TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Środa 20 lutego 2008 |
|
|
|
GeForce 9600GT - zmiany w architekturze Autor: Zbyszek | źródło: Vr-Zone | 09:42 |
(16) | Znany jest już powód wysokiej wydajności GeForce 9600GT. Akcelerator pomimo posiadania "zaledwie" 64 zunifikowanych jednostek SP we wstępnych przedpremierowych testach uzyskuje wydajność zaledwie kilkanaście % niższą od GeForce 8800GT. Okazuje się, się dzieje się to dzięki usprawnieniom, jakie Nvidia wprowadziła w architekturze wewnętrznej układu. Szczegóły poznamy zapewne jutro podczas premiery karty, na dziś wiadomo, że zmiany objęły min. kontroler pamięci, w którym wprowadzono nowy algorytm kompresji pozwalający znacznie efektywniej wykorzystać dostępne pasmo, a także technologię PureVideo HD. Garść informacji znajduje się na oficjalnych screenach Nvidia, umieszczonych w rozwinięciu newsa.
UWAGA: wykres obrazujący wzrost wydajności rozpoczyna się przy 90%
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- Marketing działa (autor: Markizy | data: 20/02/08 | godz.: 09:58)
widać to ładnie po wykresach odpowiedni skróconych :)
- tez sie nabralem na poczatku, (autor: konto_usuniete01 | data: 20/02/08 | godz.: 10:04)
kurde jak takie cos w ogole mozna prezentowac?
- Ale (autor: michalmt | data: 20/02/08 | godz.: 10:19)
skoro procesor z 64SP dorównuje prockowi z 112SP to coś w tym musi być.
- doskonale wykresy,uwielbiam takie gdzie... (autor: Andrzej | data: 20/02/08 | godz.: 10:37)
+15% wzrostu wyglada i sprawia wrazenie jak 150%
:)
- michalmt (autor: Markizy | data: 20/02/08 | godz.: 11:12)
właśnie nie dorównuje :)
GT tam jest prezentowany tez z 64SP :)
- michalmt (autor: Markizy | data: 20/02/08 | godz.: 11:17)
Mogłem się jeszcze źle wyrazić, obydwa układy w tym teście czy to układ z 8800GT czy 9600GT obydwa mają tyle samo jednostek SP 64.
Czyli minimalne usprawnienia architektury, patrzac na wykresy :))
- nie moja wina (autor: Zbyszek.J | data: 20/02/08 | godz.: 11:20)
ze NVidia zrobiła taki skrócony wykres. To może dodam ostrzeżenie że tak jest...
- Markizy (autor: michalmt | data: 20/02/08 | godz.: 12:22)
Ja nie mówiłem o tym co jest na wykresie ale o tym co jest w rzeczywistości...
- dziwne (autor: KamilM | data: 20/02/08 | godz.: 12:33)
Który G80 miał 64 shadery? Według tego wykresu któryś miał, a nie przypominam sobie w historii...
- baaa (autor: KamilM | data: 20/02/08 | godz.: 12:34)
Nawet nie było układu z 256 bitowymi pamięciami.
- KamilM (autor: Zbyszek.J | data: 20/02/08 | godz.: 12:37)
co nie znaczy że Nvidia nie może takiego mieć od ręki dla potrzeb własnych testów.
- G80 a nie G92. Czy Wy to widzicie? (autor: maniac | data: 20/02/08 | godz.: 13:06)
Jak wyżej.
- O jaa.. ale jazda (autor: agnus | data: 20/02/08 | godz.: 13:10)
Nie dość że wykres sugeruje wydajność x2 czy x3 a w realu to jest 15%... to jeszcze porównują 9600GT do G80 :) z 64sp :D no czad normalnie. VIVE LA MARKETING!
- papka marketingowa dla debili (autor: Mario2k | data: 20/02/08 | godz.: 14:15)
Trzeba dodac ze masa Ludzikow przyjmuje taki Marketing za normalny ,tym samy m umacnia tego typu Debilizm , kol osie krecie
dzieci sie ciesza i wszystk o gra . :/
Ktos w koncu powinien rozpierduche zrobic z takimi zagraniami , dzadowo i tyle
- maniac (autor: KamilM | data: 20/02/08 | godz.: 15:08)
spójrz na wykres, dobrze widzimy.
- Zbyszek.J ... oczywiscie, ze to sprawka nV... (autor: Andrzej | data: 21/02/08 | godz.: 11:29)
trudno abys jeszcze poprawial ich wykresy i robil nowe przed wstawieniem do niusow :)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|