TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
Wtorek 2 października 2007 |
|
|
|
Halo 3 wcale nie takie 'High Definition' Autor: Przemysław Rel | 12:39 |
(12) | Gracze, którzy mieli okazję pobawić się najnowszą odsłoną gry Halo na konsoli Xbox 360 zauważyli, że rozdzielczość, w której pracuje gra wcale nie jest “High Definition”. Wymogiem standardu HD jest tryb minimum 1280x720 (w skrócie 720p) i tak też powinno być w przypadku gier dla tej konsoli. Okazuje się jednak, że w Halo 3 łatwo można dostrzec typowe dla niskiej rozdzielczości "schodki" – bardziej dociekliwi odkryli, że rzeczywista ilość pikseli to 1152x640. Studio Bungie odpowiedzialne za produkcję wypowiedziało się już w tej sprawie.
Według nich, ujrzenie różnicy między 1280x720 a 1152x640 jest praktycznie niemożliwe, a zredukowanie rozdzielczości było podyktowane specyficznym rozwiązaniem oświetlenia HDR korzystającego z dwóch buforów, których dane łączone są w trakcie gry, aby uzyskać lepszy efekt. Czyżby konsoli zaczynało brakować mocy? |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K O M E N T A R Z E |
|
|
|
- hmm (autor: bartek_mi | data: 2/10/07 | godz.: 13:01)
jak na razie to programistom brakuje umiejetnosci...
- ujrzenie różnicy między 1280x720 a 1152x640 jest praktycznie niemożliwe (autor: bmiluch | data: 2/10/07 | godz.: 13:14)
hehe - złapali ich na kłamstwie, a oni jeszcze traktują klientów jak skończonych idiotów
- moze zaczna sprzedawac telewizory (autor: leonx | data: 2/10/07 | godz.: 13:43)
1152x640 jako HD 720p z wyjasnieniem ze "ujrzenie roznicy miedzy (...) jest praktycznie niemozliwe". ;)
- ujrzeć różnicę w przypadku TV to chyba można ;) (autor: Rajdon | data: 2/10/07 | godz.: 13:56)
... ale w cenie :P albo i nie, znając marketingowe triki wytwórców ;)
- programistom? (autor: komisarz | data: 2/10/07 | godz.: 15:34)
To ciekawe ktora firma ma wieksze doswiadcznie w programowaniu x360 i lepsze relacje z MS niz Bungie. Raczej x360 brakuje mocy.
- ujrzenie różnicy między 1280x720 a 1152x640 jest praktycznie niemożliwe (autor: RusH | data: 2/10/07 | godz.: 15:50)
ba, ja powiem wiecej
ujrzenie różnicy między 1152x640 a 1024x620 jest praktycznie niemożliwe
ujrzenie różnicy między 1024x512 a 800x600 jest praktycznie niemożliwe
i tak dalej, co za osly
tak samo bylo z Forza, tez byla Nimnul HD
- Rush (autor: Dabrow | data: 2/10/07 | godz.: 16:22)
zabijasz czasem... "Nimnul HD" (-;
- Też padłem (autor: DJopek | data: 2/10/07 | godz.: 16:47)
Nimnul HD hihihi :D
- Róznica (autor: adramel | data: 2/10/07 | godz.: 17:21)
Dojrzenie różnicy miedzy tymi rozdzielościami może byc faktycznie nie możliwe. Ale nie wtedy gdy TV LCD skaluje obraz do rozdzielczości matrycy. Matryce mają przeważnie 1366x768, i skalowanie z 1152x640 do 1280x720 a potem z tego do 1366x768 na pewno powoduje to że można zauważyc różnice.
- przypomina (autor: OrbitaL_2001 | data: 3/10/07 | godz.: 08:28)
mi się sytuacja jak LG sprzedawało TV LCD podając np. 37 cali jako pomiar ekranu+obudowa a nie samego ekranu :)
- W końcu sprzedawali (autor: Another Identity | data: 3/10/07 | godz.: 21:08)
telewizory 37", a nie ekrany 37" :-)
- hmm.. a mi tam się H3 podoba.. (autor: XCLONE | data: 4/10/07 | godz.: 14:13)
nie ważne, czy ma 80p więcej, czy mniej.. powoli zaczynam opanowywać sterowanie padem, a jakość na 46xd1e powala na kolana :) ja narazie mam uczucie pączka w maśle... mrrr.... tylko forza2 mnie denerwuje "niesterownością" - ale może to też jest kwestia opanowania.. :)
--
Pozdr.
Artur S.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D O D A J K O M E N T A R Z |
|
|
|
Aby dodawać komentarze, należy się wpierw zarejestrować, ewentualnie jeśli posiadasz już swoje konto, należy się zalogować.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|