. lepszy niż "noname" mogący pociągnąć za sobią 1/2 podzespołów komputera w wypadku awarii. Podobnie (choć nieco wyżej) obecnie oceniam Chieftec'i. Jedne i drugie wyżej wymienione są poprawne, bez rewelacji, w dość niezłych cenach, i uważam je za rozsądne minimum. Ale osobiście bym wolał (niewiele więcej) dołożyć do czegoś "z górnej półki".
- Zgadzam sie z AbrahaMem.. (autor: Bart Simpson | data: 18/09/08 | godz.: 19:30)
Obecnie Corsair jest najbardziej chyba atrakcyjnym produktem dla swiadomego uzytkownika PC. A co do Chiefteca, to byly one naprawde dobre pare lat temu - teraz niczym sie nie wyrozniaja, pomijajac fakt, ze to w ogole inne modele niz kiedys...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|