Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
TwojePC.pl © 2001 - 2024
Środa 20 lutego 2008 
    

GeForce 9600GT - zmiany w architekturze


Autor: Zbyszek | źródło: Vr-Zone | 09:42
(16)
Znany jest już powód wysokiej wydajności GeForce 9600GT. Akcelerator pomimo posiadania "zaledwie" 64 zunifikowanych jednostek SP we wstępnych przedpremierowych testach uzyskuje wydajność zaledwie kilkanaście % niższą od GeForce 8800GT. Okazuje się, się dzieje się to dzięki usprawnieniom, jakie Nvidia wprowadziła w architekturze wewnętrznej układu. Szczegóły poznamy zapewne jutro podczas premiery karty, na dziś wiadomo, że zmiany objęły min. kontroler pamięci, w którym wprowadzono nowy algorytm kompresji pozwalający znacznie efektywniej wykorzystać dostępne pasmo, a także technologię PureVideo HD. Garść informacji znajduje się na oficjalnych screenach Nvidia, umieszczonych w rozwinięciu newsa.

UWAGA: wykres obrazujący wzrost wydajności rozpoczyna się przy 90%


 
    
K O M E N T A R Z E
    

  1. Marketing działa (autor: Markizy | data: 20/02/08 | godz.: 09:58)
    widać to ładnie po wykresach odpowiedni skróconych :)

  2. tez sie nabralem na poczatku, (autor: konto_usuniete01 | data: 20/02/08 | godz.: 10:04)
    kurde jak takie cos w ogole mozna prezentowac?

  3. Ale (autor: michalmt | data: 20/02/08 | godz.: 10:19)
    skoro procesor z 64SP dorównuje prockowi z 112SP to coś w tym musi być.

  4. doskonale wykresy,uwielbiam takie gdzie... (autor: Andrzej | data: 20/02/08 | godz.: 10:37)
    +15% wzrostu wyglada i sprawia wrazenie jak 150%
    :)


  5. michalmt (autor: Markizy | data: 20/02/08 | godz.: 11:12)
    właśnie nie dorównuje :)
    GT tam jest prezentowany tez z 64SP :)


  6. michalmt (autor: Markizy | data: 20/02/08 | godz.: 11:17)
    Mogłem się jeszcze źle wyrazić, obydwa układy w tym teście czy to układ z 8800GT czy 9600GT obydwa mają tyle samo jednostek SP 64.

    Czyli minimalne usprawnienia architektury, patrzac na wykresy :))


  7. nie moja wina (autor: Zbyszek.J | data: 20/02/08 | godz.: 11:20)
    ze NVidia zrobiła taki skrócony wykres. To może dodam ostrzeżenie że tak jest...

  8. Markizy (autor: michalmt | data: 20/02/08 | godz.: 12:22)
    Ja nie mówiłem o tym co jest na wykresie ale o tym co jest w rzeczywistości...

  9. dziwne (autor: KamilM | data: 20/02/08 | godz.: 12:33)
    Który G80 miał 64 shadery? Według tego wykresu któryś miał, a nie przypominam sobie w historii...

  10. baaa (autor: KamilM | data: 20/02/08 | godz.: 12:34)
    Nawet nie było układu z 256 bitowymi pamięciami.

  11. KamilM (autor: Zbyszek.J | data: 20/02/08 | godz.: 12:37)
    co nie znaczy że Nvidia nie może takiego mieć od ręki dla potrzeb własnych testów.

  12. G80 a nie G92. Czy Wy to widzicie? (autor: maniac | data: 20/02/08 | godz.: 13:06)
    Jak wyżej.

  13. O jaa.. ale jazda (autor: agnus | data: 20/02/08 | godz.: 13:10)
    Nie dość że wykres sugeruje wydajność x2 czy x3 a w realu to jest 15%... to jeszcze porównują 9600GT do G80 :) z 64sp :D no czad normalnie. VIVE LA MARKETING!

  14. papka marketingowa dla debili (autor: Mario2k | data: 20/02/08 | godz.: 14:15)
    Trzeba dodac ze masa Ludzikow przyjmuje taki Marketing za normalny ,tym samy m umacnia tego typu Debilizm , kol osie krecie
    dzieci sie ciesza i wszystk o gra . :/

    Ktos w koncu powinien rozpierduche zrobic z takimi zagraniami , dzadowo i tyle


  15. maniac (autor: KamilM | data: 20/02/08 | godz.: 15:08)
    spójrz na wykres, dobrze widzimy.

  16. Zbyszek.J ... oczywiscie, ze to sprawka nV... (autor: Andrzej | data: 21/02/08 | godz.: 11:29)
    trudno abys jeszcze poprawial ich wykresy i robil nowe przed wstawieniem do niusow :)

    
D O D A J   K O M E N T A R Z
    

Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.